Hakutulokset

1. C

Maaliskuiset 2025

Poistun ryhmästä.. Meillä meni kesken.. Olisi ollut 11+6 tänään ja viime yö oli elämäni kauhein. Saa nähdä selviänkö tästä yksin vai joutuuko käymään sairaalassa. Kipu lähtee lääkkeillä ja veriset siteet vaihtuu puhtaisiin, mutta tämä menettämisen tuska, kuinka tämän saan pois😭 Voi pieni...
  2. C

Maaliskuiset 2025

Aivan, kiitos selvennyksestä 😄
  3. C

Maaliskuiset 2025

Siis miten en nyt ymmärrä mitä testiä tarkoitat, mitä yksityinen tarjoaa enemmän? Koska eikös se nipt-tutkimus ole ihan verikoe ja ultraus 😂 vai oonko ihan tippunut kyydistä näiden kanssa 🫣 itse en ole ajatellut mitään lisätutkimuksia, otan kaikki mitä kunnalliselta puolen vain tarjotaan.. Ja...
  4. C

Maaliskuiset 2025

Mulla on huono kokemus faceebookin ryhmästä, joten en koe sitä tärkeäksi, en aio liittyä. Pienempi ryhmä riittää ja totta puhuen ei juurikaan ennätä kirjoitella. Se huono kokemus piti sisällään esim. kellä vähiten paino noussut raskauden aikana, kuka oli saanut kilot ekana pois, kellä oli...
  5. C

Doppler

Niin, eihän niitä myytäisi, jos ne ovat vaaraksi 🫣 Mistä sulle tuollainen käsitys tullut, että ne säteilee ja ovat vaarallisia? 🤔
  6. C

Maaliskuiset 2025

Mä kävin tai jouduin lääkärin lähetteellä muun syyn takia, tarkistettiin siis, että kaikki on raskauden kannalta hyvin ennenkuin jatkettiin tutkimuksia jne. Sydän sykki ja yksi siellä kellui ❤️ Tänään 7+0, enkä jotenkaan osaa laskea näitä raskausviikkoja oikein, pakko olla sovellus, että pysyn...
  7. C

Haaveena vauva 2025

Täällä kaikki hyvin ❤️ Ainut, että jouduin raskaudesta riippumattomasta syystä käymään lääkärissä ja hän passitti mut sitten gynekologille, joka sitten muun tutkinnan ohessa ultrasi pienen ihmeeni, minisydän sykki ja kohdussa kaikki hyvin❤️ Oireita: pahoinvointia, oksentelua, väsymystä, mutta...
  8. C

Maaliskuiset 2025

Kyllä tein ja 3+ siihen lävähti 🥰 Kuvaa en muistanut ottaa ennenkuin hävisi 🫣 Nyt huoletta vain eteenpäin, testaamiset jätän pois. Omaan neuvolaan en ole saanut yhteyttä, ovat lomalla..
  9. C

Maaliskuiset 2025

Mulla on myös nälkä, menkkamainen juilinta, rinnat turvoksissa, nännit arat ja aaltoilevaa huonoa oloa. Mulla LA ehkä 3.3, tarkentuu varmaan vasta neuvolassa🤔 Onnellinen ja rauhallinen olo 🥰
  10. C

Maaliskuiset 2025

Täällä myös maaliskuinen 🥰
  11. C

Haaveena vauva 2025

En ymmärrä tätä, että samantien kun plussaa niin ei ole enää tervetullut tänne. Ja tosiaan mikä on se raja milloin ei saa laittaa enää viivakuvia, kun kuitenkin moni niitä on matkan varrella kysynyt. Nainen on naiselle susi, oli tilanne mikä vaan. Niinkuin @rimpsukka84 sanoit, keskenmenon pelko...
  12. C

Haaveena vauva 2025

Juuri testasin 😍 onkohan nyt dpo 19 🤔 https://aijaa.com/WEGKUL Ostin digin myös, säästän sen ensi viikon alkuun 🥴
  13. C

Haaveena vauva 2025

On hienot viivat 😍 En oo itse testaillut nyt enää 🤔 voisi testata ihan uteliaisuutta.. Taidan käydä ostamassa digin itsekin.. 🤔
  14. C

Haaveena vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut...
  15. C

Haaveena vauva 2025

On turhaa stressiä mun mielestä, vielä jos mietit edellisillan/-päivän nestemääriä. Oon itse testannut nyt kerran päivään ja ihan eri aikoihin, tiedostaen, että enempi testaus vain stressaa oloa. Menkat loistaa poissaolollaan, joten täytyy luottaa tähän, että raskaana kunnes toisin todistetaan 🙂...
  16. C

Haaveena vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut...
  17. C

Haaveena vauva 2025

18. C

Haaveena vauva 2025

https://aijaa.com/n5Ygce ❤️ Ylempi tänään dpo 11 Alempi eilinen dpo 10
  19. C

Haaveena vauva 2025

Kiitos, varovaisesti sitä itsekin on ❤️ Tänään testaan illalla tai jos malttaisi huomiseen 🤔😄 Ei ole huomattavasti oireita, alavatsassa vihlasuja ja esim. repäisykipuja noustessa. Joita mulla on menkkojakin edeltävinä päivinä. Runsaampi valkovuoto on myös, ennen menkkoja yleensä kuivaa..
  20. C

Haaveena vauva 2025

Yhteistyössä