Hakutulokset

1. F

Huhtikuiset 2024

Onnea kaksosuutisista @Pupuna112 ja @Liblikas 🤩 Kiitos @halipatsuippa ❣️ toivottavasti tää päättyisi hyvin tällä kertaa, mut ei uskalla luottaa. Varasin varhaisultran syyskuun ekalle kokonaiselle viikolle. Pakko päästä kattoo tilannetta ja tuolloin 7+1 joten mitään ei pitäisi jäädä ainakaan...
  2. F

Huhtikuiset 2024

Hei, hyvin hyvin varovaisesti tuun tänne huhtikuisiin kurkkimaan. Tein keskiviikkona plussatestin dpo 14, tuli ihan puskista. En osannu odottaa plussaa kun ei ole ollut mitään oireita. Luotto tähän raskauteen on aika nolla oireettomuuden vuoksi ja kun taustalla on joulukuussa tapahtunut...
  3. F

Haaveena vauva 2024

Kiitos onnitteluista ❤️ oon ollu koko päivän ihan kuin puulla päähän lyöty 😂 en vaan käsitä miten tää on mahdollista ilman yhtäkään oiretta. Enkä uskalla luottaa tähän ennen kuin 12 viikkoa on täynnä, kiitos sen keskeytyneen keskenmenon 😭
  4. F

Lapsettomuushoidoissa olevat

Täällä meni ajatukset ja suunnitelmat tänä aamuna sekaisin. Ens viikolla olisi ollut pas suunnittelu mut tänä aamuna raskaustestiin piirtyikin 2 viivaa 😳 en uskalla luottaa tähän oireettomuuden vuoksi. On tää vaan niin absurdia, kun olin ihan asennoitunut tuonne passiin jo ja sitä innoissani...
  5. F

Haaveena vauva 2024

Tänään dpo 14 ja tein aamulla r-testin kun tiputtelukaan ei vielä ollut alkanut. Ajatuksena että negalla tuloksella varmaan viimeistään ne menkat alkais. Ihan puskan takaa näyttöön piirtyi kaksi viivaa. En osaa iloita, oon vaan hyvin hämmentynyt 😳 mul ei oo yhtään mitään oiretta mistä olisi...
  6. F

Haaveena vauva 2024

Täällä dpo12 kohta ohi. Oireita ei mitään joten en usko plussaan. Testamaan en ole päässyt nyt, perjantaina dpo9 tein ihan nega testin. Menkkoja odottelen, mut mulla ei ole mitään oireita edes niiden suuntaan 🙄 tosi kiva että nyt heittää sit tähän tällaisen ihme kierron kun ens viikolla ois...
  7. F

Haaveena vauva 2024

Tänään dpo 8 eikä mitään viitteitä että ois onnistunut. Päätin, että testaan huomenna aamulla herkällä testillä. (Joo, aikaista on). Jos täysin valkoinen, lopetan lugesteronin jo nyt jotta ei ainakaan turhaan pitkity uuden kierron aloitus tuen vuoksi. Ja jääpähän paketista vähän enemmän sit...
  8. F

Haaveena vauva 2024

@heltsuli halauksia ❤️ ota ihmeessä yhteyttä terveydenhuoltoon niin saatte asiat etenemään. Se on iso juttu, jännittävä ja myös pelko kulkee mukana. Ite aikoinani pelkäsin sitä, mutta jälkeenpäin tuli myös helpotuksen tunne: nyt saan apua, tää ei oo enää pelkästään omissa käsissä. Tsemppiä! 🙏
  9. F

Haaveena vauva 2024

Sanoisin myös että ei sillä stressin määrällä juuri vaikutusta ole raskautumiseen, toki jos on niin kova stressi että kierrot häiriintyy jne niin sit mut muuten en pistäisi kovin isoa paino arvoa tuolle lopeta stressaaminen. Kyllä näin itse punaista silloin kun tätä mulle toitotettiin ja...
  10. F

Yleensä nuo tulokset tulee suht nopeasti, mut tosiaan suosittelen vielä huomisen kokeesta uutta parin päivän päähän niin näkee jos/kuinka hcg nousee. Tsemppiä odotteluun 🙏 Nää odottelut on piinaavia, eka odotellaan ovista, piinaillaan plussaa, sitten plussasta ehkä varhaisultraa ja siitä taas...
  11. F

