Hakutulokset

  1. A

    Lokakuiset

    Me kerrottiin sisaruksille jo heti nt-ultran jälkeen. Pienemmät ovat kovasti innoissaan. 🥰 Meidän uusioperheeseen kuluu siis oman teinin lisäksi 7-vuotiaat kaksoset jotka on meillä 100% ajasta. Teini suhtautui tähänkin asiaan miten teinit nyt suhtautuu yhtään mihinkään. 😅 Mulla tekis mieli...
  2. A

    Lokakuiset

    Nipt-tulokset tuli tänään ja ovat normaalit. Se on tietysti tärkeintä ja olen tosi kiitollinen. Meille tulee vielä yksi tyttö meidän perheeseen. ❤️ Mies vitsaili jo että ehkä seuraava sitten on poika. 😅 Onko teillä alkanut jo vatsat kasvamaan? Ei tämä mikään kunnon raskausvatsa vielä ole mutta...
  3. A

    Lokakuiset

    Pitää kokeilla tuota chiliä. Saattaa kyllä aiheuttaa närästystä. On kyllä niin vanha olo kun olen aina ollut tosi terve ja nyt kolottaa ja on jos jonkin näköistä vaivaa. 😅 Ei mullakaan mitään huolta herännyt ultrassa mutta vauvan sukupuoli kiinnostaa kovasti. Lisäksi kyllä mielelläni osallistun...
  4. A

    Lokakuiset

    Kiitos vinkistä @ykslokki ☺️ Mulla on ollut myös vaikeuksia löytää sydänääniä. Ennen ultraa en löytänyt. Mulla on kohtu taaksepäin kallistunut ja vielä lisäksi rasvakerrosta päällä. 🙈 Yhtenä iltana löyty pitkän etsimisen jälkeen voimakas syke, seuraavana iltana ei taas löytynyt kuin sen verran...
  5. A

    Lokakuiset

    Mulla myös vähän kaikenlaisia kipuja ja kolotuksia. Repäisykivut on jo vähentyneet mutta ajoittain tulee esim. aivastaessa. Nyt on ollut kohdun oikealla puolella kipeä kohta. Sattuu esim. tärähtäessä ja usein muutenkin. Mulla vaivaa myös ummetus niin saattaahan olla suolistossakin ne kivut...
  6. A

    Lokakuiset

    Ihanaa! 🥰 Meillä oli myös kaikki hyvin. Vauva liikkui vilkkaasti ja niskaturvotus oli 1,2. Kävin antamassa samalla myös nipt-verikokeet ja nyt jännäillään tuloksia. Lääkäri sanoi että tuskin mitään poikkeavaa on koska turvotus oli niin pieni. Enemmän jännittää kun saadaan tietää vauvan...
  7. A

    Lokakuiset

    @januli Voi ei! 😞 Eipä se paljon lohduta vaikka olisi kuinka yleistä. Itsekin olen kokenut keskenmenon samoilla viikoilla. Jaksamista. ❤️ @ykslokki Olen lueskellut että näillä viikoilla ne alkuraskauden oireet pitäisikin jo helpottaa joten koitetaan nauttia hyvästä olosta. 😊 Itse jouduin kerran...
  8. A

    Lokakuiset

    Lämpimät osanotot Sarlei. 💔 Tuntuu että omat ajatukset on pelkästä raskaudesta aivan sekaisin. En voi edes kuvitella kuinka vaikeaa tuollaisen surun kohtaaminen on tässä tilanteessa. Ja tietysti muutenkin. Kovasti tsemppiä sinne. ❤️ Täällä odotellaan kovasti ensi tiistain nt-ultraa. Myös vähän...
  9. A

    Lokakuiset

    Mulla oli myös raskausmyrkytys silloin 15 vuotta sitten kun esikoista odotin. Nyt sitten vielä ikä riskitekijänä. Mulla myös aloitetaan lääkitys viikolla 12. Kyllä se silti vähän jännittää.
  10. A

