Hakutulokset

1. vauveliini

JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

Tyttö syntyi 14.11.07 rv 35+6 4410kg ja 52cm py 36 :heart: sektiolla syntyi ja perjantaina kotiuduttiin =)
  2. vauveliini

JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

Moi pitkästä aikaa :wave: ihanaa marraskuu on alkanut ja eilen tein jo ekat joulutortut ja lämmitin glögiä :ashamed: hätähousu ku oon :p Saapas nähdä olenko eka joka saapi vauvan syliin kun maanantaina menen jo osastolle, toki tympäsee lähtiä mutta ei auta itkut pitää vaan ottaa ristikoita...
  3. vauveliini

Kutinaa ja omituisia pilkkuja kämmenissä??

Mulla oli edellisessä raskaudessa justiin samanlaisia ihan alussa, oisko viikkoja olllut 6-8 se meni ikävä kyllä kesken.Itse näytin noita pilkkuja lääkärillekin eikä hän osannut sanoa niihin mitään käski vaan apteekista käydä ostaan kortisoni voidetta..mulla ne kans kutisi mutta jäi mysteeriksi...
  4. vauveliini

***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

Painoa on tähän menessä kertyny 15.8kg raskauden ajalta :| Mulle tuleepi sitten leikkaus eteen vauva painoi sen verran paljon että nyt viikottain seuranta :ashamed: eli painoarvio oli 2812g ja viikkoja vasta se 31+5 toivottavasti painon nousu hidastus ettei kovin makrosominen tule!!Meillä ollaan...
  5. vauveliini

ai niin rv 31+3
  6. vauveliini

mauahtavaa mulla naksuu kans maha, olin jostain lukevinani että vauva räpsyttelee siellä niitä kalvopusseja :o tiiä sitte mitä touhuaa =) Olo on aika haikea välillä mullakin ja paljon olen ollut yksin kun mies tekee 12 tunnin päiviä :ashamed: ja enään ei jaksa oikeen kyläilläkkään ja tuntuu...
  7. vauveliini

mennikäinen mulla on kohdunsuu ollu jo kauan pehmentyny eikä läääkärit oo sanonu mitään siitä että ois vaarallista..muistaakseni oli jo rv23..mullakin vauva painaa alas ja tuntuu että happi loppuu eikä pitkät kävelyt onnistu enää :ashamed: vihlaisuja ja menkkasärkyä on ollut liekö vauva alkaa jo...
  8. vauveliini

Ylävatsakipu

Mulla on myös tuota kipua ja olen ottanut viccyä siihen, vaikkei mullakaan happoja nouse ja tuntuu ettei se ole närästystä, se puristaa tosta rinnan alta niin että tuntuu ettei saa happea JA ON KIPEÄ jos on makuulla niin pitää kyllä vauhdilla nousta ylös ja nyt sitä on ollut enenevissä määrin...
  9. vauveliini

vauvan kotiintulo vaatteet ku la joulukuun alussa??

mulla kans la joulukuussa, mukaan laitokselle otan pitkähiasen bodyn, puolipotkarit ja ihanat potkuhousut :xmas: ulkovaatteiksi villapuku,lapaset,villasukat,kypärälakki, toppalakki ja toppapuvun missä on lisäksi toppatöppöset ja tumput.
  10. vauveliini

***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

Heippa pitkästä aikaa! Olen heinäkuussa viimeksi kirjoitellut ja mun tiedot on tainnut jäädä laittamatta listaan eli La 13.12 ja oys on synnäri niin ja ikä 24 mies 26..tämä meidän vauva syntyy kyllä jo marraskuun viimesellä viikolla viimeistään, mutta olen kuitenkin seurannut joulukuisia ku la...
  11. vauveliini

Katellaanko taas masukuvia?

profiilissa 25+1 B)
  12. vauveliini

JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Shamandalie juu ei munkaan käsityksen mukaan sitä marevania käytetä raskauden aikana. Muillakin oli täällä sellanen olo että onkohan mahassa kaikki ok. nimittäin mulla sama tunne ku tuntuu ettei maha kasva ja liikeitä ei silleen vielä tunne, joskus jotain muljuamista mutta onnex huomenna on...
  13. vauveliini

Shamandalie juu kyllä sitä käytetään sekä että toisille passaa marevan ja toiset tykkää että klexane on turvallisempi. Mulla ei ole hyytymistekijöissä mitään häikkää kun on se spr verikoepakettikin otettu x2 onnex =) ainoastaan tutkimuslääkkeenä menee tän raskauden ajan. Kyllä muakin hirvittää...
  14. vauveliini

Sydänäänien kuuntelu angelsounds laitteella/kotidopplerilla?

kylläpä olen ihan oikein kuunnellut,ei siinä kovin montaa väärääkään tapaa ole :D ainoastaan jos geelin unohtaa :whistle: ei sillä laiteella kuulunut mun kaverin vauvankaan äänet ku tosi huonosti,ja kauan sai ettiä ja sillä la ens viikolla..pitänee vielä kokeilla patterin vaihtoa ostin näet...
  15. vauveliini

Jollain muullakin oli napapiikit ajankohtaisia, mä olen joutunu alusta asti pistään klexanea ja joudun koko raskausajan, oon sellasessa tutkimuksessa kun on ollut nuita toistuvia keskenmenoja. Tosi inhottava ajatella että joutuu pisteleen mahaan ku nyt jo hirvittää kun kohtu on navan korkeudella...
  16. vauveliini

Sydänäänien kuuntelu angelsounds laitteella/kotidopplerilla?

Mulla ei kuulu vieläkään ja viikkoja 16+6 ja eilen neuvolas kuului heti! eli taitaa olla huuhaa laite :laugh: tympäsee vaan ku makso niin sikana :o
  17. vauveliini

Ai niin raskausviikot unohtui eli 16+3 niin ja taustaa sen verran että km on ollut 3 ja tätä pentä joululahjaa jos se nyt syliin asti saadaan niin on yritetty ja toivottu neljä pitkää vuotta mutta hän sitten kuitenkin päätti luomusti saada alkunsa. Kerkesin kyllä tuoksetta pariinkin otteseen...
  18. vauveliini

Hei! Uusi ilmoittautuu :wave: Olen jo pitemmän aikaa lueskellut teidän juttuja en vaan ole saanut aikaisesksi itse kirjoittaa..eli la on 13.12 ja oys:ssa synnytetään, ehkä sektiolla 1 diabeteksen takia..esikoinen on kyseessä ja pitiköhän siihen vielä ikä kertoa no se on huomenna 24 :o Täällä oli...
  19. vauveliini

Heinämassut-07 vol.2

Heippa heinämassut :wave: tulin teille ilmoittelemaan että taas on tänne puolelle päästy! vahvan plussan tein tänään ja joulun ihmettä odotellaan :heart: vielä kylläkin pelon sekaisin tuntein ettei vaan kesken taas menisi :\|

Yhteistyössä