Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2021

    Heippa! Onnea @vivianna90! Meidän kaksoset päättivät myös tulla maailmaan ennen käynnistysaikaa. Synnytys alkoi napakoilla supistuksilla (36+6), jotka eivät kuitenkaan voimistuneet. Sairaalasta kutsuivat kuitenkin tulemaan paikalle, koska supistukset olivat hyvin säännölliset ja edellinen...
  2. M

    Lokakuiset 2021

    Heippa! Kiva kuulla kuulumisia! Mä olen mukana yhdessä Whatsapp-ryhmässä, jossa on kaksosia odottavia lokakuussa synnyttäviä äitejä. Mukava porukka. Yksi on jo synnyttänyt. Täällä menossa 35+0. Kaikki toistaiseksi hyvin. Raskaushepatoosi on tosin päällä, mutta lääkkeet ovat toistaiseksi...
  3. M

    Lokakuiset 2021

    Heippa! Tosiaan täällä on hiljaista. Ajattelin, että kaikki hyppäsivät faceen. Itse liityin yhteen monikko-odottajien ketjuun, kun en faceen halua. Täällä vauvat ovat kasvaneet hyvään tahtiin. Edellinen ultra oli tämän viikon torstaina. Vauvat olivat lähes saman kokoiset onneksi edelleen...
  4. M

    Haaveena vauva 2022

    Huomenta tutuille ja tuntemattomille! Ajattelin tulla kertomaan teille meidän odottamattomat uutiset. Piinailin teistä monen kanssa edellisessä Toiveissa vauva 2021 -ryhmässä. Ollaan naispari ja tammikuussa pakastealkion siirrosta alkoi raskaus. Ensin luultiin, että kesken meni, koska...
  5. M

    Lokakuiset 2021

    Heippa! Kävin tänään sokerirasituksessa. Yllättävän helposti meni, vaikka aamulla oli aika huono olo ja olen edelleen ollut huonovointinen varsinkin iltaisin. Tsekkasin arvot jo kannasta ja hyviltä näytti eli en usko, että neuvolasta huomenna soitellaan. Miten olette voineet? Mulle on alkanut...
  6. M

    Lokakuiset 2021

    Eli tosiaan identtiset, koska vain yksi munasolu laitettiin. Kummallakin oli omat sikiöpussit, mutta istukka oli sama. Luinkin, että mikäli munasolu jakautuu kahteen päivinä 6-10, näin käy. Kohtuun laitettiin blastokysti eli 5-6 Päivinen solu, joka ei ollut vielä silloin jakautunut. Solu oli...
  7. M

    Lokakuiset 2021

    Meidänkin täytyisi nyt kaksosten myötä ostaa tila-auto. Kertokaas muutkin mihin autoihin olette päätyneet tai mitkä olisi parhaat vaihtoehdot. Itsellä ei ole noista mitään kokemusta. Upeaa @Paatuska, että kaikki oli hyvin!
  8. M

    Lokakuiset 2021

    Riskilukuja eivät laske ollenkaan tuolla Hyvinkään sairaalassa vaan mennään pelkän niskaturvotuksen määrän mukaan. Kuulema veriarvot eivät jotenkin pidä kaksosraskauksissa paikkaansa samalla tavalla. Millaiset riskiarvot sinä saitkaan? Missä päin sut ultrattiin? Itsellä luottavainen olo, koska...
  9. M

    Lokakuiset 2021

    Heippa! Tänään ultra takana ja todettiin, että voidaan unohtaa veriarvot ja lähettää tilatut vaunut takaisin. Ultrassa nimittäin näkyikin kaksoset!!!! Niskaturvotus toisella 0.8mm ja toisella 1.3mm eli tosi hyvät. Riskiarvoa kaksosille ei saa. Kaikki elimet olivat sellaiset kuin pitikin ja...
  10. M

    Lokakuiset 2021

    Huomenta! En asu pääkaupunkiseudulla, mutta asun HUS:in alueella. Verikokeiden tulokset tulivat vielä saman päivän aikana omakantaan. Onpa jännä miten paljon voi olla ajoissa eroa. Tänään mennään ultraan katselemaan niskaturvotus. Jännittää kyllä tosi paljon. Ikälisää tulokseen tulee jo aika...
  11. M

    Lokakuiset 2021

    @Paatuska ole varovainen ja voithan sä varmaan itse lähteä tilanteesta pois, jos henkilö ei tajua mennä karanteeniin. Ainahan karanteeniin ei määrätä, jos maskit ovat olleet päässä eikä altistus ole ollut pitkäaikainen. Olisin kuitenkin varovainen. Oireetonkin voi tartuttaa.
  12. M

    Lokakuiset 2021

    Kai altistuneen täytyisi olla karanteenissa?
  13. M

    Lokakuiset 2021

    Minun täytyy käydä kaksi kertaa sokerirasituksessa. Ilmeisesti sukurasitteen takia. Ekassa raskaudessa piti käydä vain kerran. Päätin, että menen sinne vasta ihan viimeisinä mahdollisina päivinä. On nimittäin edelleenkin niin huono olo. Aamulla oksensin taas. Vatsa on löysällä ja jatkuvasti...
  14. M

    Lokakuiset 2021

    Varmasti noista viikoista on just kiinni myös nuo tulokset. Meillä piti täällä odottaa, että on 10+0 tai yli ennen kuin sai mennä verikokeeseen. Mä kävin 10+3.
  15. M

    Lokakuiset 2021

    Heippa! Kävin np-ultraa varten verikokeissa. Tulokset tulivat tosi nopeasti. Pakkohan ne oli vilkaista, vaikka kaikki sanoo ettei niistä kannata päätellä mitään ennen ultraa. Molemmat arvot olivat korkeat. Papp-a oli n.2800 ja s-hcgb-v oli 106. Rupesin jo epäilemään, että olisikohan mulla ollut...
  16. M

    Lokakuiset 2021

    Ostettiin siis Moon Lusso merkkiset yhdistelmävaunut ja samalla tilattiin Maxi-Cosin turvakaukalo, jonka saa liitettyä vaunujen runkoon. Yhteishintaa tuli 400€ eli mielestäni aika kohtuullisesti. Vaunut ovat siis ruskeat eli ei mikään hittiväri, mutta tekstiili vaikuttaa laadukkaalta.
  17. M

    Lokakuiset 2021

    Mä jotenkin tykkään enemmän tästä alustasta. En ole oikein "Faceihmisiä". Jotenkin mulla on sellainen fiilis, että niissä ryhmissä on niin paljon väkeä, että joku vastaa jotain ikävää helpommin. Täälläkin joskus on ikävää kommentointia, mut pääpiirteittäin tosi kannustavaa keskustelua. Ehkä tää...
  18. M

    Lokakuiset 2021

    Kiva lukea kuulumisia! Täällä ällötys jatkuu edelleen. Ei oikein mitään tee mieli. Ärsyttää yökkäillä hampaita harjatessa joka kerta. En tiedä mikä siinä on. Nyt on ollut myös enemmän mielialanvaihteluita. Kovasti toivon, että huono olo menisi jo ohi ja pääsisi seesteisempään vaiheeseen. Tuntuu...
  19. M

    Lokakuiset 2021

    Voi ei :( Voimia perheellenne!
  20. M

    Lokakuiset 2021

    Mamm3 ja @rosmarin kuulostaapa ikävältä nuo teidän olot! Tsemppiä kovasti ja jaksamista! Toivottavasti menee pian ohi!

Yhteistyössä