Hakutulokset

  1. M

    tämä maalainen kävi stadissa ja meni kyllä yli ymmärryksen meno siellä :/!!!!

    Kyllä minä tykkään käydä Helsingissä, varsinkin kesällä :) Vaikka siellä voi olla töykeitä ihmisiä, en siltikään menetä malttiani niistä tai jätä Helsingissä käymistä väliin erilaisten ihmisten takia, enkä myöskään likaisuuden tai roskaisuuden. Helsingissä on tosi kauniita ja ihania paikkoja ja...
  2. M

    tämä maalainen kävi stadissa ja meni kyllä yli ymmärryksen meno siellä :/!!!!

    Minusta taas Helsinki on kovin likainen ja roskainen. Englannissa en ole koskaan käynyt joten siihen en voi vertailla, mutta monessa muussa maassa olen käynyt ja niitä jos vertaan Helsinkiin, niin Helsinki on paljon likaisempi ja roskaisempi..
  3. M

    tämä maalainen kävi stadissa ja meni kyllä yli ymmärryksen meno siellä :/!!!!

    Helsingissä on aika tylyä väkeä, puhumattomia tuppisuita jotka katsoo muualta tulevia tai erilailla puhuvia ihmisiä vinoon.. Okei, yleistän, mutta tämmöinen maku sieltä jää suuhun kun siellä käy. Hemmetin likainen ja roskainenkin kaupunki se on :x
  4. M

    Laitetaan kappaleita jotka saa teidät hyvälle tuulelle :)

    Tää on ihana, mutta en voi kattoo tota videoo kun alussa oli pelottavan näkösiä pellejä :x
  5. M

    Laitetaan kappaleita jotka saa teidät hyvälle tuulelle :)

    No makuasioista ei voi kiistellä :) Mulla menee musiikkimaku laidasta laitaan ja saatan tulla hyvälle tuulelle myös sellaisesta kappaleesta josta en ees paljon tykkää :xmas: Mutta tässä haettiin sellaisia kappaleita jotka saa hyvälle tuulelle, ei mitään lempparikappaleita =)
  6. M

    Laitetaan kappaleita jotka saa teidät hyvälle tuulelle :)

    http://www.youtube.com/watch?v=gzlUBOty9j4&feature=related Tää myös :)
  7. M

    Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

    Mä en saa laitettua aijaahan kuvaa, se ei toimi mulla... Mutta voin kertoa, ois ollu kauhean kammo kuva :laugh:
  8. M

    Lentomatka lähitulevaisuudessa

    Meillä lähtis lento 10 päivän päästä... Katotaan lähteekö :whistle: :/
  9. M

    Onko poliisille omaa puhelinnumeroa?

    :x No mun mielestä tollasessa tapauksessa saa soittaa 112 ja ilmottaa tapahtuneesta ja voit vaikka mainita ettet tiennyt muuta paikkaa soittaa.
  10. M

    Onko poliisille omaa puhelinnumeroa?

    Nii minustakii, mutta sinne se on sit vissii soitettava. Riippuu tietenkin asiasta. Voiko asiasi odottaa esim maanantaihin ja soittaisit poliisilaitokselle? Onko sellainen asia vai joku muu?
  11. M

    Illalla senkeksin. Miksei tulivuoreen vois kaataa sementtiä? Ei tulis tuhkaa ulos.

    Kyl sekin mielessä kävi, mutta kun me halutaan selvittää tää ite, sit vasta kun on maailman loppu lähellä nii sit vasta soitellaa :whistle:
  12. M

    Onko poliisille omaa puhelinnumeroa?

    Minua just valaistiin vähän aikaa sitten että 112 soitellaan myös poliiseille :)
  13. M

    Illalla senkeksin. Miksei tulivuoreen vois kaataa sementtiä? Ei tulis tuhkaa ulos.

    Mammat keksii kaikelle käyttöä ja uusiokäyttöä ja uusiouusiokäyttöäkin, eihän me muuten voitais olla äitejä =)
  14. M

    Illalla senkeksin. Miksei tulivuoreen vois kaataa sementtiä? Ei tulis tuhkaa ulos.

    Se ois niinku jokakodin aromipesä :laugh:
  15. M

    Illalla senkeksin. Miksei tulivuoreen vois kaataa sementtiä? Ei tulis tuhkaa ulos.

    *pyörtyy* Minä en kyl semmosta peliä ainakaan hyväksyis meikäläisen tulivuorelta, en ainakaan lähtis hakemaan sitä vauva-tulivuorta sieltä Islannista!! Hirveästi vaivaa ja huolehtimista... :snotty:
  16. M

    Illalla senkeksin. Miksei tulivuoreen vois kaataa sementtiä? Ei tulis tuhkaa ulos.

    Juu, meidän pihalle yksi urospuolinen ja naapurin pihalle toinen :) Niillä ois seuraa toisilleen eikä edes kävis lisääntymään! Pitää ehdottaa naapurin mammelille =)

Yhteistyössä