Miten kuivatat kylpypyyhkeet käytön jälkeen?

Kylppärin oven vieressä meillä on koukkuteline tai naulakko, miksi sitä nyt sitten sanoisi. No koukkuja rivissä kuitenkin. Siinä kuivavat meidän pyyhkeet. Olen mä miettinyt tuota oskarin oksankin hankkimista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
joo kyllä. kiitos kommenteista. Mietintämyssyssä on....
Siinä mielessä tosiaan olen jäävi sanomaan mitään, kun aikaa on vierähtänyt, mutta se ilmapiiri oli semmoinen, ettei se oikein viehättänyt. Etenkin omatoimimatkailua ajatellen. Seuramatkoilla voi mennä lauman mukana, eikä tarvi nähdä/kuulla/haistaa mitään, jos ei tahdo.
varmaan on muuttunut monella tapaa. Mainitsit muistaakseni siitä että sikäläiset ei oikein ottaneet turistiin kontaktia. olisko ollut sitten jotakin pelkoa joutua mustalle listalle ja tarkkailun alle jos kaveraa länsimaisten kanssa?! Tuo ajatus kun tuli itselle mieleen aikanaan Kiinassa kohta 20 v sitten.
No, seuramatkoilla "tarvii" kuitenkin sen lauman mukana mennä jos retket on ostanut, mutta itse voi kävellä jonkun tietyn paikan ohi ja mennä jonnekin muualle tai ostaa uuden junalipun toiseen paikkaan
mutta en minä tiedä tuleeko tuosta Romaniasta koska ja mitä. riippuu tosiaan mielialasta sinä päivänä kun ne liput näkyy tarjouksessa jossakin. toisaalta kyllä itsellä olisi euroopan ykköskohde Islanti, mutta halvemmalla kyllä pääsee niin moneen paikkaan että Islanti on aina jonossa tippunut tulevaisuuteen päin.
helpoin tietysti olisi ottaa joku helppo kohde ja tuttu maa...
 

Yhteistyössä