Hakutulokset

  1. A

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Jasmina:love: Oon seuraillu miten sulla on menny,aivan mahtavaa että nyt nappas kiinni.Mulla oli hcg 240 et ei mikään hurja vielä testipäivänä.Mutta kaikki on mennyt mukavasti tähän asti.Nt ultrat ja seulat tehty ja kaikki oli hyvin niissä.
  2. A

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Sattuisikohan joku muukin käyttämään terolutteja raskaus aikana???Nyt alkoi aivan järkyttävä pahoinvointi pari päivää sitten,mitenköhän jos heti aamulääkkeiden jälkee oksentaa??!:unsure:Pitääköhän ottaa uudet lääkkeet vai mitenhän tässä toimitaan:eek:Tietenkin kaikki klinikat on kiinni näin...
  3. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    L Tsemppiä siirtoon,toivotaan että nyt olisi se joka tarraa mukaan kovasti:)
  4. A

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla on kanssa pistos hoito 12 raskausviikon loppuun asti ja sen loputtua 30 rv asti mini aspiriini.Suvussa paljon tukostaipumusta ja itsellä ollu pieni tukos joskus kädessä. Toivotaan että kaikki menee hyvin (y)
  5. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oi tuleehan sieltä plussia (y) Toivotaan että hcg lähtee hyvin nousuun,onnea:love:
  6. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ilmeisesti on hyvin yleistä että menkkamainen jomottelu alkaa nopsaaki,minulla kans alko heti melkein siirron jälkeen ja lisääntynyt päivien edetessä:)Toivotaan että sieltä plussa tulisi:love:
  7. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Veritesti tehty tänään siis pp 10 ja arvo oli 247 eli kai ihan hyvä päiviin nähden:) Aikamoisia menkkamaisia kipuja ollut nyt muutaman päivän:unsure: Toivottavasti saataisiin muitakin plussia piinailijoilta(y)
  8. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heti alkuun pahoittelut nega testistä :( Itselläni oli toinen stimulaatio kierros menossa ja 5 alkion siirtoa takana.1 km oli heti ekasta pas,sista. Lääkäri ei ollut enään kauhean positiivinen omien solujen suhteen,olisi halunnut tehdä alkioiden kromosomitutkimuksen ja era testin stimulaation...
  9. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jos oikein muistelisin niin alkiohan on 5-6 päivän ikäisenä vasta valmis kiinnittymään.En kyllä vielä murehtisi sinuna :)hyvin on vielä aikaa muuttua plussaksi(y)
  10. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut negan saanneille se on aina kova paikka.Minun haamuilu oli tänään jo positiivinen testi vihdoin.Eipä tässä vielä auta juhlia ennekun verikokeet ja ultrat ja viikot on saatu pakettiin.
  11. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään oli kyllä nega ei haamun haamua.onpas jännää.noo jospas tässä nyt rauhakseen odottelee ja testailee myöhemmin olihan se kyllä kummallista että noin aikasin antoi hentoista plussaa.Tsemppiä muillekkin piinailijoille pitkät päivät edessä
  12. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyt vaan kovasti peukkuja että tarraisi kiinni
  13. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kyllä sieltä ilmoitellaan jos siirtoa ei tulisi.Hurjasti onnea siirtoon
  14. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos,en kyllä vielä tässä vaiheessa uskalla toivoa mitään vielä.Mutta se on jännää että jotain tapahtuu,6 siirtoa takana ilman hailukoita tai plussia niin onhan tääkin jotain
  15. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä menin eilen yöllä testailemaan ja pp 3 oli niin sieltä tuli jo hailakka plussa.Ja mulla ei ole mitään lääkitystä kyllä mikä pitäisi antaa plussia.No tänä aamuna testeilin uudelleen niin kyllä se vielä näyttäs halakkana olevan.aivan ihmeellistä miten vois näin aikasin näkyä.Meille siirrettiin...

Yhteistyössä