Jännää @Tiukuna 🤩 toivottavasti käynti sujuu hyvin ja pääsette nopeasti tositoimiin. Itellä olisi myös vielä noin 3 viikkoa PAS-suunnittekäyntiin. Mutta vähän jo innoissani kun on jo tässä kuussa 🙌 @mamma41 mitkä raskausviikot sul nyt ois? Kyllä siellä hcg testissä voi käydä jos plussa on...
  12. F

Haaveena vauva 2024

Mulla kkm jälkeen itse raskausmateria poistui cytoilla, mutta paksu limakalvo jäi. Sain uudet cytotecit, oisko ollu 4kpl joilla ajateltiin, että limakalvo lähtee liikkeelle. Ei lähtenyt, vain muutama läntti verta. Mul ei ollut kipuja tai mitään niin en enää ollut yhteydessä mihinkään vaan...
  13. F

Haaveena vauva 2024

Itsellä tärppäsi luomusti lokakuussa, meni kesken joulukuussa. Yhdet menkat välillä ja uusi tärppi tammikuussa mut päättyi maaliskuussa kkm. Tässä oli mukana lugesteron. Sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut vaikka tuosta kkm fyysinen toipuminen oli nopeaa. Joku täällä tais mun ikää kysellä...
  14. F

Haaveena vauva 2024

Kysymys talletteluihin oviksen aikana, riittääköhän. Tilanne on siis se, että odotan ovista varmaan viikonlopuksi. Oon lähdössä reissuun lasten kanssa viikonlopuksi ja palaan vasta maanantaina illalla kotiin. Huomenna perjantai aamuna näillä näkymin pystytään puuhailee, mut seuraava kerta...
  15. F

Haaveena vauva 2024

@heltsuli ❤️ hyvin tuttuja tunteita ja ymmärrettäviä. Samanlain suo rämmitty ja ajatukset läpikäynyt aikoinaan. Se tuntuu pahalta edelleen, vaikka itsellä onkin jo kaksi lasta. Mutta kun se yhden tekemiseen meni lähes 5v. niin kyllä siihen aikaan mahtuu vaikka mitä ajatuksia ja kaikki ei aina...
  16. F

Haaveena vauva 2024

Täytyy kattoo aamulla viittinkö tuhlata 😅 Oon joutunut yöllä yleensä 1-2 kertaa käydä nyt veskissä kun pakko kostutetulla yöllä kurkkua veden kanssa tän hiton yskän vuoksi. Ja kun on vkl plus lapset herää turhan aikasee 🙈 Mulla on jotain dpo10 tänään, plus miinus 1 päivää heittänee. Kuopus...
  17. F

Haaveena vauva 2024

Tässä pohdin kun monihan testaa jo alkaen dpo8 että teettekö testejä huvin vuoksi vai varmuuden vuoksi? 😄 Kun mul ois tuol kaapissa raskauskeijun joku halpa kaupanpäällistesti niin pitäskö tehdä varmuuden vuoksi että tietää oikeasti odotella vaan niitä menkkoja. Mitään oireita ei kyllä ole...
  18. F

Haaveena vauva 2024

Wau 😲 kyl siinä jotain näkyy 👌 toivotaan vahvistumista 🤩 Täällä alkoi tänään beige tuhru kp25 eli eiköhän tämä ollut taas tässä. Kyllä vaan pistää mielen matalaksi vaikka en nyt mitenkään kovasti plussaa toivonut alunperin. Miksiköhän tätä tilannetta kutsuisi, kolmannen asteen lapsettomuus? 🤬🙄...
  19. F

Haaveena vauva 2024

Juu, näin minäkin olen ymmärtänyt että jos vuoto alkaa selvä klo 18 jälkeen pitäisi alkamispäivä merkata vasta seuraavalle. Toki itellä kun alkaa tuhnuttelulla voimistuen vuoto niin merkkaan sen aina sille ekalle runsaalle päivälle, vaikka olisikin klo jo yli 18. Ja tää tapa toimii itellä
  20. F

Haaveena vauva 2024

Kyllä on odottavan aika pitkä, piinailua piinailua. Lyhimmän kierron mukaan menkat alkais viikonloppuna, just loman kunniaksi 🙄 Mitään tuntemuksia ei kyllä tärpistä ole mut silti sitä kuulostelee taas tosi herkästi kaikkea ja kiusaa itteään googlaamalla milloin kiinnittyminen tapahtuu jne. 😅🤭 Ja...

Yhteistyössä