Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 Voi ei! Tällaiseen tilanteeseen ei ole oikeita sanoja. Toivotan silti kovasti voimia teille <3
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Tuttua on! Itse oikeakätisenä otin vasemmalla kädellä kiinni mahamakkarasta ja pistin 45 asteen kulmassa vähän vatsan sivulle. Heti kun neula oli mennyt läpi, päästin irti vatsamakkarasta ja painoin männän alas. Tämä toimi minulla. Joskus jouduin yrittämään parikin kertaa. En todellakaan...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Kiitti kaikille tsempeistä!! Tämä ryhmä on ihana <3 Tänään tuntuu jo paremmalta :)
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Täällä ollaan sekavin miettein tänään. Kävin lääkärissä tänään ja sain kuulla, että kohdusta löytyi ongelmia. Emma -testistä löytyi sellainen tulos, että kohdussa on tulehdus. Lisäksi Lactobasillus -bakteereja löytyi näytteestä 0!! Lactobasillusta täytyisi normaalisti olla kohdun bakteereista...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Olipas paljon tullut luettavaa! Onnea kaikille plussa-aallossa plussanneille! Mulle vois päivittää jo kp 13 huomenna Tiistaina olen menossa ultraan. Testitulokset (Emma, Era ja Alice) eivät ole vielä tulleet, vaikka lääkäri lupaili niiden tuloa ennen ultraa. Aika paljon jännittää ja...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

@Tiukuna Aiotaan yrittää seuraavassa kierrossa, jos kaikki on kunnossa. Rapakon takanahan ne taitavat "raapaista" kohtua, jotta seuraavassa kierrossa olisi sitten isommat mahdollisuudet onnistua. Toivotaan, että näin myös meillä! Torstaina kävin operaatiossa. Lääkäri varoitteli, että n. 10...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Selailin monta sivua läpi, kun en ole ehtinyt täällä käymään. Päivittelen nopeasti omia kuulumisia. Kävin torstaina ultrassa ja kuuntelemassa tietoja tulevasta operaatiosta. Lääkäri totesi, että lääkkeet olivat tehonneet. Yhtään follikkelia ei ollut kasvanut, mutta limakalvo oli ja...
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea ja toivotaan kovasti, että plussa vahvistuu!!
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Meillä puoliso ei halua olla raskaana, koska se ei tunnu luontevalta hänelle. Hänellä on myös diagnosoitu endometrioosi ja hänen siskonsa oli hoidoissa tuloksetta saman diagnoosin takia eli raskaaksi tulo ei välttämättä olisi mahdollista. Puoliso on myös sitä mieltä ettei halua jatkaa...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Olen taustalla hiljaisesti seuraillut keskustelua. Huomasin, että olen tuolla kiertopäivillä mukana. Sinne vois päivittää huomenna kp3, vaikka tässä kierrossa ei yritystä tulekaan. Yksi lääkkeetön kierto takana. Ovulaation testasin ja se tuli muistaakseni jo kp13. Kierto oli vain 28...

Yhteistyössä