Hakutulokset

  1. E

    Toukokuiset 2024

    Vähän porukkaa taitaa enää täällä käydä. Itse en käytä Facebookia kuin ehkä kerran pari kuussa, niin en ole sinne siirtynyt. Itsellä siis la 10.5. eli 13+6 ois tänään. Uskon kyllä, että huhtikuussa jo syntyy tämä kun aiemmatkin on olleet selkeästi ajoissa. Ultrassa oli kaikki kunnossa kohta pari...
  2. E

    Toukokuiset 2024

    Mulla on Facebook niin vähän käytöllä, että menee joskus viikkojakin, että siellä käyn. Joten taidan jäädä sen ulkopuolelle. Toki täälläkin tulee vähemmän käytyä. 😁
  3. E

    Toukokuiset 2024

    Hei! Mites muilla menee? Onkohan kaikki jo siirtyneet Facebookin puolelle? Kävin tänään lääkärin ultrassa ja pieni ihmisen alku sieltä löytyi. Sydän sykki hienosti ja hän heilutteli kovasti raajojaan. Laskettu aika siirtyi muutaman päivän aiemmaksi, nyt on la 10.5. NT-ultraankin sain jo ajan...
  4. E

    Toukokuiset 2024

    Mulla raskausoireet on vähentynyt reilusti, pahoinvointi on lähes kokonaan loppunut. Vähän jännittää onko kaikki hyvin. Väsynyt kyllä olen edelleen eli se viittaa kuitenkin edelleen raskauteen. Ja nännit on arat jos niitä hipaisee. Mutta ehkä oon vaan oppinut ennakoimaan oireita. Ja jätin...
  5. E

    Toukokuiset 2024

    Tervehdys hiljaiselon jälkeen! Meillä on sairastettu urakalla viimeiset kolme viikkoa ja siihen päälle oma pahoinvointi ja väsymys, niin ei ole jaksanut mitään juuri tehdä. Olen välillä käynyt lukemassa viestejä, mutta en ole jaksanut kirjautua sisään, niin kirjoittaminen on jäänyt. Mulla ois...
  6. E

    Toukokuiset 2024

    Mulla on ällöttävä olo aamuisin, välillä huimaa, hengästyttää helposti ja ehkä vähän turvottaa. Lisäksi suolistoon kertyy järkyttävästi ilmaa 😬 Imetän 2 v:tä vielä iltaisin ja oon huomannut, että se on alkanut tuntua ikävältä. Yritän lopettaa vuoden loppuun mennessä(mielellään aiemmin), koska en...
  7. E

    Toukokuiset 2024

    Voisin hypätä mukaan siltä osin kun arki antaa myöden, en käytä Facebookia säännöllisesti, joten sinne en ole siirtymässä. Toissapäivänä tuli tehtyä plussatesti, jossa viiva ilmestyi testiin puolessa minuutissa(myöhässä olin vasta pari päivää). 😳 Edellisen viikon oli tiputellut kuten ennen...
  8. E

    Heinäkuiset 2021

    Onpa harmi, että teillä on arjessa haasteita miehen kanssa. Meillä nyt ei hirveästi mitään ongelmia ole, mutta mies on vain viikonloput kotona, niin ei silloin viitsi tahallaan ainakaan riitoja aiheuttaa. Meillä ei onneksi rotarokotteesta tullut mitään oireita, mutta siskon lapsella tuli tuo...
  9. E

    Heinäkuiset 2021

    Meillä on ristiäiset vasta kolmen viikon päästä, nimi on kyllä tiedossa ja en tiedä pitäisikö se ilmoittaa jo. Me ei olla naimisissa, joten piti odottaa isyyden vahvistus, että saadaan miehen sukunimi vauvalle. Ilmoitus tuli tällä viikolla, joten aiemmin ei ole voitu nimeä viralistaa. Ollaan...
  10. E

    Heinäkuiset 2021

    Me jäätiin nyt pojan kanssa kahdestaan kun mies lähti töihin muutaman sadan kilometrin päähän ja tulee kotiin perjantaina. Tosin saan siskoni seurakseni tänään illalla, niin ei ihan niin yksin tarvitse olla. On joutunut miettimään miten pääsee suihkuun ja saa tehtyä omat huoltohommat, mutta...
  11. E

