Illalla senkeksin. Miksei tulivuoreen vois kaataa sementtiä? Ei tulis tuhkaa ulos.

  • Viestiketjun aloittaja jrd
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
No toisaalta juu, kun tarkemmin miettii niin kyl mä nyt yhden pienen tulivuoren pihalleni huolisin, mutta jos sekin sit purkautuu ja pölyttää niin siinä sitä taas sit ollaankin... :/ Yhden sietäisin, mutta se ei sais pölyttää.
Voisko pihaan hankkia jonkun puhaltimen niin, että kun se vuori purkautuu, tuhka menisi naapurin pihalle?
 
Tääl Suomessa ei vissiin oo niin paljon noita tulivuoria tutkittu, pärjäiskö ne yksinään täällä ilmastossa vai tarvitsivatko lajikumppanin? Mun pihallani ei riitä kyl tilaa kun yhdelle, kärsisköhän se yksinään, kuolisko ja räjähtäiskö se heti pois? :/ :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
No jos ei ota kahta tulivuorta pihalle. Ei kai yksi voi itsensä kanssa lisääntyä?
Mutta jos naapuri ottaa kans ja ne jotenkin ristiinpölyttyy kuten omenapuut?
Täytyy ottaa kaksi urospuolista, niin eivät lisäänny keskenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
No toisaalta juu, kun tarkemmin miettii niin kyl mä nyt yhden pienen tulivuoren pihalleni huolisin, mutta jos sekin sit purkautuu ja pölyttää niin siinä sitä taas sit ollaankin... :/ Yhden sietäisin, mutta se ei sais pölyttää.
Voisko pihaan hankkia jonkun puhaltimen niin, että kun se vuori purkautuu, tuhka menisi naapurin pihalle?
Luulisi, että ne vuoret nyt muutaman vuoden muhii, myy talon vaikka vuoden päästä ja jos vuori viiden vuoden päästä purkautuu, niin eikö se myyjän vastuu ole jo loppunut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Täytyy ottaa kaksi urospuolista, niin eivät lisäänny keskenään.
Niin, kai noista taimista pian tulee lisätietoa, osaa sitten valita oikeanlaiset. Tuleekohan paljon värivaihtoehtoja? Meillä kun on valkoinen talo, niin melkein mikä vaan periaatteessa kävis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
No jos ei ota kahta tulivuorta pihalle. Ei kai yksi voi itsensä kanssa lisääntyä?
Mutta jos naapuri ottaa kans ja ne jotenkin ristiinpölyttyy kuten omenapuut?
Täytyy ottaa kaksi urospuolista, niin eivät lisäänny keskenään.
Juu, meidän pihalle yksi urospuolinen ja naapurin pihalle toinen :) Niillä ois seuraa toisilleen eikä edes kävis lisääntymään! Pitää ehdottaa naapurin mammelille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Täytyy ottaa kaksi urospuolista, niin eivät lisäänny keskenään.
Mutta jos ne päättää adoptoida pikkutulivuoren?
*pyörtyy* Minä en kyl semmosta peliä ainakaan hyväksyis meikäläisen tulivuorelta, en ainakaan lähtis hakemaan sitä vauva-tulivuorta sieltä Islannista!! Hirveästi vaivaa ja huolehtimista... :snotty:
 
kinuski
Nyt äkkiä niksipirkkaan kirjottamaan, ja laitetaan rahoiks! :LOL:
Mä voisin ottaa meijän pihaan talveks yhden pienen tulivuoren, vois säästää lämmityskustannuksissa, mutta en mä tiedä kyllä mitään käyttöä sille kesällä... tai no millastahan olis tulivuorimakkara? Ja kai sinne vois viedä muutkin ruuat muhimaan niin säästyis sähköä kun ei tarvi hellaa käyttää. Täytyykin ehdottaa miehelle.
Saakohan niitä tulivuoria osamaksulla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Nyt äkkiä niksipirkkaan kirjottamaan, ja laitetaan rahoiks! :LOL:
Mä voisin ottaa meijän pihaan talveks yhden pienen tulivuoren, vois säästää lämmityskustannuksissa, mutta en mä tiedä kyllä mitään käyttöä sille kesällä... tai no millastahan olis tulivuorimakkara? Ja kai sinne vois viedä muutkin ruuat muhimaan niin säästyis sähköä kun ei tarvi hellaa käyttää. Täytyykin ehdottaa miehelle.
Saakohan niitä tulivuoria osamaksulla?
Se ois niinku jokakodin aromipesä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Nyt äkkiä niksipirkkaan kirjottamaan, ja laitetaan rahoiks! :LOL:
Mä voisin ottaa meijän pihaan talveks yhden pienen tulivuoren, vois säästää lämmityskustannuksissa, mutta en mä tiedä kyllä mitään käyttöä sille kesällä... tai no millastahan olis tulivuorimakkara? Ja kai sinne vois viedä muutkin ruuat muhimaan niin säästyis sähköä kun ei tarvi hellaa käyttää. Täytyykin ehdottaa miehelle.
Saakohan niitä tulivuoria osamaksulla?
Se voi olla, että aluksi niitä voi ihan ottaa ominpäin käyttöön, sitten kun tilanne rauhoittuu, tulee varmaan rajoituksia ja jos eivät tule maksullisiksi, niin ainakin veroja tai muita sen kaltaisia maksuja kehitellään. Nyt kannattanee olla nopea ja ottaa parhaat päältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Nyt äkkiä niksipirkkaan kirjottamaan, ja laitetaan rahoiks! :LOL:
Mä voisin ottaa meijän pihaan talveks yhden pienen tulivuoren, vois säästää lämmityskustannuksissa, mutta en mä tiedä kyllä mitään käyttöä sille kesällä... tai no millastahan olis tulivuorimakkara? Ja kai sinne vois viedä muutkin ruuat muhimaan niin säästyis sähköä kun ei tarvi hellaa käyttää. Täytyykin ehdottaa miehelle.
Saakohan niitä tulivuoria osamaksulla?
Se ois niinku jokakodin aromipesä :LOL:
:D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mammat keksii kaikelle käyttöä ja uusiokäyttöä ja uusiouusiokäyttöäkin, eihän me muuten voitais olla äitejä =)
Totta :) Ja pian täällä olisi aloituksia tyyliin "Miten teidän tulivuoret....." , "NYT MENI HERMOT TOHON TULIVUOREEN!" ja "Mihin voisi ilmoittaa tulivuoresta, joka...".

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis näin pitkä ketju eikä kukaan ole vielä ehdottanut soittoa Bruce Willisille. Se hoitais tonkin tulivuoren ihan vasemmalla kädellä.
Kyl sekin mielessä kävi, mutta kun me halutaan selvittää tää ite, sit vasta kun on maailman loppu lähellä nii sit vasta soitellaa :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joku vitsillä mainitsi että viedään sinne jäätä ni luulis auttavan. no islannissa esim heklassa on 400 metriä syvä kolo joka on täynnä jäätä ja sekään ei riitä mihinkään kun iso purkaus tulee.
Tuota, eikö nuo juuri purkautuneet kaksi tulivuorta tee sitä jäätikön alta nytkin?
 

Yhteistyössä