Hakutulokset

  1. F

    Alkuraskaus ja verenvuoto

    Minulla oli keväällä keskeytynyt keskenmeno, vuoti alussa enemmän ja vähemmän ja itellä tuo vuotelu ei tarkoittanut hyvää lopputulosta. Ovulaation jälkeen tukena proge. Luulin, että menkat alkoi vähän ennakkoon, alkoi tihkuttaa tuen läpi. Taisin muistaakseni kuitenkin käyttää sen määrätyn ajan...
  2. F

    Haaveena vauva 2024

    Mä tein tässä raskaudessa ekan testin dpo9 koska ajattelin että kyllä siinä jo ehkä jotain näkyisi jos ois raskas alkanu. Testasin noinkin aikasin siksi, että lopetan lugesteronin tuohon jotta vuodon alku ei pitkity, sillä siitä alkavan kierron puolivälissä ois ollu PAS-suunnittekäynti 😅 Dpo9...
  3. F

    Haaveena vauva 2024

    Täällä sivusta kommentoin tuota raskausoire/olo tuntemuksia. Kaksi ekaa onnistunutta raskautta: tissit turposi ja verisuonet ilmestyi pinnalle ennen kuin testasin. Tuosta päättelin, että nyt on täytynyt tärpätä koska ikinä ennen ei tuollaista ollut ollut. Lievää pahoinvointia rv6+. Muuten...
  4. F

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Minulla on ollut käytössä vain lugesteron, ei merkittäviä haittoja. Suun kautta otettuna huonompi vaikutus ja pahaa oloa herkästi, alakautta laitettuna parempi vaikutus eikä haittoja.
  5. F

    Huhtikuiset 2024

    Mullakin ens tiistaina nt 🤩 en millään malttaisi odottaa, vaikka jännittää. Mut tänään kun taas dopplerilla löytyi sydämen tykytys niin helpottaa odottamista.
  6. F

    Huhtikuiset 2024

    Kiitos 😊
  7. F

    Huhtikuiset 2024

    Hei, voisiko joku lähettää minulle uuden fb-linkin? Kiitos 😊 entinen ei jostain syystä toimi. Ehkä tässä uskaltaa nyt vihdoin tuonne ryhmään liittyä, kun toisessa varhaisultrassa viime viikolla kaikki oli hyvin ja eilen löysin myös dopplerilla sydänäänet ❤️ Nt-ultraan vielä melkein 2 viikkoa...
  8. F

    PAS /alkion siirto ja imetys

    Minulle ainakin annettiin ohjeeksi, että pitää imetys olla lopetettu ennen PAS-siirtoa. Erikseen vielä kysyttiin, että olenko lopettanut imetyksen kun hoitoihin ilmoittauduin, vaikka kuopus 2,5v. Tosin meiltä pas peruuntui kun tulikin luomu plussa just ennen suunnittelukäynti ja vielä
  9. F

    Huhtikuiset 2024

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista @Larup 🤩 Noilla viikoilla kun ultrassa on kaikki hyvin, on mielestäni aika hyvät mahdollisuudet jo siihen että raskaus jatkuu loppuun. Täällä samat mietteet kuitenkin, toivottavasti kaikki menee hyvin. Toki itsellä vu oli 7+1. Uusi aika ensi viikolla vielä...
  10. F

    Huhtikuiset 2024

    En kerennyt tiistaina kommentoida @Tarrasukka21 hyviä uutisia niim unohdin sit kokonaan 🙈 Mut onnea hyvistä uutisista ja aika löydös. Itellä oli vähän samantyylinen löydös, näkyi siis toinenkin pussi ja ehkä häivähdys ruskuaispussia mut varmuutta ei saatu kun oli sen verran lyhistynyt jo ja...
  11. F

