Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2025

    Mulla näkyi dpo 10 ja 11 kuvankaltaisesti, tummempi siis dpo 11
  2. C

    Maaliskuiset 2025

    Pitäisi pystyä odottamaan reilu kaksi viikkoa ultraan, jossa selviää kuinka jatko hematooman kanssa menee.. Pelko on, ettei vauva ole elossa😖 Kunpa saisin alkaa nauttimaan jo odotuksesta, nyt kun pahoinvointi ym alkuraskauden oireet on poissa. Haluan hehkua 😂❤️ Nyt tuntuu, että yritän vain...
  3. C

    Maaliskuiset 2025

    Zalando ja Zizzi
  4. C

    Maaliskuiset 2025

    Mulla oli heti plussattua runsaasti valkovuotoa, nyt kokoajan ollut runsasta. Nyt joudun pitämään sidettä myös verenvuodon takia, plussauksesta lähtien jonkun näköinen vaippa pöksyssä joutunut kulkemaan. Neuvolassa ottivat varuilta näytteen ettei ole bakteerivaginoosia tms, eikä sitten ollutkaan...
  5. C

    Haaveena vauva 2025

    Selvittiin todellisella säikähdyksellä, vauva on elossa ja terve, ainakin toistaiseksi saatiin huokaista 😭🥹 Minulta löydettiin kohdusta hematooma, joka on kooltaan 6x2.5cm. Se aiheutti (ja aiheuttaa) vuodot ja ison hyytymän. Keskenmenon riski on, mutta toivotaan nyt parasta. En palaa...
  6. C

    Maaliskuiset 2025

    Mukava kuulla että tulos on normaali ❤️ Miksi ei, jos kerran mielessä on usein? Varmaan helpottaisi mieltä ja oloa, kun kuitenkin pyörität nipt-ajatusta usein. Itse en aio, niin paljon tutkittu ja testattu niin yritän nyt rauhoittaa kroppani. Ja mieleni🫣😐 Mulla nt-ultra ja verikokeet ok, niin...
  7. C

    Maaliskuiset 2025

    Vauva on elossa, voi hyvin, on terve ja liikkui vilkkaasti ❤️😭🥹 Tutkimuksissa löytyi isohko hematooma, joka vuotaa ja aiheuttaa huolta. Käyn muutaman viikon päästä kontrolliultrassa🙂 Nyt vain toivotaan, ettei mene kesken, koska hieman kohonnut riski on. Syy löytyi, saatiin apuja sen hallintaan...
  8. C

    Maaliskuiset 2025

    Onpa ihana kuulla, että kaikki on hyvin ❤️ Jostain luin aikaisemmin, että 2,5 on myös raja, mutta yleisemmin se on se 3mm..joten en usko että teillä hätää on. Käytiinkö teillä läpi verikokeiden tulokset vai milloinkohan niistä saa tietoa? 🤔 Mulla samainen ultra huomenna, mutta pelkään ettei...
  9. C

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos ❤️ Vaihtelee olo ja tunteet, varsinkin kun en vuoda enää eikä ole kipuja. Sidettä käytän ihan muodon vuoksi, jonkun verran tullut ruskeaa verta (?).. Alkuviikosta on ultra, niin saan tietää mitä on tapahtunut.
  10. C

    Maaliskuiset 2025

    Ok.. Ei keskenmenoa voi estää. Niin mitä siellä päivystyksessä pystyy kukaan, luultavasti vielä paskemman mielen vain hoitohenkilökunnan toimesta saamaan, ellei satu kohdalle jokin empaattinen yksilö.. Nyt yöllä ei vuotanut enää eikä ole kipujakaan. Joten "rauhassa" odottelen ultraa ja...
  11. C

    Maaliskuiset 2025

    En usko, että olisivat ottaneet mihinkään.. Ja koska nyt on ns. rauhallinen vaihe niin varmasti olisivat sanoneet, että tarkkaile ja maanantaina yhteys neuvolaan.
  12. C

    Maaliskuiset 2025

    Siinä olisi pieni toivonkipinä ❤️ ja pelko samassa. Mulla on heti ensi viikon alussa nt-ultra, jossa selviää mitä tämä on. Kunhan ei kkm 😐
  13. C

    Maaliskuiset 2025

    Totta, itsekin ajattelin, että tavaraa on enemmän näillä viikoilla, joten vuodon niukkuus ihmetyttää. Toivottavasti menis nopeasti ohi ja pääsisimme yrittämään uudestaan.. Kyllä me vielä terve vauva syliin asti saadaan ❤️😭
  14. C

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos ❤️ Olin maaliskuisissa 💔
  15. C

    Maaliskuiset 2025

    Kiitos❤️ Jonkun verran ollut nivuskipuilua alkuviikosta lähtien, ajattelin jo tukivyötä kokeilla, olisiko siitä apua. Mulle siis tuttua juttua aiemmista raskauksista, joten en osannut hätäillä.. Heräsin aamuyöllä paineentunteeseen, vessassa huomasin, että käyttämäni inkontinenssiside oli...
  16. C

    Haaveena vauva 2025

    Mut voi ottaa pois plussanneista, meni kesken nyt rv 12. Palaan ehkä joskus kiertolistalle, en tiedä.. 💔😭
  17. C

    Maaliskuiset 2025

    Poistun ryhmästä.. Meillä meni kesken.. Olisi ollut 11+6 tänään ja viime yö oli elämäni kauhein. Saa nähdä selviänkö tästä yksin vai joutuuko käymään sairaalassa. Kipu lähtee lääkkeillä ja veriset siteet vaihtuu puhtaisiin, mutta tämä menettämisen tuska, kuinka tämän saan pois😭 Voi pieni...
  18. C

    Maaliskuiset 2025

    Aivan, kiitos selvennyksestä 😄
  19. C

    Maaliskuiset 2025

    Siis miten en nyt ymmärrä mitä testiä tarkoitat, mitä yksityinen tarjoaa enemmän? Koska eikös se nipt-tutkimus ole ihan verikoe ja ultraus 😂 vai oonko ihan tippunut kyydistä näiden kanssa 🫣 itse en ole ajatellut mitään lisätutkimuksia, otan kaikki mitä kunnalliselta puolen vain tarjotaan.. Ja...
  20. C

    Maaliskuiset 2025

    Mulla on huono kokemus faceebookin ryhmästä, joten en koe sitä tärkeäksi, en aio liittyä. Pienempi ryhmä riittää ja totta puhuen ei juurikaan ennätä kirjoitella. Se huono kokemus piti sisällään esim. kellä vähiten paino noussut raskauden aikana, kuka oli saanut kilot ekana pois, kellä oli...

Yhteistyössä