Hakutulokset

1. F

Lapsettomuushoidoissa olevat

@Samovaari eikö ne neljä muuta jaksaneet? Kun vain kahta vielä viljellään. On kyllä kurja tilanne, tsemppiä ❤️ Ite en yhtään muista enää vuodelta - 17 monta silloin punktiossa kerättiin, mut ihan hyvä määrä muistaakseni. Mut jäljelle ei jäänyt lopulta kuin kolme joista tuoresiirto Useampaa kyl...
  2. F

Mulla oli hoitojen aikana käytössä tukilääkkeenä lugesteron. On myös ollut välillä muutenkin tukemassa omaa kiertoa yrityksen aikana, kun mulla on loppukierrossa tiputtelua ja luteaalivaihe inasen lyhyt.
  3. F

Kirjoitellaanpas tännekin nyt nimimerkillä. Minä tuolla aikaisemmin kyselin vierailijanimen takaa jonoista. Nyt on klinikalle otettu yhteyttä ja saatiin PAS-suunnittekäynti elokuun loppuun. Samalla tehdään gynetutkimus ja allekirjoitetaan soppari uusiksi. Ennen vastaanottoa minä käyn...
  4. F

Haaveena vauva 2024

@Mollama virtuaalihalaus ❤️ Täällä eletään kp5, kierto 25p. ja menkat vähä erikoiset. Yleensä vuotoa on suht tasaisesti 5päivää. Nyt noin 4 päivää joista 2 kunnon vuotoa ja 2 vähäistä tiputtelua. Oiskohan sil donafertyllä jotain osuutta asiaan 🤔 vai kun kierto lyhyt niin ei sit ole limakalvoa...
  5. F

Haaveena vauva 2024

Täällä myös mies kiltisti ottaa vitamiineja. Yleensä ihan omatoimisesti kun oon annostellu dosettiin sille ne valmiiksi, mut en nosta haloota jos nyt ei joka päivä ole ottanut. En itekään aina päivittäin muista. ON. Täällä ei oo mitään oireita tai tuntemuksia mihinkään suuntaan. Dpo mikä lie...
  6. F

Haaveena vauva 2024

Jos vielä kolmannen saan, niin tavallaan toivon vähän enemmän tyttöä. Vanhempi lapsi (tyttö) kovasti haluaisi pikkusiskon, kun nyt on pikkuveli. Vaikka kumpi vain on tervetullut niin saa sitä haaveilla 😊 Ja mun mielestä ei ole väärin että toivoo toista enemmän kuin toista, kunhan se ei sitten...
  7. F

Haaveena vauva 2024

Mulla on käytössä woman log seurantaan. On simppeli ja tykkään kun sinne pystyy merkkaamaan ylös vaikka mitä. Miinusta sen ennustelaskelmista. Tarvii monta suht ok kiertoa kun alkaa taas ennusteet osua kohdilleen. Mul ennustaa esim nyt miten sattuu ovista ja seuraavia kuukautisia kun oli ne kmt...
  8. F

Haaveena vauva 2024

Noista tikku ovis testeistä, oli merkki mikä tahansa. Niin mä en oo koskaan saanut niihin tasavahvoja viivoja joten sen mukaanhan ei ovista olisi mut digi kyllä on hymyillyt. Noi digit on kuitenkin sen verran tyyriitä pelkkään metsästykseen niin oon yleensä oireiden perusteella alkanu tikuttaa...
  9. F

Haaveena vauva 2024

Ihan selkeästi näkyy @vauvakuume7 🤩 varovaiset onnittelut. Tuohon ikä asiaan pieni oma kommentti, mun mielestä ei ole oikeaa eikä väärää ikää alkaa perheellistyä. Toiset on valmiita aikasemmin ja toiset myöhemmin ja joillakin se tie on helppo ja toisilla ei. Toki mitä enemmän ikää niin...
  10. F

Haaveena vauva 2024

Paljon onnea plussanneille ❤️ täällähän on kunnon aalto meneillään. Voi kun se olis tarttuvaa ja itsekin plussais kesän aikana pysyvästi. Jos ei, niin sit syksyn korvilla otan yhteyttä klinikalle. Täällä alkoi perjantaina menkat eli kp3 tänään. Luteaalivaihe jäi lyhyeksi, vaan 9 päivää. Mutta...
  11. F