    Huhtikuiset 2024

    Eilen oli varhaisultra. Kaikista epäilyistä huolimatta, sieltä löytyi pieni ihmisen alku vasteten oikeita viikkoja ja oikeassa paikassa ❤️ hyvällä sykkeellä 🙏 Tänä aamuna vessakäynnillä paperiin jäi kuitenkin verensekaista limaa ja uusinta käynnillä beigeä tuhrua + punertavan ruskeaa...
  12. F

    Huhtikuiset 2024

    @Vierailija jep,pitäisi yrittää olla tyytyväinen tähän oireettomuuteen mutta jotenkin se vaan enemmän saa epäilemään onko kaikki hyvin vaikka ei ne oireet mitään lopulta kerro. Toisaalta oon sit kuitenkin tyytyväinen kun on pystynyt touhuamaan kaikkea normaalisti. Onnea hyvistä...
  13. F

    Haaveena vauva 2024

    Mä plussasin nyt elokuussa, mut en oo ollu listoilla missään vaiheessa. En halunnut kkm jälkeen, oli vähän mietinnässä miten jatketaan yritystä ja sit se vaan jäi 🙈
  14. F

    Huhtikuiset 2024

    Ite tein eilen aamulla varmistustestin, edelleen kaksi viivaa. Tänä aamuna vielä viikkonäytöllinen digi 3+ 🙏 klassisista raskausoireista vaan ei tietoakaan, niin hyvin epävarma olo. Mulla ei hengästymistä ole, mutta sykkeet nousee helposti korkealle tällä hetkellä kun käy lenkillä. Tuntuu, että...
  15. F

    Huhtikuiset 2024

    Itseasiassa itsekin mietin, että sinun nimimerkki on tutun kuuloinen 🫶 lokakuisten ketjussa oli paljon menetyksiä, toivottavasti onni on myötä tällä kertaa ❤️🌈 Niin haluaisin uskoa, että sanonta "kolmas kerta toden sanoo" pitäisi paikkansa. Mieli on vaan hyvin skeptinen kun täysi oireettomuus...
  16. F

    Huhtikuiset 2024

    Olisin kanssa vähän halunnu jo päivän pari aikaisemmin, mut otetaan nyt varman päälle. Toki eipä oikein ollut itselle sopivia aikojakaan aiemmin. Mut jos tuolla 7 viikolla kaikki on hyvin, niin olen kyllä menossa vielä toiseen varmistusultraan vielä ennen viikkoa 12. Viime kkm kun todettiin 9+2...
  17. F

    Huhtikuiset 2024

    Tervetuloa! Samaistun tilanteeseesi, jännittää ihan hirmuisesti, miten nyt käy. Ja aika samoissa mennään kaiken kaikkiaan ❤️ Itellä laskettuaika pitäisi olla 24.4. Ja myös meille piti tulla alunperin lokakuinen, mutta saatiinkin kkm tuomio ultrassa 9+2 💔 Toivottavasti nyt molemmat (ja tietysti...
  18. F

    Huhtikuiset 2024

    Oliko täällä kuin moni käynyt tai suunnitellut käyvänsä varhaisultrassa? Ja millä päivillä? Ite varasin 7+1 päivälle, kun haluan ottaa siinä vaiheessa varman päälle (tosin eipä se mieltä varmaan juuri rauhoita, vaik kaikki ois ok silloin). Mut tuntuu, että sinne on ikuisuus. En oo soittanu...
  19. F

    Huhtikuiset 2024

    Toivottavasti kaikki ei siirry nyt pelkästään fb 😔 olisi kiva että täälläkin juttua olis, kun itellä ei tosiaan ole uskallusta liittyä sinne hyvään aikaan vielä. Ei edes vaikka on salainen ja piilotettu.
  20. F

    Huhtikuiset 2024

    Mäkin tykkään fb:stä, mutta en sinne meinaa liittyä vielä pitkään aikaan. Jos viikolle 12 päästään ja nt-untraan niin sitten voisi sitä miettiä.

Yhteistyössä