Hakutulokset

  1. Smartass

    Mä myyn noi koirat ja hankin hamsterin!!!

    Tuli sitten tänään vietettyä ilta iloisesti metsässä karkurin perässä... :headwall: :headwall: :headwall:
  2. Smartass

    G: Hemoglobiinisi?

    Mulla 154 :D
  3. Smartass

    Paras läski-juttu tähän mennessä!!!

    Mulla on ollut pientä kuumetta nyt puoltoista kuukautta. (37,5 nyt kun normaalilämpö 35,5). Menin sitten lääkäriin, ja lääkäri totesi, että voi olla lämmönnousu siitäkin kun mä oon niin lihava! Että niinku läski lämmittää se verran että ruumiinlämpö nousee kahdella asteella. :D Määräsi...
  4. Smartass

    Mä oon taas työtön

    :ashamed: :snotty: :ashamed:
  5. Smartass

    Onko Turussa kotiviinikauppoja tms.

    Kun mä tartteisin tyhjiä 0,33l pulloja enkä keksi mistä löytäisin???!!! HEEELPP! :wave:
  6. Smartass

    Miten kuivatat kylpypyyhkeet käytön jälkeen?

    :wave:
  7. Smartass

    Noloin paikka missä olet eksynyt?

    Mulle Runosmäen keskusta Turussa ja Puijon metsä Kuopiossa... :whistle:
  8. Smartass

    Yrittäjät Hoi! Apuja...

    Mä olen vääntänyt tulevan firman investointilaskelmia ja kannattavuuslaskelmaa ja ne ei täsmää... Investointilaskelman tulorahoitus on noin 40 000 pienempi kuin kannattavuuslaskelman kokonaislaskutus... Onko jotain mennyt pieleen ja pahasti...? :whistle:
  9. Smartass

    Kitarisojen katsominen lääkärissä

    Onko sinulta tai lapseltasi lääkäri katsonut peilillä kitarisat? Millainen "operaatio" se on, sattuuko, yökkäyttääkö? Sain tytön huomiseksi erikoislääkärille ja ajattelin vähän valmistella etukäteen.... Kiitos!
  10. Smartass

    Mitä syöt töissä lounaaksi?

    Mä olen kovasti pähkäillyt että mitä sitä painonpudottaja töissä söisi? Mikroateriat sisältävät ihan hirmuisesti energiaa, mutta ihan vedellä ja omenalla kun ei kahdeksaa tuntia jaksa... Mites muut?
  11. Smartass

    Minuu jänskättää ihan kamalasti! ;)

    Huomenna eka päivä uudessa työpaikassa! :xmas:
  12. Smartass

    Autoverosta ja auton myynnistä tietävät!

    Mitenkäs autovero siinä tapauksessa hoidetaan, jos auto on myyty tänään, verolappu on kuitenkin jo tullut, eräpäivä parin viikon päässä. On ajalta 21.8-19.11, joten pitääkö minun silti se maksaa vai meneekö uudelle omistajalle vai mulle se osa jonka ajan olen omistanut...? Auttakee viisaat pliis!!!
  13. Smartass

    Isänmaan Toivot takas telkkuun- adressi!

    Juuh, onhan niitä tärkeämpiäkin asioita maailmassa joiden puolesta meuhkata, mutta... Käykääs laittamassa nimi adressiin! :D http://www.adressit.com/isanmaantoivot
  14. Smartass

    Millä lelulla/mitä leikkejä lapsesi EI leiki?

    ... Vaikka tuntuu että kaikki muut lapset leikkivät? Meillä tyttö 5v ei sitten koskaan ole kiinnostunut vauvanukke-jutuista, vaikka on vaunut, sängyt jne.
  15. Smartass

    Onko 1350? mielestäsi huono palkka?

    Suht kevyt kokoaikatyö, työaika 8.30-18.30 välillä. Asiakaspalvelua, vähän tietokoneen käyttöä, hyllytystä. (Ei kauppa)
  16. Smartass

    Yrittäjät huomio!

    Mitä teidän kirjanpitäjät ottaa rahaa/kk? Mitä hintaan kuuluu?
  17. Smartass

    Mistä mä löytäisin kangastusseja?

    ...Ja hyviä halvalla... :whistle:
  18. Smartass

    Perfekta!

    Helpottiko jo supistukset? Kävitkö jossain?
  19. Smartass

    kirjoitinpas tänään tänne harmaana!

    :D
  20. Smartass

    Mistä mää löydän Reinot?

    Myykö esim Citymarket niitä?

Yhteistyössä