Miten kuivatat kylpypyyhkeet käytön jälkeen?

Minä laitan kylpyhuoneeseen telineeseen kuivumaan, käytän samaa pyyhettä, jota olen suihkun jälkeen käytättänyt, vielä päivän tai kaksi uimapyyhkeenä, järvivesi tähän aikaan vuodesta ei haise hyvälle, joten pidän uimapyyhkeenä kaksi päivää ja sitten menee pesuun. Lapset jättävät pyyhkeet minne sattuu, äiti ei tykkää :/
 
jos on kuivausteline muuten tyhjä siinä saattaa olla pyyhe tai pari, saunan kaiteilla tai sitten pyyhenaulakossa (naulakossa vaan ei koko perheen pyyhkeet "kuivu" kerralla).
kun viitsisi hankkia sellaisen lämmitettävän telineen. kuulema meillä jopa on pistorasia"varaus" sitä varten, sanoi mies yhtenä päivänä, mutta telinettä ei ole tullut hankittua
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
jos on kuivausteline muuten tyhjä siinä saattaa olla pyyhe tai pari, saunan kaiteilla tai sitten pyyhenaulakossa (naulakossa vaan ei koko perheen pyyhkeet "kuivu" kerralla).
kun viitsisi hankkia sellaisen lämmitettävän telineen. kuulema meillä jopa on pistorasia"varaus" sitä varten, sanoi mies yhtenä päivänä, mutta telinettä ei ole tullut hankittua
Asiasta toiseen, ehditkö lukea sen, mitä vastasin eilen siihen Romania-avaukseesi? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
jos on kuivausteline muuten tyhjä siinä saattaa olla pyyhe tai pari, saunan kaiteilla tai sitten pyyhenaulakossa (naulakossa vaan ei koko perheen pyyhkeet "kuivu" kerralla).
kun viitsisi hankkia sellaisen lämmitettävän telineen. kuulema meillä jopa on pistorasia"varaus" sitä varten, sanoi mies yhtenä päivänä, mutta telinettä ei ole tullut hankittua
Asiasta toiseen, ehditkö lukea sen, mitä vastasin eilen siihen Romania-avaukseesi? =)
joo kyllä. kiitos kommenteista. Mietintämyssyssä on....
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
joo kyllä. kiitos kommenteista. Mietintämyssyssä on....
Siinä mielessä tosiaan olen jäävi sanomaan mitään, kun aikaa on vierähtänyt, mutta se ilmapiiri oli semmoinen, ettei se oikein viehättänyt. Etenkin omatoimimatkailua ajatellen. Seuramatkoilla voi mennä lauman mukana, eikä tarvi nähdä/kuulla/haistaa mitään, jos ei tahdo.
 
Vielä kaapin ovien päälle, kun ei ole muutakaan paikkaa. Vuokra-asunto kun on, niin ei viitsi tehä ylimääräisiä koukkuja tai muita viritelmiä.

Omaan taloon laitetaan kunnon oskarin oksa, siinä on kätevä kuivattaa. :)
 

Yhteistyössä