    Heinäkuiset 2021

    Heippa kaikille! Onkos jo viimeisetkin saaneet vauvansa syliin? Mites muilla sujuu vauvojen kanssa? Meillä herra on ottanut painoa jo reilun kilon ja pienimmät vaatteet alkaa pikkuhiljaa käydä pieneksi, mikä tuntuu hurjalta kun ne oli hirmu isoja kotiutuessa. Muutama yö ja päivä on mennyt...
  12. E

    Heinäkuiset 2021

    Tsemppiä vielä vauvan saapumista odottaville! @Titi-Love Jospa sulla keho saisi pidettyä vauvan sisällään siihen saakka, että mies on kotona. Monesti käy niin, että kun on valmis syntymään, niin keho rentoutuu eli stressi viivästyttää synnytystä. Meillä menee varsin mukavasti, tänään ollaan jo...
  13. E

    Heinäkuiset 2021

    Meilläkin pääosin menee hyvin. Nyt on alkanut vauvalla maha vaivata, joten pieruja ja röyhtäystä kiukutellaan etenkin öisin. Mulla tulee tosiaan maito aika vauhdilla, joten nielee reilusti ilmaa. Sen vuoksi tulee myös pukluja herkästi ja joudun röyhtäyttämään syömisen jälkeen/välissä Mutta...
  14. E

    Heinäkuiset 2021

    Onnea @Sinpuli ja @Toiveikas21 vauvoista! ❤️ Meillä on arki lähtenyt kivasti rullaamaan, poika on varsin tyytyväinen ja hyvin säännönmukainen rytmissään. Mulla on maidon ylitarjontaa ja pitikin nyt mies lähettää ostamaan joku pumppu, eilen illalla sain onneksi alipainepumpulla vähän tuskaa...
  15. E

    Heinäkuiset 2021

    Kiitos kovasti onnitteluista! Meillä menee hyvin. Toistaiseksi pikkuherra on varsin lunki tapaus ollut, vaikka vaipanvaihto ja verensokerin mittaaminen ärsyttääkin. Nukkuu useamman tunnin putkeen, syö ja kakkii. Vauvan elämää siis. ❤️
  16. E

    Heinäkuiset 2021

    Meillä otettiin varaslähtö eilen illalla ja pieni poika(3055g) syntyi kolmen tunnin synnytyksen jälkeen rv 37+3. Vedet meni kahdeksan aikaan ja varsin intensiivisen ja kivuliaan avautumisvaiheen jälkeen poika syntyi yhdentoista aikaan. Pienillä paikkauksilla selvittiin. Ihan heti en uudestaan...
  17. E

    Heinäkuiset 2021

    Ooh onnea @Sannaap123 pikkuisesta! ❤️
  18. E

    Heinäkuiset 2021

    Mulla ei ole vasta kuin 37+2, mutta limatulppaa on irronnut selkeästi reilun viikon ajan ja äsken huomasin mukana olevan veriviirujakin. Toivottavasti tarkoittaisi pikaista synnytystä, viime yö meni heräillessä käsien ja lapojen kipujen ja puutumisen vuoksi. Esikoinen syntyi samana päivänä kun...
  19. E

    Heinäkuiset 2021

    Täällä ahdistaa kun iltapäivisin ja iltaisin supistelee kipeästi, mutta mitään ei sitten tapahdu. Tai no kohdunsuulla mahdollisesti tapahtuu, mutta sitä ei itse näe. Eilen tuli 37 täyteen, joten sen puolesta saisi jo syntyä. Käsien puutuminen ja lapojen kivut öisin valvottavat ja aamut menee...
  20. E

    Heinäkuiset 2021

    Odotellessa ja helteestä kärsiessä. Onneksi on ilmalämpöpumppu, niin sisällä on hyvä olla. Supistuksia edelleen on päivittäin. Eilen ja tänään tuli ihan hivenen vaaleanpunaista limaa kertaalleen, muuten varsin seesteistä on. Tosin käsien puutuminen vaivaa etenkin öisin ja ei oikein pysty mitään...

Yhteistyössä