Huokaus hulluutta =)

Jep, ensi viikolla aloitan koulutuksen, ja olen lähes koko syksyn luvannut eskarilaiselle, että "jokupäivä mennään uimahalliin" :) Alkoi siis kalkkiviiva jo häämöttää...aamulla sitten ahdettiin napaset täyteen ja ei kun uimaan!! Ja mummo mukaan, ettei kaulassa roiku 2 pientä (3v9kk ja 2v3kk) kun eskari haluaa että opetetaan uimaan :D

Reissu onnellisesti taas takana, pienin unilla ja romppeet paikoillaan. Mutta kiesus kun vetää ventiksi nämä reissut!! Ei ihan kerta viikkoon jaksaisi :whistle: Kait alkaa se ikäkin painaa, vai ;)

Mutta on se niin ihanaa, kun toiset on pitkästä aikaa niiin innoissaan että! :heart:
 
golda
Meillä on kanssa ihan sama juttu... vaikka joskus aiemmin luulin, että mein neljävuotias sippaisi noista uimareissuista, niin kyl se olen mie joka sippaa!! Oltiin pari viikkoa sitten Oulus ja siel piti tietenkin mennä Edeniin uimaan - kaveri veti siellä ihan satasta kellukkeiden kans koko sen ajan mitä siel oltiin, eikä kuulemma väsyttänyt reissun jälkeen yhtään!! Minä, kummitätinsä ja kummisetänsä oltiin ihan poikki!!!
Mutta hauskaahan tuo on, isolla porukalla harrastaa!!=)))
 

Yhteistyössä