Toukokuiset 2024

Ei tulekaan toukokuista meille 💔 Varhaisultrassa viime viikolla tyhjä kohtu ja maanantaina varmistu että raskaus on kohdunulkoinen, ja eilen sit poistettiin munanjohdin. Mulla on viime vuonna jo toinen johdin poistettu samasta syystä eli enää en voi luomusti tulla raskaaksi. Saatiin lähete IVF-hoitoihin ja nyt sit vaan odotellaan. Jos jotain positiivista niin eipähän ainakaan enää ikinä tarvi kokea uudestaan munanjohdinraskautta eikä huolehtia ehkäisystä
 
Auttakaa tyhmää plussasin 12.9
LA 22.5. Olen tässä miettinyt että onko raskaus saanut alkunsa elokuun alussa vai lopussa? Ihan pihalla näiden viikkojen kanssa että miten kuuluu laskea
Raskaus on saanut alkunsa varmastikin n. 2 viikkoa ennen plussaa. Eli elokuun loppupuolella. Esimerkiksi tähän laskurin voit syöttää lasketun ajan ja tutkia sen perusteella viikkoja. https://www.vau.fi/raskaus/laskettuaika-raskauslaskuri/

Laskennallisesti 2+0 viikolla on ovulaatio ja raskaus saanut alkunsa 😊
 
Hei! Onkohan keskustelu aktiivinen vielä? Minulla ei FB:tä ollut nyt vuosiin. Täällä olisi laskettu aika 16.5. ja ensimmäinen ultra ylihuomenna. Aika jännät paikat, kun meni niinkin myöhäiseksi kuin 13+1. Takana on odotusta ja epätietoisuutta 3kk, malttamaton olo. Toivottavasti siellä tulee nähtyä aktiivinen tyyppi. ❤
 
Vähän porukkaa taitaa enää täällä käydä. Itse en käytä Facebookia kuin ehkä kerran pari kuussa, niin en ole sinne siirtynyt.
Itsellä siis la 10.5. eli 13+6 ois tänään. Uskon kyllä, että huhtikuussa jo syntyy tämä kun aiemmatkin on olleet selkeästi ajoissa. Ultrassa oli kaikki kunnossa kohta pari viikkoa sitten ja pieniä liikkeitäkin on alkanut tuntua päivittäin. Mulla on aiemman taustan vuoksi joulukuun alusta lähtien seurannat äitiyspoliklinikalla, joten ultria tulee jokunen kevääseen mennessä.
 
Hei.
Täällä olisi la 26.5. Olen 42-vuotias iltatähden odottaja. Minua kiinnostaisi kans liittyä pienempään odottajien Facebook porukkaan. Yhden facesta löysin,mutta siellä on ihan hirveästä jo ihmisiä. Eilen oli nt-ultra jossa kaikki oli hyvin. En ole uskaltanut aiemmin liittyä mihinkään. Edellinen raskaus päättyi huhtikuussa keskenmenoon. Voisiko joku laittaa minulle sen Facebook ryhmän linkin🙂
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä