Haaveena vauva 2025

Me ollaan toivottu miehen kanssa jo yli vuosi että raskautuisin. Joka kk on saanut pettyä.. Kierto on ollut säännöllinen ja kellontarkka, kp 22-24. Nyt se on 27/22-24. Menkkaoireita on ollut jo viikon, jokapäivä vatsan jomottelua, viimeksi eilen illalla ja sanoinkin miehelle että aamulla varmaan menkat alkaa. Ei alkanut, ainakaan vielä. Tein testin samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa, ko negahan se oli. Nyt mietin että en uskalla enää tehdä uutta testiä jos sekin on nega ja sitten alan miettimään että mikähän mulla on sitten vikana. Olen puhunut siskoille joiden kanssa puhutaan ihan kaikesta. Ne oli vain että joo, olet jo sen ikäinen (35v kohta) että sulla on alkanut vain olemaan vanhuuden merkkejä että kierto pitenee ja tulee häiriöitä. Sekin laitto masentamaan.. Nyt vain odotan että teenkö uuden testin ja milloin? Olen jo miettinyt otanko yhteyttä lääkäriin..
Tee ihmeessä uusi testi! Kuulostaa aika samalta kuin oma edellinen onnistunut raskauteni. Koko ajan juoksin vessassa katsomassa, että no joko menkat alkaisi ja stressasin, että mitkä vaihdevuodet oikein iski, kun ei niitä kuulu. Ei tullut mieleen, että voisin olla raskaana 😂 kuin vasta menkkojen jo ollessa ehkä viikon myöhässä. Ja silloinkin tuli ihan hailakka plussa.

Mä olen ymmärtänyt, että kierto lyhenee eikä pitene iän myötä, olenkohan käsittänyt väärin. Näin on tapahtunut myös itselleni, joskin nämä uusimmat kierrot kuopuksen jälkeen ovat olleet jotain ihan muuta. Mutta silloin, kun itselläni säännöllinen kierto oli aikaan ennen kahta nuorimmaista lasta, niin kyllä se vaikutti olevan lyhenemään päin, oviskin saattoi tulla heti menkkojen jälkeen.
 
vierailija
Tee ihmeessä uusi testi! Kuulostaa aika samalta kuin oma edellinen onnistunut raskauteni. Koko ajan juoksin vessassa katsomassa, että no joko menkat alkaisi ja stressasin, että mitkä vaihdevuodet oikein iski, kun ei niitä kuulu. Ei tullut mieleen, että voisin olla raskaana kuin vasta menkkojen jo ollessa ehkä viikon myöhässä. Ja silloinkin tuli ihan hailakka plussa.

Mä olen ymmärtänyt, että kierto lyhenee eikä pitene iän myötä, olenkohan käsittänyt väärin. Näin on tapahtunut myös itselleni, joskin nämä uusimmat kierrot kuopuksen jälkeen ovat olleet jotain ihan muuta. Mutta silloin, kun itselläni säännöllinen kierto oli aikaan ennen kahta nuorimmaista lasta, niin kyllä se vaikutti olevan lyhenemään päin, oviskin saattoi tulla heti menkkojen jälkeen.
Pitäisi van uskaltaa tehdä se testi, en vaan halua tehdä liian aikasin jos tulee taas nega 🙈 tätä on niin paljon toivottu. Mulla on edellisestä suhteesta kaksi jo teini-ikäistä poikaa ja miehelle olisi ensimmäinen. Jotenki olo on vain semmonen että ehkä olis voinu nyt tärpätä, kun mahan jomotustakin on ollut jo viikon eikä menkkoja näy..
 
Pitäisi van uskaltaa tehdä se testi, en vaan halua tehdä liian aikasin jos tulee taas nega tätä on niin paljon toivottu. Mulla on edellisestä suhteesta kaksi jo teini-ikäistä poikaa ja miehelle olisi ensimmäinen. Jotenki olo on vain semmonen että ehkä olis voinu nyt tärpätä, kun mahan jomotustakin on ollut jo viikon eikä menkkoja näy..
Tee digi niin saat melko varman vastauksen eikä tarvitse tulkita.
Jos lohduttaa niin +/-10 päivää heitot kierrossa on aivan mahdollisia ilman, että on mitään vikaa. Jos sulla on esimerkiksi jäänyt ovulaatio tapahtumatta, tämä voisi selittää. Ja sekin on ihan normaalia, kun ei tapahdu liian usein.

Toki, oireet ovat lupaavia raskauden puolesta! 😍

Carmel, sata sydäntä ♥
Anna itsellesi aikaa toipua. Nyt on varmasti pahin shokki päällä.

Mähän tulin kipeäksi ja ovis olisi oletettavasti ensi vkl, että saas nähdä. En henkilökohtaisesti usko, että kipeänä oleminen juuri puoltaa raskautumista.
 
  • Rakkaus
Reactions: Cara-mel
Dpo 10 ja kirkuvan valkoinen nega 😩 ei haamun haamua edes hyvällä mielikuvituksella, harmittaa! Oireita on mutta selkeästi kuviteltuja kaikki. Tai siis normaaleja tähän kierron vaiheeseen kuuluvia. Ei muutakun kesäkuisesta haaveilemaan, tuleva kierto on viiminen mahis alle 2v ikäerolla. Pitkä kierto ärsyttää nyt, kaikkea pitää odottaa aina niin kauan. Höh 😩
 
  • Surullinen
Reactions: Emeli--
Täys nega testi ja myös digi. Kp 31/30.