Haaveena vauva 2024

Toivottavasti 😄 oli kyllä eilen sellaiset limatkin että mikä lie superovis, ennenkin siis kyl on hyvin tärppipäivinä limojen ym suhteen tienny mis mennään mut eilen oli kyllä ihan omaa luokkaansa. Piti koko päivä pitää pikkuhousunsuojaakin 😌 mut ihmetyttää kyl se viime viikko ja vähän nyt...
  12. F

Haaveena vauva 2024

Ai niin, ja pitääpä päivitellä vielä oma tilanne. Olinpa väärässä lauantaina kun kirjoittelin että ovulaatio olis ollu viime viikon puolessa välissä. Silloin kaikki täsmäsi, halut ja limat jne. Tätä en testannut testillä. Sit tuli parit kuivat päivät väliin ja sunnuntaina alkoi limat ja halut...
  13. F

Haaveena vauva 2024

Onpas täällä nyt huonoa tuuria kun negaa vaan pukkaa toisensa perään 😔 tsemppiä uuteen kiertoon. Ne joilla kk alkaa tiputtelulla, niin kuinka monta päivää teillä yleensä ennen kunnon vuotoa tiputtelee ja onko millaista (väri/määrä)? Onko teillä tutkittu mahdollista syytä tiputtelulle? Itellä...
  14. F

Haaveena vauva 2024

Ikävä kuulla, että julkisen puolen hoidoista on jäänyt huono fiilis. Me oltiin julkisella hoidoissa ja vaikka välillä olo oli toivoton, niin lääkärit ja hoitajat oli mukavia, mahtui sinne lääkäreihin myös sellaisia ei niin ihmisläheisiäkin mutta hekin olivat aina asiallisia ja asiantuntevia...
  15. F

Haaveena vauva 2024

Kiitos vastauksesta. Oon kuullut kyllä, että homma toimii ja on aika simppeliä. Ja saa just sellaisia testejä otettua mitkä itteä kiinnostaa eikä tosiaan tarvi lääkärin kanssa asiasta vääntää miksi haluaa jotain arvoja mittauttaa. Pitää vielä hetki katsella ja odotella varmaan mihin tää oma...
  16. F

Haaveena vauva 2024

Kattelin muuten tänään Puhdin raskautta suunnittelevan terveystarkastus pakettia. Onko kellään kokemusta tai jostain muusta Puhdin testeistä?
  17. F

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussanneille. Ajattelin tulla vähän päivittelemään omia kiertoasioita. Nyt on kkm jälkeen alkanut ekat menkat ja kierron pituudeksi tuli vain 30 päivää 🙌 mut siihenpä se ilo sitten loppuukin. Tänään on jo 11 vuotopäivä 🙄 Huoh. Kohta 2...
  18. F

Haaveena vauva 2024

Ensimmäisen lapsen yritys aloitettiin kun oltiin noin 26v, mutta tie oli pitkä ja esikoinen syntyi kun olin täyttänyt jo 31. Toinen lapsi 33v. ja nyt kolmannesta haaveilen. Jos vielä onnistuu niin tulen olemaan vähintään 37 hänen syntyessään, kun tuli näitä mutkia matkaan jälleen.
  19. F

Haaveena vauva 2024

Mä luulen myös että tulee melkoinen verilöyly olemaan nuo ekat menkat, kun se kkm jälkivuoto ei kestänyt kun päivän pari ja sekin oli tosi vähäistä. Lisäksi ultrassa 3 viikkoa sitten limakalvo tyhjennyksen jäljiltä oli vielä 14mm eikä se ole tullut tähän mennessä millään tasolla pois, niin...
  20. F

Haaveena vauva 2024

Itse mietin kanssa syy-seuraus suhdetta flunssa ja keskenmeno. Nimittäin joulukuussa kesken menneen aikoihin, noin viikko ennen km olin flunssassa ja kuumeessa ja lisäksi silloin kun tuon hedelmöittyminen on tapahtunut olin siihen aikaan myös flunssassa. Nyt kun tapahtui tuo kkm olin helmikuun...

Yhteistyössä