Hakutulokset

  1. V

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Edellellisellä oli tosi kivat nimet! Tykkään perinteisistä nimistä... =) Meidän viisikko; Matilda Anna Elina -95 Katariina Eini Aurora -98 Aukusti Eino Juhani -00 Jalmari Lauri Juhani -00 Artturi Veikka Viljami -05 Anna on minun mummoni Eini miehen äidin toinen nimi Juhani isäni ja...
  2. V

    Esimurkkuikääkö????

    :flower: :flower: :flower: Onnea murkun vanhemmille! :D Meillä kaksi murkkua, eikä aina todellakaan niin ihanaa ja auvoisaa tämä elo.... :heart:
  3. V

    Pojan peniksen kasvusta

    Sitten, kun murrosikä alkaa kolkutella :) Ja ensin alkaa kivekset kasvaa, ei penis. Käy lääkärisivuilla, niin saat tarkat tiedot, on keskimääräiset iätkin ja kaikki. Ei syytä huoleen pienten poikien kohdalla :flower:
  4. V

    entäs sitten 1970....... =o)

    :flower: Täällä ruusuttaa saa marraskuussa :whistle: vielä villi kolmenelonen... ;)
  5. V

    Ohjelma lastenne synttäreillä?

    Millaista ohjelmaa olette järjestäneet lastenne synttäreillä ja lapsenne ikä?
  6. V

    Viiden lapsen äitejä??

    Tässä perheessä äippä vm.70, isä 69 ja lapset 92, 93, 98, 01 ja 02. :flower:
  7. V

    onko kenelläkään kierukka pettänyt?

    \ JAIKS!!! :o Apuva!! Kauanko sinulla oli horm.kierukka ollut, ennen raskaaksi tuloa? Onko runsaat vuodot ollut kierukalla? Mitä sinulle on lääkäri sanonut kierukan pettämisen syyksi?? Poistettiinko kierukkasi? Olitko pitkälläkin kun huomasit raskautesi? Kamala nippu kysymyksiä, mutta...
  8. V

    nopeasti apua! poika kipeä!!

    Me aikoinaan saatiin ensiavusta resepti mukaan; silmätippoja :D Niitä sitten tiputeltiin suihkuttelun jälkeen pippelin päähän, ja ohi meni mokoma tulehdus! Kyllä oli muuten poika silloin kipeä, liikkuminenkin sattui :/ Takas vaan lääkettä hakeen!!!
  9. V

    autoasiaa

    \ Meillä kanssa Previa, mutta tilaa 8 hlölle. Edessä kuski ja apukuski, keskirivissa kolme paikkaa joista reunimmainen "kääntyvä" penkki että pääsee viimeiselle riville, jossa taas kolme paikkaa. Hyvä auto on!! :flower:
  10. V

    Kuinka nopeasti kohdunsuu aukeaa toista lasta odottaessa?!?

    Nopeamminhan ne paikat yleensä kakkosella jne...avautuu. Minulla joku noista (5kpl :) ) oli vielä synnärille mennessä ylhäällä, siis ei ollut laskeutunut, mutta sitten tuli salissa rytinällä ales. Minulla muistaakseni nopeimmillaan kun on ollut sen 3-4cm auki laitokselle mennessä, niin...
  11. V

    vauveli ei synny

    Hmmm,....ei ne sinne kohtuunkaan tuppaa jäämään, malttia :hug: :D Niinhän se on, että "odottavan aika on pitkä" :flower:
  12. V

    Huokaus hulluutta =)

    Jep, ensi viikolla aloitan koulutuksen, ja olen lähes koko syksyn luvannut eskarilaiselle, että "jokupäivä mennään uimahalliin" :) Alkoi siis kalkkiviiva jo häämöttää...aamulla sitten ahdettiin napaset täyteen ja ei kun uimaan!! Ja mummo mukaan, ettei kaulassa roiku 2 pientä (3v9kk ja 2v3kk)...
  13. V

    kysyisin vaan

    \ Minulle nousee hymy huulille, välittömästi :D Perään onnittelujen totean, että meillä löytyy viisi lasta, ja ihania ovat vaikkakin on päiviä jolloin olisi valmis vaikka karkuun juoksemaan. Mutta se on yleensä niinä rättipoikki-päivinä se :) Itse salaa mielessäni ajattelen, että olisipa...
  14. V

    lapsille hoitaja kotiin?

    Minä kanssa lähden takaisin koulun penkille, tosin vain puoleksi vuodeksi :D Voisit tietty hakea kelalta yksityisen hoidon tukea, kelan sivuilla on ne tarkat summat mitä saa per lapsi per kuukausi. Minä vien omani päiväkotiin, ja keskimmäinen on sitten kokopäivän eskarina plus 2 koululaista...
  15. V

    Miten varmaa on

    \ Minulla ollut hormoonikierukka 1v7kk, ja oli ilmainen koska oli eka sellainen minulle, ja ensisijainen ehkäisykeino. Tämä keski-suomessa...joku kylläkin jo sanoi, ettei enää saisi edes ekaa ilmaiseksi?? Soita alueesi neuvolaan ja kysäise, on suuria eroja paikkakunnittain!!
  16. V

    2002 syntyneiden pino

    Poika 12.8.2002 3700g ja 50cm :heart:
  17. V

    Neljäs syntyy just

    Viiden äiti täällä! Lapset 12, 10, 5, 3 ja 2 vee :heart: Onnea tulevasta perheenlisäyksestä! :flower:
  18. V

    Minkä ikäisiä koululaisia?

    Esikoinen kahlaa kuukilla, täyttää maaliskuussa 13v. Toka on viikillä, kohta 11v. "Ei koululaisia" kotona kolme :heart:
  19. V

    Oliko teillä ollut ikäkriisiä?

    Jep! Luulen silti, että minun kohdallani siinä on kyse jollainlailla "siirtymisestä seuraavaan elämänvaiheeseen"...siis kun on nyt lapset tehty... :snotty: ...kaikki viisi kappaletta... :whistle: , niin pitää alkaa miettiä tulevaa työelämää ja eläkkeen kerryttämistä. Minä tein hurjasti töitä...
  20. V

    Täällä yks 37 vee

    :flower: Onnea, olet muutaman vuoden minua vanhempi! Minä vielä vajaan kuukauden 33v... :D

Yhteistyössä