    Lokakuiset

    Onko muilla jo nt-ultra varattu? Mulla on 26. päivä ja tuntuu että siihen on ikuisuus. Täällä ei neuvolassa katsota ultralla. Ajattelin että tuon ultran jälkeen voisi kertoa töissä ja lähipiirille. Sisko on suunnitellut mulle jotain synttäriylläriä ensi viikolle. Vähän jännittää onko se jotain...
  11. A

    Lokakuiset

    Tottakai nautitaan. 🥰 Mun mies on maahamuuttaja ja suhde on haastava kaikkine kultturieroineen ja uusioperhekuvioineen. Välit omaan perheeseen on selkeästi viilentyneet viime vuosien aikana enkä usko että tätä ratkaisua ymmärretään kun koko parisuhde on ollut aina vaikea ymmärtää. Uskon että...
  12. A

    Lokakuiset

    Ihanaa! 😍 Yritä myös nauttia hyvistä uutisista. Ymmärrän kyllä nuo tunteet myös hyvin. Uskon vahvasti että omasta perheestä ei kukaan tule olemaan onnellinen meidän puolesta. Mitään apua tai turvaverkkoa vauvan kanssa on myös turha odottaa. Ihan kauhistuttaa edes kertoa. 😅 Samat tunteet myös...
  13. A

    Lokakuiset

    Täällä myös ällötyksen kohteet vaihtelee. Kun lähden töistä naapurirakennuksen kauppaan hakemaan lounasta, päätän mitä ostan matkalla. Kaupasta ostan aina kuitenkin jotain ihan muuta ja sitäkään ei välttämättä tee mieli enää kun pääsen takaisin töihin. 😅 Pahin huonovointisuus on jo vähän...
  14. A

    Lokakuiset

    Uskaltasikohan sitä palata tänne takaisin. Alkoikin viime ultran jälkeen jännittää niin kovasti että oli pakko pitää taukoa. Verinen vuoto on kyllä vaan runsastunut mutta tänään ultrassa näkyi syke ja sikiö 6+6. Kohdussa näkyi myös verta joten oma ajatus siitä, että siellä vaan ektopia vuotelee...
  15. A

    Lokakuiset

    Kiitos tsempeistä! ❤️ En nyt ala vieläkään kovasti tätä stressaamaan. Vuotoa ei juurikaan enää ole ja ei sieltä mitään ole vuodon mukana tullut uloskaan.
  16. A

    Lokakuiset

    Ei näkynyt alkiota ultrassa. Ruskuaispussi näkyi. 19. päivä katsotaan uudelleen. Lääkäri sanoi että tilanne näyttää että olisi viikot 5+0 mutta mun mielestä pitäisi olla jo 5+6. Pieni huoli tästä nyt tuli ja harmitus kun lääkäri aika syyllistävään sävyyn ihmetteli miksi siellä olin näin...
  17. A

    Lokakuiset

    Joo uskoisin että ultraa. Tänään on tullut ihan vähän ja mitään kipuja ei ole nyt ollut. Ihan rauhallinen olo edelleen. 😊
  18. A

    Lokakuiset

    Ihania uutisia Viivaviivi! 😍 Onnea! ❤️
  19. A

    Lokakuiset

    Perjantaille tuli aika polille. Voi olla kyllä liian aikaista nähdä sykkeitä mutta jos sais tilanteeseen jotain selvyyttä.
  20. A

    Lokakuiset

    Ektopia tarkoittaa sitä että kohdunsuulla kasvaa limakalvoa jonka pitäisi olla kohdun sisällä. Näin muistaisin. 😅 Ei mitään vaarallista mutta vuotaa helposti Itsellä aiheutti aiemmin vuotoja yhdynnän aikana mutta ne loppui kun lopetin kuukupin käytön. Kuukuppi kai jotenkin ärsytti? Ajasta en...

Yhteistyössä