Tsemppiä kaikille piinailijoille! Teitä on nyt kyllä jo monta, toivotaan että mahdollisimman moni pääsisi tuonne plussanneiden joukkoon
Mä oon taas vähän myöhässä tän kommentoinnin kanssa, mutta piti vastata niille jotka ihanasti tsemppasitte mua tämän lievän hyperin (?) kanssa
@rouvaNiisku , ihan järkyttävältä kuulostaa tuo sun tapaus, on kyllä ollut melkoisen paha hyperstimulaatio
juuri tuollaista pelkäsinkin käyvän, ja stressasin etukäteen mahdollista tuoresiirtoa ja sen jälkeistä olotilaa niin että itkeskelin sen takia... varmaan kyllä kaikki hormoniheittelytkin sai aikaan itkyherkkyyttä, ja väsymys ja pahoinvointi. Onneksi lääkäri ymmärsi, ja sanoi että ei ole mitään erityistä tarvetta tehdä sitä tuoresiirtoa.
@kiia-s en mäkään oikein tajua, miksi lääkäri oli yllättäen päättänyt, että tuoresiirto onkin ok... tai no, kuulemma mun munasarjat näytti olevan "ok", ilmeisesti sen perusteella sitten. Mutta aika riskialtista se silti olisi mun mielestä ollut.
@Pupuna112 ihanaa kuulla, että onnistumisen mahdollisuus olisi PASin jälkeen jopa parempi
ainakin elimistö on saanut toipua siihen mennessä kaikesta ivf-hoitojen koettelemuksista.
Nyt reilun viikon päästä punktiosta vatsa alkaa pikkuhiljaa olla normaali, pientä turvotusta tosin on vielä... mutta eiköhän se laske, kun menkat alkaa. Niitä tässä odottelen alkavaksi, tänään on jo mahaan sattunut lupaavasti
Ai niin, ja meidän kymmenestä hedelmöittyneestä munasolusta tuli sitten kuusi pakkaseen selviytynyttä alkiota, kaksi 3-päiväistä ja neljä 5-6 -päiväistä. Ihan tyytyväinen saa tuohon määrään olla, vaikka alkuperäisestä follikkeli- ja munasolumäärästä tultiinkin alaspäin aika reippaasti. Kai tää mun ikä (35) vaikuttaa jo jonkin verran munasolujen laatuun