Hakutulokset

  1. Riepu

    hassuja sanoja

    nähtiin lehmiä laitumella, poika ihasteli "lehmisiä", samaisella pikkumiehellä kutisi joku housuissa, arveli itse että siellä on rapunen tai kärpässieni :D
  2. Riepu

    4kk mittoja? :)

    Meillä myös 08/07 ja herra oli viikko sitten 8050g ja 68 cm :p
  3. Riepu

    Elovauvat 2007

    Onnea Capri :flower: :flower: Meillä oli vauvan työnimenä Oskari ja nyt lauantaina tehtiin vastaava tempaus, eli vieraille yllätyksenä menimme myös naimisiin... Ja Tea84,hox, meidän herra sai nimekseen Juho Antti Olavi :laugh:
  4. Riepu

    Elovauvat 2007

    Kuunvalo: Mulla oli hormonikierukka ennen tätä pienimmäistä ja vaikka eka kuukausina olikin tiputteluvuotoja niin meinaan ottaa sen uudelleenkin, oli helpotus runsaisiin menkkoihin! Eikä laitto ja poisotto tuntunut missään!! Tietysti yksilöllistä sekin... Tiki: Eli sen Rotavirus rokotteen...
  5. Riepu

    Elovauvat 2007

    nyt huhuilen muita isohkojen vaavien kokoja 1kk neuvolassa? Tai jo 2kk iässäkin olevien! Meillä tuo 2kk neukkula on vasta 10.päivä mut 1kk iässä poitsu oli 5370g (4345g) ja 60cm (54cm), onko meillä ihan jättimuksu tämä vai kasvaako muut saman kaliiperin vauvat samaan tyyliin? Alkaa olla...
  6. Riepu

    Elovauvat 2007

    Capri : meidän herra viettää synttäreitään 13.8 ja l.a oli 31.7 :flower: Hemu2: Oliko se niin että te menette naimisiin ristiäisten yhteydessä? Meillä samat suunnitelmat, pvm on 20.10... Miten teillä valmistelut etenee? Onko isotkin kemut tulossa?
  7. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Heipähei!!!!!! Meille viimein (rv 41+6) syntyi iki-ihana pikkumies, kokoa herralla oli 4345g ja 54cm... eli ei se ehkä kuitenkaan ihan pieni ollut :p ! Harmillista kyllä lapsivesi oli vihreää ja ilmeisesti siitä syystä ukkeli sai jonku infektion jonka vuoksi joutui jäämään sairaalaan saamaan...
  8. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Juuh, kävin siellä kontrollissa tänään, rv siis 41+5 ja kotiahan ne passittivat takaisin... |O |O :'( ! Uhkasin kyllä miehelle että heittäydyn lattialle kiukuttelemaan jos sen tekevät, mut en sit kehdannutkaan :snotty: ! Mut saldona siis kohdunsuu kahdelle sormelle auki ja heppulin paino 4kg...
  9. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Ja hurjasti onnea uusille vauvautuneille!!!!!!! :flower: :flower: :flower: Siis suolavesitippoja tarkoitin tossa edellä...
  10. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Villikissa: Täällä ihan samat fiilikset... huomenna ois se yliaikaskontrolli, pitäkää nyt mulle peukkuja että siellä olis jo jotain edistystä tapahtunut että alkasivat käynnistelläkin jo pikkuhiljaa... ja ettei siellä olisi mikään aivan norsuvauva kun meni näin reippaasti yli :snotty: ...
  11. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Kyselen vielä muilta Keski-Suomalaisilta sellasta että onko tietoa miten tiukassa mahtaa olla ne perhehuoneet tuolla? Ja hassua minusta on se, että taisi olla synnärin nettisivuilla kun mainittiin että ne on ensisijaisesti ensisynnyttäjille ja taas siinä esitteessä minkä sain neuvolasta oli että...
  12. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Herkku1: No kappas, mulla onki menny ihan ohi että samassa sairaalassa tulemme olemaan ja voi hyvinki olla että samoihin aikoihinki :D Ehdin jo hiukkasen innostua kun illemmalla tuli jonkinverran supistuksia, ei mitään järisyttäviä, mutta kyllä heti hetkeksi hiljaiseksi ja pisti hiukkasen...
  13. Riepu

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Täällä taas yks laiskahko kirjoittelija mut sitäkin ahkerampi taustailija :D ... Olo alkaa olla kaikin puolin kypsä, niinkuin Herkku1:llä... viime yö meni ihan pyöriessä, ilmeisesti supistelee jonkin verran, ei niin paljoo että viitsis näytille lähteä mutta sen verran ettei nukkuakkaan pysty...
  14. Riepu

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Krääh!!!!!!!!!!! Järki lähtee... 39+4, eikä siis edelleenkään mitään! Kaulasta alaspäin jomottaa, kolottaa ja ahistaa joka paikkaa mut ei mitään oikeaa lähtemiseen viittaavaakaan! Oon taas ollut niin pahalla tuulellakin että pois alta :kieh: :kieh: Kun edes osais nauttia näistä viimeisistä...
  15. Riepu

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Mun l.a oli aluksi 31.7, sitten muuttui elokuulle kunnes lopuksi palautui alkuperäiseen, jäin sille listalle epämääräisenä "heinä-elokuunvaihteena", ja tokkopa tuo tarkalleen l.a päivänä tuleekaan :D ! Yöt menee melko heikosti täälläkin ja jonkin verran pahaaoloa on mullakin! Mahallaan...
  16. Riepu

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Piitu 10, :hug: ! Täällä ei niin mitään merkkejä, ei limatulppaa, ei kipeitä suppareita einiin mitään |O !!! Nlassa täti meinas viimeksi että "tää alkaisi olla aika valmis" johon totesin että "äiti ainakin olisi"... sf-mitta oli kasvanut 2 vkossa 4 cm, tosin oli eri täti mut kolmesti otti sen...
  17. Riepu

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    Ihan aluksi onnittelut kaikille vauvan jo saaneille, itsellä ei tunnu niin missään vielä :headwall: ! Mut tuosta Oysin hlökunnasta pakko kertoa sen verran että itsellä on kyllä aivan positiivisia kokemuksia kätilöistä, mullekin sattui edellisen muksun kans ihana nuori nainen, sellainen...
  18. Riepu

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    :wave: Ja muutkin näillä nurkilla asustavat, piti tulla utelemaan että oletteko käyneet nyt loppuajasta yksityisellä lääkärissä vai pääsittekö jollain "verukkeella" ihan tk:n lääkärille painoarvioon ym tarkistukseen? Itseä kyllä suuresti kiinnostaisi edes suuntaa antava painoarvio (eipä ne...
  19. Riepu

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Moi taas pitkästä aikaa kaikille uusilla ja vanhoille! Alkaapa olla loppusuoran tuntua täällä :p ! On helpottavaa lukea muiden kuulumisia kun monilla on ihan samat vaivat mitä itselläkin! Yöt varsinki on käyneet hankaliksi, miehelle kiukkusinki että mitä mun hyödyttää edes tulla sänkyyn kun...
  20. Riepu

    .

    no tuota, itse oon kyllä osittain samaa mieltä aloittajan kanssa siitä että se yksi siideri juhannuksen kunniaksi ei kyllä varmaan pyllistä mihinkään suuntaan!! Itse otin puoli lasia olutta mieheltä ja muutoinki saatan ottaa saunoessa ryypyn pari ja ihan hyvällä omallatunnolla! Kolmatta lasta...

Yhteistyössä