Hakutulokset

1. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

Päivitys tilanteeseen, aamulla tehty viikkonäytöllinen cb lähes 10h pidätyksellä ja näyttöön ilmestyi edelleen 2-3 eli todellakin häikkää on. Tasan viikko sitten kun tulos oli ihan sama. Jätin neuvolaan nyt soittopyynnön mutta jos ei ala kuulumaan niin soitan sinne polille.
  2. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

Kiitos ja toivottavasti tosiaan otetaan. Jos tää tosiaan on keskenmeno niin haluan ihan silläkin tarkistukseen johonkin että tästä jää virallinen merkintä omiin tietoihin. Jotenkin itellä on kuitenkin jo katse tulevaisuudessa vaikka kyllähän tää harmittaa. Vähemmän kuitenkin ottaa mielen...
  3. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

@Sannuliini* en ole soittanut kun sitä just mietin että mihin soittaa. Ja jos soitan neuvolaan, niin se menee ensin puhelinpalveluun josta sit soitellaan joskus takas. Jotenkin tuntus helpommalta soittaa suoraan polille, varmaan tuossa huomenna. Viime viikolla kun soitin ekaa kertaa neuvolaan...
  4. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

Lisäys vielä että ajattelin huomenna tai torstaina aamulla tehdä vielä viikkonäytöllisen digin ja ennen mihinkään soittoa. Jos näyttää edelleen ettei viikot ole nousseet niin on jotain lisä vakuutusta soitettaessa että kaikki ei ole kunnossa. Alavatsaa on välillä hieman juilinut mutta enemmän on...
  5. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

Tervetuloa ja onnea uusille! Ihania ja hyviä uutisia myös monella varhaisultrasta ❤️ Itsellä ei niin hyvin mene, luulen että on menossa kesken. Sunnuntaina aamulla tuli kirkasta verta, koko päivän tuhrutteli ruskeaa/punertavaa verta ja limaa. Eilen ja tänään jatkuu tuhruttelu vuoroin kirkasta...
  6. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

Kiitos kokemuksista ja lohduttaa, että tässä ei yksin näitä asioita tarvi pohtia. Mua huolettaa ehkä eniten toi oireettomuus, vaikka alussa ollaan vielä, koska kaks edellistä raskautta on alkaneet samoilla oireilla ja suurimpana just rintojen turvotus ja verisuonet. Sit siit pikkuhiljaa etovaa...
  7. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mä luulen, että pitää olla rekisteröityny kun muuten ei kai noita viestejä pysty just lähettää. Mä varasin eilen varhaisultran, silloin pitäisi olla 7+5. Mutta oon täällä ihan huolesta soikeana ja mietin pitäisikö aikaistaa sittenkin. Jos tulee huonoja uutisia, niin miksi odottaa noin...
  8. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Iloinen etana / 4.7 / 2. / Tays @ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @leinikin / 10.7. / 2. / HUS...
  9. F

Heinäkuiset 2023 ❤️

No niin, sainpas toimimaan vanhan käyttäjätunnuksen tänne. Eli Fiufau täällä hei, joka kirjoitti eilen illalla tuon viestin #187. Mä kävin viime raskaudessa varhaisultrassa Perhe-artessa pks seudulla ja tykkäsin palvelusta. Vastaanotto oli tosi lämminhenkinen ja ymmärtäväinen. @Mirkkuli26...
  10. F

Tammikuiset 2021

Hei vierailija! Onnea poikalupauksesta. Toiselle vierailijalle terveisiä, että varmasti jokainen odottaja on onnellinen, että kaikki on hyvin ja tulossa on terve vauva. Ei kuitenkaan ole väärin toivoa jompaa kumpaa sukupuolta hieman enemmän. Etenkin jos toinen jo on, olisihan se ihana kokea...

Yhteistyössä