Onko poliisille omaa puhelinnumeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Minua just valaistiin vähän aikaa sitten että 112 soitellaan myös poliiseille :)
Näin minäkin muistelen. Tuntuu vaan vähän hölmöltä :ashamed:
Nii minustakii, mutta sinne se on sit vissii soitettava. Riippuu tietenkin asiasta. Voiko asiasi odottaa esim maanantaihin ja soittaisit poliisilaitokselle? Onko sellainen asia vai joku muu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no googlaa. kun et sen kummemmin valaise, lupatoimistoihin ainakin on omat numeronsa..
Ei lupa asiaa. Olisi pitänyt pyytää lopettaa auton alle jäänyt supi. Itse en pystynyt :(
:x No mun mielestä tollasessa tapauksessa saa soittaa 112 ja ilmottaa tapahtuneesta ja voit vaikka mainita ettet tiennyt muuta paikkaa soittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no googlaa. kun et sen kummemmin valaise, lupatoimistoihin ainakin on omat numeronsa..
Ei lupa asiaa. Olisi pitänyt pyytää lopettaa auton alle jäänyt supi. Itse en pystynyt :(
no soita, sehän kituu parasta aikaa!!! :eek:
Taphtui jo keskiviikkona. Toinen ohikulkija lopetti sen. En itse ajanut yli vaan joku edellä mennyt
 
vieras
Täällä hölkkäsi taannoin vapaana kaksi mustaa isoa, ihan sudennäköistä koiraa. Oli pelottavia (en siis luullut niitä susiksi) ja minä soitin 112. Sanoin, että en ole varma kuuluiko soittaa siihen numeroon, mutta kerroin asiani jne. Ilmoittivat eteenpäin.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no googlaa. kun et sen kummemmin valaise, lupatoimistoihin ainakin on omat numeronsa..
Ei lupa asiaa. Olisi pitänyt pyytää lopettaa auton alle jäänyt supi. Itse en pystynyt :(
no soita, sehän kituu parasta aikaa!!! :eek:
Taphtui jo keskiviikkona. Toinen ohikulkija lopetti sen. En itse ajanut yli vaan joku edellä mennyt
voi kristus. no älä nyt enää soita..
 

Yhteistyössä