Kuinka nopeasti kohdunsuu aukeaa toista lasta odottaessa?!?

  • Viestiketjun aloittaja Mimmi81
  • Ensimmäinen viesti
Mimmi81
Odotan pikkukakkosta, la tänään. Esikoinen syntyi ajallaan (tai noh, pvä la:n jälkeen, mut synnytys käynnisty la:na) ja silloin olin jo n.vkoa ennen syntymää 1cm auki. nyt eilen sisätutkimuksessa kätilö/th totes, että paikat kiinni ja kohtu ylhäällä (jota se ollu kylla aina, synnytyssalissakin kätilö sai aika kovasti ronkkia, kun kohtu niin ylhäällä). Blääh, en siis yhtään auki vielä :eek: .
Ja, mulle kun niin moni sanonu, et kyl tää syntyy ennen la:ta. Nyt sitten on ihan kärsimätön olo, kun mitään ei oo tapahtunu alakerrassa. Supistellu mua kyllä on, joka päivä kipeestikkin (useamman viikon ajan), mut ei näköjään tarpeeksi kipeästi. Selässä tuntunu menkkamaista särkyä kans.
Äsh, kuinkahan pitkään tässä vielä menee? Kuinka monella menny reilusti yli pikkukakkosen kohdalla? Toiv. vauveli päättäs syntyä pian :) .
 
Nopeamminhan ne paikat yleensä kakkosella jne...avautuu. Minulla joku noista (5kpl :) ) oli vielä synnärille mennessä ylhäällä, siis ei ollut laskeutunut, mutta sitten tuli salissa rytinällä ales.

Minulla muistaakseni nopeimmillaan kun on ollut sen 3-4cm auki laitokselle mennessä, niin avautunut ne loput sentit puolentunnin-tunnin sisällä. Ja tekipä kipeää... :x

Onnea koitokseen :flower:
 
a-k79
ensimmäisestä meni viis tuntia ja toisesta rupes supistelee sentin oli auki mut kohdunkaulaa jäljellä ja vauvakin oli tosi ylhäällä lääkärin mielestä.. mut vastahakoisesti ottivat "seurantaan" ja kyllä se sit jo illalla 10 syntyi ku synnäril mentiin kahden jälkeen iltapäiväl, mut mul ei ollu nopeempi ku eka mut johtu kyl varmaan siitä ku lapsvesi meni vasta puoli seitsemän aikaan mut sit se jo etenikin nopeasti, mut eihän sitä voi etukäteen koskaan tietää..
 
Mimmi81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 19:19 minä78 kirjoitti:
Eipä ollu auki kolmannellakaan kerralla "etukäteen"!Ihan loppuvaiheessa on sitte auennu tosi nopeesti.Seksillä saatiin supparit alkaa kerralla viiden minsan välein :kieh:

Pitää kellistää mies sänkyyn, kunhan tyttö nukahtaa ekana. Jospa sit alkais jotain tapahtuu :) .
 

Yhteistyössä