Noloin paikka missä olet eksynyt?

Mä olen eksynyt vaan kerran, ja se oli Latvian maaseudulla. Mies oli aika hiilenä, kun bensa oli ihan finaalissa ja ei ollut latin latia. Oltiin matkalla Viron puolelle, jossa meidän piti tankata.
Loppujen lopuksi päästiin kyllä Viron puolelle ja bensikselle asti, mutta taisi olla sdoista metreistä kiinni, ettei tielle jääty :whistle:
 
mie
Lappeenrantaan eksyin kun muutin opiskelemaa nii ekana päivänä. Autolla yritin löytää kämpilleni, mut jotenkin vaan onnistuin eksymään. Soitin siskolleni että täällä lukkee satama , tuu tänne mie en tiiä yhtään miten täältä pääsee pois. HAH HAA... Aika noloo...
 
Olin jotain 13 ku muutettiin äitin kanssa semmoseen 2 kerroksiseen luhtitaloon ja niitä oli 2 samanlaista taloa, olin pimeellä illalla tulossa kotiin erisuunnasta ku yleensä, menin siihen toiseen taloon ja mietin, että missä vika kun avainkaan ei käy oveen, soitin ovikelloakin kun tajusin , että ei hitto oon väärässä talossa!! ( onneks ei ketään ollu siellä kotona)
sit vaan nolona hiippaileen siihen oikeeseen taloon
:D
 
Hansakortteli Turussa, vuosia sitten. Määrätietoisen näkoisenä kävelin vaan pitkin poikin kunnes tulin jollekin uloskäynneistä. Ulkona sitten paikallistin pikkuhiljaa että millä kadulla oikein olin... Nykyään sujuu jo hieman paremmin :)
 

Yhteistyössä