Hakutulokset

1. F

Lapsettomuushoidoissa olevat

Juu, ymmärrän. Ja vaikka olis plussakin, niin eipä sitä kiva varmasti olis tehdä kun joku saattais odotella oven takana ja piilotteleppa sitä testiä monta päivää omissa tavaroissa tehtynä tai tekemättömänä 🫣 Jos mä oisin sun tilanteessa niin tekisin sen varmaan jo silloin 13 ja olipa mikä...
  2. F

@Tiukuna ehkä sit testaisi silloin dbo13 ennen reissua. Jos antaa hailura voi hyvillä mielin jatkaa lääkettä ja sit uusi testi dpo17. Sul ei reissussa olisi mahdollista tehdä testiä? On kyl vähän hankala tilanne
  3. F

Haaveena vauva 2024

Se on totta, että lähtökohdat meillä kaikilla on erilaiset ja syntymökuukausi merkkaa toisille enemmän, toisille vähemmän. Mä pohdin tuota syntymäkuukautta tosiaan tuon esikoisen kautta. Mutta tiedän ja samaistun tuohon, että kun ees saisi sen vauvan. Lähes 5v yritystä ja hoidoilla saatu...
  4. F

No oho, miten on annettu valtaa 😄 aattelin että jos tukilääke on määrätty vaik dpo14 saakka niin sit testi 17 kun hyvin voisi jatkaa sen muutaman ylimääräisen. Pitkittääkö tukilääke sulla paljon kiertoa? Mul alkaa tiputtelu/vuoto myös tukilääkkeen läpi pikkuhiljaa jos ei ole tärpänny ja siinä...
  5. F

Ottaisin varman päälle ja testaisi vasta dpo 17. Mihin saakka sulle on nuo tukilääkkeet määrätty?
  6. F

Haaveena vauva 2024

Tärkeintähän se on, että toive lapsesta toteutuisi ja hän syntyisi oli kuu tai päivä mikä tahansa ❤ hauskaa on miettiä ja yrittää suunnitella vaikka harvemmin se raskausjutuissa onnistuu. Kärsiikö kukaan täällä migreenistä? Mulla on migreeniä aina kuukautisten aikana ja joskus muualla kierron...
  7. F

Haaveena vauva 2024

Mä myös tavallaan haluaisin lapsille "omat kuukaudet" kuitenkin vaikka nyt oon ihan fiiliksissä taas yrityksen kanssa ja on kyllä hyödynnetty ovis tälläkin kertaa ja ihan tosissaan. Varmaan johtuu osittain siitä, että nyt on limat ja oireet niin selkeät ja hyvät et uskon nyt olevan onnistunut...
  8. F

Haaveena vauva 2024

Joo, kyllähän ne asiat tuppaa järjestymään 😄 ja jos nyt kävis niin onnellisesti että sattuis raskaus alkamaan ja jatkumaan niin kyllähän se onni menisi noiden ajatusten päälle. Mut tulee vaan liikaa tässä pohdittua kaikennäköisiä skenaarioita 😁 Silloin kun kuopusta yritettiin, niin olin että...
  9. F

Haaveena vauva 2024

Täällä on oireista päätellen H-hetki oviksen kanssa. Touhuilua on ollut tasaisesti viime viikosta alkaen 2-3 päivän välein ihan fiiliksen mukaan hyvillä mielin mut jotenkin en nyt pahastuisi vaikkei tärppäis. Tunteet alkoi heittelee tosissaan ja aloin tossa jotenkin vähän panikoimaankin, että...
  10. F

Tsemppiä 🙏 pidetään peukkuja että nuo kaksi jaksaa ❤️

Yhteistyössä