Hakutulokset

1. A

Lokakuiset

Ihania uutisia Viivaviivi! 😍 Onnea! ❤️
  2. A

Lokakuiset

Perjantaille tuli aika polille. Voi olla kyllä liian aikaista nähdä sykkeitä mutta jos sais tilanteeseen jotain selvyyttä.
  3. A

Lokakuiset

Ektopia tarkoittaa sitä että kohdunsuulla kasvaa limakalvoa jonka pitäisi olla kohdun sisällä. Näin muistaisin. 😅 Ei mitään vaarallista mutta vuotaa helposti Itsellä aiheutti aiemmin vuotoja yhdynnän aikana mutta ne loppui kun lopetin kuukupin käytön. Kuukuppi kai jotenkin ärsytti? Ajasta en...
  4. A

Lokakuiset

Mä odottelen nyt aikaa äitiyspolille. Sain kiireettömän lähetteen kun eilen ruskea tiputtelu muuttui punaiseksi. Tänään aamulla vuotoa tuli niin paljon että pöntön vesi värjäytyi punaiseksi. Olo on yllättävän rauhallinen. Lueskelin palstoilta ja päättelin että voisi liittyä ektopiaan joka mulla...
  5. A

Lokakuiset

Jännää! 🥰 Mulla on ensi viikon torstaina. Silloin viikot 6+5 (neuvolan mukaan 7+1). Vähän mietin tuliko varattua liian aikaisille viikoille. Onko muilla kokemuksia? Mulla oli muutaman päivän jonkun verran vatsassa vihlovia kipuja ja pikkasen ruskeaa vuotoa. Ehkä jännittäisi enemmän mutta rinnat...
  6. A

Lokakuiset

🍂Lokakuiset 2024🍂 Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 5.10./Alocasia/39/2/TAYS Kopion listan syyskuisilta. Oma LA on neuvolan mukaan 2.10. mutta kierron mukaan 5.10. Pitää päivittää sitten ultran jälkeen. Toivottavasti saadaan pian ryhmään lisää plussanneita ja hyvät...
  7. A

Lokakuiset

Onkohan täällä muita lokakuisia jo odottelemassa omaa ryhmää?
  8. A

Kauanko yrititte vauvaa?

24 vuotiaana ensimmäinen raskaus alkoi ensimmäisestä kierrosta pillereiden jälkeen. Meni kesken ja toinen raskaus alkoi ensimmäisestä kierrosta keskenmenon jälkeen. Hieman alle 37 vuotiaana alettiin yrittämään ja ensimmäinen plussa tuli tällä viikolla ja siihen meni kolme vuotta. Ei hoitoja...
  9. A

Haaveena vauva 2024

Kiitos! Selitinpäs huonosti. Siis kierukan poistosta asti tiputellua ennen ja jälkeen kuukautisten ja välivuotoja. Ei kokoajan mutta ennen kierukkaa ei ollut mitään vastaavaa.
  10. A

Liian vanha raskautumaan?

Täytän ensi kuussa 40 ja plussasin tänään. On mahdollista mutta kannattaa varautua pitkään yritykseen. Itsellä meni 3 vuotta että tuli tämä ensimmäinen plussa. Mihinkään lapsettomuushoitoihin ei ryhdytty mutta teroluteja söin tiputteluvuodon vuoksi. Katsotaan pysyykö pikkuinen matkassa.
  11. A

Haaveena vauva 2024

Hei, ajattelin joskus että kirjoitan tänne jos vielä joskus saan plussan. Ensimmäinen ryhmä johon liityin taisi olla Haaveena vauva 2021. Hormonikierukka, joka poistettiin 1/21, sekoitti kierron ja viime kiertoon asti on jatkunut tiputtelu. Teroluteja olen syönyt aiemmin lähes vuoden ja nyt...
  12. A

Haaveena vauva 2024

Kaipaisin kokemuksia. Ensimmäistä kertaa ikinä rinnat aristaa kuukautisten JÄLKEEN. Kuukautiset oli myös oudot, vuotoa normaali määrä mutta kivut oikeassa munasarjassa ja se aristi ja vihloi päiviä kuukautisten jälkeenkin. Ikää on pian 40 niin pahaa pelkään että olisikohan tuo rintojen arkuus...
  13. A

Haaveena vauva 2024

Täällä alkoi tiputtelu ja sen mukana meni viimeinenkin toivo. Tissit on jo niin kipeät että on vaikea nukkua. Turhauttaa kärsiä näistä oireista ihan turhaan. Mulla yleensä loppuu kivut sitten kun kunnon vuoto alkaa ja välillä tosiaan alkaa jo ovulaatiosta. Toivottavasti sulla kuitenkin...
  14. A

Haaveena vauva 2024

Mä en uskalla testata. 😆 Tänään olis ollut kyllä kiva päivä plussatestille. 😍 Oon aika varma että menkat sieltä alkaa muutaman päivän sisällä. Tissit on ollut jo 13 päivää kipeät mutta muut tuntemukset on kadonneet. Loppuviikosta voisin testailla jos edes tiputtelua ei kuulu ennen sitä
  15. A

Haaveena vauva 2024

Täällä piinaillaan varmaankin dpo 11. En testaa ovulaatiota ja oireet kesti päiviä. Muutaman päivän oli ihan oireetonta mutta nyt tuntuu taas vaikka mitä. Tissit on kyllä olleet ovulaatiosta asti arat ja viime päivät tosi kipeät. Pyöräilykin tuntu jo liian kivuliaalta. Uskoisin että johtuu...
  16. A

Haaveena vauva 2024

Moikka kaikille! Voisin taas piiitkän tauon jälkeen palailla listoille. Yritetty on jo pidempään ja palstoilla ollut taustalla aika säännöllisesti lueskelemassa. Minulla hormonikierukka sekoitti hormonit niin totaalisesti ettei tilanne ole normalisoitunut vielä yli kahden vuoden jälkeen...
  17. A

Haaveena vauva 2022

Kysyttävää terolut-oireista. Itsellä nyt kolmas kuukausi menossa. Määrättiin tiputtelun vuoksi. Yksi pilleri päivässä ei auttanut joten lääkäri määräsi tähän kiertoon 3 kertaa päivässä, 10 päivää. Tänään on viimeinen päivä ja tiputtelua ei ole tullut yhtään, mutta raskausoireita senkin edestä...
  18. A

Haaveena vauva 2022

Mä en valitettavasti näe mitään.
  19. A

Haaveena vauva 2022

Jotain jännää tapahtuu taas kropassa. Kp 25 tuli aamulla lusikallinen kirkasta verta. Sen jälkeen noin pari-kolme kertaa päivässä haaleaa veristä vuotoa. Joka päivä vaan vähenee. Tänään ei vielä mitään. Kuukautiskipujakin oli mutta nekin loppui. Kierto ollut kyllä ihan sekaisin kierukan...
  20. A

Yli 35v kuumeilijat 2021

Voisin ilmoittautua mukaan. Ikää 37. Ensimmäisen yhteisen lapsen yritys aloitettu helmikuussa. Oma esikoinen jo 12 vuotias. Harmillisesti hormonitoiminta meni sekaisin kierukasta. Ensimmäiset kierrot oli 65 päivää mutta nyt tasaantuneet 28-32 päivään. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä...

Yhteistyössä