Hakutulokset

1. F

Tammikuiset 2021

Voimia <3
  2. F

Tammikuiset 2021

Voi ei mitä uutisia, toivottavasti saatte ajan äkkiä ja varmuuden löydökseen. Paljon voimia odotteluun, ei varmasti ole helppoa.
  3. F

Tammikuiset 2021

@zenni92 voimia menetykseen :( on tää vaan niin epäreilua. Kiitos kaikille noista ajatuksista menetyspelon suhteen. Samoja on itselläkin ollut ja varmasti vielä tuleekin ajoittain edelleen, vaikka nyt voi vähän huokaista. @Lilmi89 kertoi tuosta positiivisesta fiiliksestä ja itsellä on se ollut...
  4. F

Tammikuiset 2021

Voi kun olisikin jo torstai. Kärsiikö täällä muuten kukaan muu migreenistä? Onko teillä mitä keinoja sen taltuttamiseen? Itsellä vain kohtaukseen täsmälääke ja olen sitä joutunut ottamaan mut joka kerta silti mietityttää sen otto vaikka suht turvallinen kyllä on käyttää
  5. F

Tammikuiset 2021

Pikainen päivitys, mä oon menossa torstaina iltapäivällä nt-ultraan. En vielä jännää sitä mut ootan kyl kovasti. Varmaan torstai työpäivä tulee vaan vilkuiltua kelloa :D
  6. F

Tammikuiset 2021

@sabs oon niin pahoillani sun puolesta. Paljon voimia. Miten te muut käsittelett menetyksen pelkoa, jos siis sellainen on? Itse yritän vaan pysyä ajatuksessa, että kaikki on hyvin, vaikka vaikeaahan se ajoittain on. Mulla tulee myös tosi herkästi kaikki uniin, kai se alitajunta sitä teettää...
  7. F

Tammikuiset 2021

@sabs tsemppiä! Toivotaan että olisi harmitonta ja saisit hyviä uutisia.
  8. F

Tammikuiset 2021

@Lilmi89 eikä, mikä ihme siinä on että ihmiset on niin uteliaita tällästä asiaa kohtaan. Itellä tietty taustalla painaa esikoisen pitkä yritys, että on hyvin varovainen enkä kysele keneltäkään mitään ennenkuin joku itse kertoo. Koskaan kun ei tiedä mitä kenenkin taustalla on.
  9. F

Tammikuiset 2021

@Lilmi89 aah, hauska et teilläkin sama idea. Musta on hauska keksiä joku erikoisempi juttu paljastukseen kun vain täräyttää asia ja etenkin katsoa ne reaktiot kun tajuaa. Mun on myös vaikea välillä piilotella jäätävän turvotuksen vuoksi tätä kun näyttää ihan raskausvatsalta :D mut vanhemmat asuu...
  10. F

Tammikuiset 2021

Hellou, pitkästä aikaa. Onpas ollu haipakkaa ettei kerkeä juuri raskautta ajattelemaan. Suuret pahoittelut kaikille huonoja uutisia kohdanneille :( ei ole helppoa tämä elämä. Toivon kovasti onnea kaikille uuteen yritykseen sitten kun on sen aika Hyviä ja ihania kuulumisiakin tänne mahtuu :)...
  11. F

Tammikuiset 2021

Voi ei miten monella täällä on nyt ollut huonoja uutisia ja osa joutuu elämään epävarmuudessa. Kaikki sympatiat teille. Sain liityttyä face ryhmään mutta en ole kerenny sinne vielä kirjoittaa mitään enkä tutustumaan muutenkaa siihen meininkiin. On ollut ihan hirveä työviikko ja pitkiä päiviä...
  12. F

Tammikuiset 2021

@Loree voimia :( todella ikäviä uutisia. @Maicculi joko on uutisia? Mulla iski tänään päivällä aivan järkyttävä väsykohtaus töissä, hyvä etten sammunut koneen äärelle. Pikku happihyppely helpotti onneksi.
  13. F

Tammikuiset 2021

Ultra 2 käyty ja kaikki hyvin. Hieno syke näkyi ja pikku tyyppi muistuttaa ihan pipariukkoa hematoomasta ei näkynyt jälkeäkään eikä myöskään toista kohtupussia joten tässä kohtaa kaksosraskaus poissuljettu. Epäilivät että hematooma se on ollut ja nyt ittekseen ilman vuotoja sulanut pois. LA...
  14. F

Tammikuiset 2021

Voi ei noita vuotoja, oon kyl ymmärtänyt et niin kauan kun ne on niukkaa ja rusehtavaa, ei huoleen ole mut toki aina ne säikäyttää. Mut toisaalta monella saattaa olla runsastakin veristä vuotoa ilman huolia. Mul oli sinä päivänä ruskeaa vuotoa, kun menkkojen piti alkaa ja tein testin, ja olin...
  15. F

Tammikuiset 2021

Hei, pitkästä aikaa. Lukenu olen kaikki kommentit ja tervetuloa uudet! Oon ollu vähän hiljainen kun itsellä ei tapahdu mitään, töissä pukkaa stressiä ja oon kärsinyt migreenistä lähes päivittäin. Eilen oli eka neuvola, etänä puhelimessa. Ihanaa kun on sama neuvolatäti kun esikon raskaudessa ja...
  16. F

Tammikuiset 2021

Mulla myös äkkinäiset liikkeet aiheuttaa välistä noita repäisykipuja. Välillä vihlasee niin inhottavasti että joutuu ihan kyyryyn taipumaan.
  17. F

Tammikuiset 2021

@Mans115 tsemppiä! Toivotaan että olisi harmitonta. @Aamukahvi1 kyllä, paleltaa. Pari kolme viikkoa sitten olin iltaisin ihan jäätymässä, vaikka istuin sohvalla viltin alla, lämmin pörröinen aamutakki päällä yökkärin kanssa palelen muutenkin herkästi mutta tuo oli ihan jäätävää. Nyt on...
  18. F

Tammikuiset 2021

@Vesinokkaeläin joo kävin nyt omakustanteisesti yksityisellä ja sieltä tosiaan tämä neuvo. Ultran teki kätilö. Yksityiselle lääkärille en taida mennä, ovat sen verran hintavia Taidan ensin soittaa Tilkan viuhkaan ja kysyä sieltä. Taustaa siis että kerettiin käydä ivf suunnittelukäynnillä ja...
  19. F

Tammikuiset 2021

Ultra takana ja suhteellisen hyviä uutisia. Yksi jännitysmomentti poistui, mutta toinen tuli tilalle. Pieni pallero näkyi vastaten viikkoja, sydän sykki niin, että sen erotti itsekin hyvin. Kätilön mukaan kaikki hyvin. Mutta, siellä näkyi myös toinen ontelo, jossa jotain? Kätilö epäili, että voi...
  20. F

Tammikuiset 2021

Oireita kyseltiin: tällä hetkellä ei mitään. Ihan alussa, ennen testiä ja noin viikko sen jälkeen, väsymys oli aika kovaa ja paleli, etenkin iltaisin. Noin 5 päivää oli etovaa oloa, mutta sekin väistyi. Nyt ei tosiaan ole yhtään mitään. Esikoisesta huonoa/etovaa oloa podin noin pari viikkoa...

Yhteistyössä