Tervetuloa uusille ja onnea hyviä uutisia saaneille.
Saparolle vielä peukut pystyssä. db
Lomareissu takana, isännällä vielä ensi viikko lomaa. Kiva oli lähteä, mutta oli kiva tulla kotiinkin.
Tämä päivä mennyt ollessa ja sitten käytiin kummankin vanhemmilla kylässä. Mä toin itselleni tuliaisiksi mammahousut (ja oli muuten kamalan hintaiset! :ashamed: Mut pakko oli tuhlata kun oli sopivat ja menee loppuun saakka) ja tänään kävin niitä vähän lyhennyttämässä. On muuten ihanat jalassa kun ei purista.
Käytiin menomatkalla ensin Ähtärin eläinpuistossa ja esikko oli innoissaan eläimistä. :heart: Siitä sitten Seinäjoelle yöksi ja aamupäivällä lähdettiin ajamaan kohti Iitä. Siellä oltiin sitten viikko, eilen ajettiin kotiin. Yhden päivän aikana tultiin, ja pydähdeltiin paljon. Liikkeelle lähdettiin n. 11.30, eka pysähdys oli jo Oulun torilla.
Kotona oltiin aika tarkkaan klo 23, että olihan niitä pysähdyksiä.
Mutta yllättävän hyvin esikko jaksoi, ainut kiukkukohtaus tuli Jyväskylän jälkeen kun ei heti siltä istumalta saanut muumi keksejä, jotka ostettiin matka evääksi.
Paljon on tekstiä tullut, ja koitan jaksaa lukea kaikki, ainakin suunilleen... :ashamed:
Jajepoo Mulla kanssa liikkeitä tuntuu yöllä enemmän, ja varsinkin vähän sen jälkeen kun itse rauhoittuu sänkyyn. Esikosta oli sama juttu, eli iltapalan jälkeen alkoi riekkuminen...
Mötkylä oli innostunut shoppailemaan.
Mä olen pitänyt itseni kurissa, ja oikeastaan unohtanutkin koko homman enkä ole vielä mitään hankkinut vauvalle... :saint: Tosin olen ostellut sitten esikon tulevalle serkulle lelua sun muuta.
Meillä oli viime muutossa anoppi "auttamassa", ekaa ja vikaa kertaa. Hän tuli laittamaan ruokaa (joka piti ehdottomasti laittaa uudessa asunnossa) ja sitten mun piti ensin etsiä hänelle kaikki välineet jotka oli vielä laatikoissa tai vanhassa paikassa, ja sitten tuo jätti vielä tiskit tiskaamatta. :kieh: :headwall:
Pinkeiju kertoi et on nimet valmiina...
Meillä ei oo vielä mietitty, en oo itseasisassa edes muistanut...
Pitääkin nukkumaan mennessä ottaa kalenteri iltalukemiseksi...
Sulla on esikko ollut pieni, kun on niin pieniä vaatteita käyttänyt. :heart: Meidän esikolle mahtui just laitoksella 50cm body.
Onneksi niitä ei ollutkaan kuin yksi...
Tuitsu pohti ettei tunnu et maha kasvais yhtään... Täällä sama tunne, mutta johtunee siitä ettei se läskien alta mihkään näy...
Mutta toisinaan tuntee että alkaa olla tiellä... Tässä kun bikinirajaa koitin siistiä, huomasin ettei se enää onnistu vaikka kuinka vetää mahaa sisään... :snotty: Että onhan se sitten kuitenkin kasvanut...
Kiekura kyseli painonnoususta. Nyt en oo loman jälkeen puntarilla käynyt, mutta ennen lomaa ei ollut paino noussut. Ja nyt jos menee, niin se johtuu ihan varmana lomasta. :ashamed: No, seuraavaan neuvolaan mennessä nekin saa karistettua, niin ollaan edelleen lähtölukemissa.
Mrs Nobody mulla hemppa hyvä enkä syö rautaa. :wave: En nyt uskalla mitään lukuja sanoa mitä viimeks oli, muuta kuin et oli oikein hyvät. Näin oli esikkoa odottaessa ja toivottavasti nytkin.
vauveliini Eikö se klexane ole marevanin korvike raskausaikana? Muistaakseni miehen veljen vaimo sitä pistelee kun muuten on marevan jatkuvassa käytössä. Hänellä viikkoja pian 38, ja sanoi just tänään et toisinaan alkaa tehdä tiukkaa kun on maha niin pinkeä. Mutta hyvin saanut tähän asti laitettua, ja jos itellä menee uskallus niin sitä varten on miehellekin opetettu pistäminen.
Maukkis ja Kiiuska kertoi ettei tykkää et vieraat käy omaisuutta tutkimassa/siirtämässä... Mäkin tunnustan. :wave: Tämä nyt varmasti on naurettavaa, mut viimeksi reissussa otin hiukan nokkiini kun mua ei kuunneltu. :kieh: Oltiin siis miehen sukulaisten luona yötä reissussa, ja oltiin jo ennen lähtöä puhuttu et pestään siellä vaatteet, mutta kerätään sitten omia vaatteita koneellinen ja pestään ne itse. No, meille sitten sanottiin että voidaan pyykkikassi jättää valmiiksi koneen lähelle. Mies siihen että "joo, ja me pestään ne sitten kun siellä on vielä lisää". No, seuraavana päivänä tuli sitten viikattuna ja pestynä kaikki vaatteet meille yläkertaan. :kieh: No, ei muuten mun mä en tykkää ajatuksesta kun siellä on ollut alusvaatteita, ja eteenkin liiveistä olen tarkka miten pestään (=käsin) koska en raski usein ostella ja kun muutenkin on sopivia vaikea löytää... :kieh: Onneksi mulla olikin niin paljon vaatteita mukana, ettei sinne pesuun tarvinnut omia vaatteita toista kertaa viedä... Ja ihan oikeesti, itku meinas tulla. :'(
:ashamed:
Kengurumeininki tiedän tunteen. :/ Me kun kerrottiin appivanhemmille, niin appi ei sanonut mitään ja anoppi kysyi ekaksi että jääkö mulla
taas koulu kesken... Jotain vastaavaa odotin, mutta kyllä siitä silti mielensä pahoittaa.... :/
Mutta nyt nukkumaan, tosin iltapalan kautta... Mua odottaa keittiössä päivällä keitetyt herne-maissi-paprikat mitkä jäi päiväruoalta.
Nyt koitan ahkerammin päästä koneelle ettei mene koko iltaa tässä...
Shamandalie ja Histamiini, viikoista ei tietoa (-> lunttaamaan...)
17+4
Minne ihmeeseen se aika on mennyt??