MUTTA nyt ehkä rinnat kipeytyneet ja selkää vihloo eli jos ne menkat sieltä alkaisi ja pääsisi oikeasti yrittää.

En oo mitenkää liian pettynyt, en kuvitellut että heti nyt tämä tärppäiskään. Toki aina oli pieni toivo.😉

En todellakaan halua julkisesti kertoa meidän yrittävän vauvaa. Lähimmille oon sanonut.
Pari päivää myöhässä nyt ne menkat tuli. Hyvä niin, eli lähtee kp 1.😇
 
Dpo 10 ja kirkuvan valkoinen nega 😩 ei haamun haamua edes hyvällä mielikuvituksella, harmittaa! Oireita on mutta selkeästi kuviteltuja kaikki. Tai siis normaaleja tähän kierron vaiheeseen kuuluvia. Ei muutakun kesäkuisesta haaveilemaan, tuleva kierto on viiminen mahis alle 2v ikäerolla. Pitkä kierto ärsyttää nyt, kaikkea pitää odottaa aina niin kauan. Höh 😩
Hei mä vedän pohjat tällä mun 40 päivän kierrolla 🤝😂

Ja jos lohduttaa niin tämän kierroksen jälkeen meidän seuraava mahdollisuus mahtaa olla lokakuinen... 🙄 On tämä touhua. Onneksi on vertaistukea.
 
vierailija
Tee digi niin saat melko varman vastauksen eikä tarvitse tulkita.
Jos lohduttaa niin +/-10 päivää heitot kierrossa on aivan mahdollisia ilman, että on mitään vikaa. Jos sulla on esimerkiksi jäänyt ovulaatio tapahtumatta, tämä voisi selittää. Ja sekin on ihan normaalia, kun ei tapahdu liian usein.

Toki, oireet ovat lupaavia raskauden puolesta!

Carmel, sata sydäntä
Anna itsellesi aikaa toipua. Nyt on varmasti pahin shokki päällä.

Mähän tulin kipeäksi ja ovis olisi oletettavasti ensi vkl, että saas nähdä. En henkilökohtaisesti usko, että kipeänä oleminen juuri puoltaa raskautumista.
Tein tänään taas testin ja negaa näytti 🙈 Menkat on nyt myöhässä niinkö 2-3päivää.. Laitoin tk jo viestiä että jos sais ajan sinne alkuviikolla. Teen uuden testin taas huomenna tai ylihuomenna jos menkkoja ei vieläkään kuulu. En vaan tajua kun on niin selvät oireet 🙈
 
Hei mä vedän pohjat tällä mun 40 päivän kierrolla

Ja jos lohduttaa niin tämän kierroksen jälkeen meidän seuraava mahdollisuus mahtaa olla lokakuinen... On tämä touhua. Onneksi on vertaistukea.
Mä sain just yksityiseltä letrot kun on kans pitkä kierto. Se on turhauttanut niin paljon, että on vieläkin enemmän odottelua. Kokemusta ei vielä ole ku nyt kp1 ja ylihuomenna starttaa kuuri. Saa nähdä miten käy, mutta kierron pitäisi olla sen jälkeen noin 28 pv.
 
Pitäisi van uskaltaa tehdä se testi, en vaan halua tehdä liian aikasin jos tulee taas nega 🙈 tätä on niin paljon toivottu. Mulla on edellisestä suhteesta kaksi jo teini-ikäistä poikaa ja miehelle olisi ensimmäinen. Jotenki olo on vain semmonen että ehkä olis voinu nyt tärpätä, kun mahan jomotustakin on ollut jo viikon eikä menkkoja näy..
Kokeile joka toinen päivä kunnes tulee joko plussa tai menkat? :)
 
Dpo 10 ja kirkuvan valkoinen nega 😩 ei haamun haamua edes hyvällä mielikuvituksella, harmittaa! Oireita on mutta selkeästi kuviteltuja kaikki. Tai siis normaaleja tähän kierron vaiheeseen kuuluvia. Ei muutakun kesäkuisesta haaveilemaan, tuleva kierto on viiminen mahis alle 2v ikäerolla. Pitkä kierto ärsyttää nyt, kaikkea pitää odottaa aina niin kauan. Höh 😩
Älä vielä luovuta, aika harvalla taitaa näkyä yhtään mitään dpo10? 🤞 ja mitä ikäeroon tulee niin ei ole käytännössä yhtään mitään väliä onko tässä tapauksessa 24 tai 25kk, vaan me vanhemmat (äidit...) keksivät omia raja-arvoja ja aiheutamme itsellemme stressiä :) Peukut pystyyn!!
 
  • Tykkää
Reactions: KuudesKullanmuru
Caramelille iso kasa myötätuntoa ja virtuaalihaleja ❤ Miten jaksat?

Omaan yritykseen tuli pieni tvisti,jälleen kerran. Nöyränä saan todeta että joku aikaisemmin oli oikeassa ja minä väärässä: ovistesti näytti tänään plussaa. Kp 18. Kun aina aikaisemmin ollut kp 11+-1päivä. Eli tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: myöhäinen ovis ja aaaaivan liian lyhyt l-vaihe (25 päivän kierrolla 7 päivää kun dr google kertoo että 11 päivää on minimi) tai yhtäkkiä selvästi pidentynyt kierto (väh 25>30). Mulla aina ollut selvästi alle sen neljä viikkoa. Jos jollain on kokemusta jommastakummasta vaihtoehdosta (myöhäinen ovis/raskautuminen lyhyellä lutaalivaiheella tai yhtäkkiä pidentynyt kierto) niin kuulen mielelläni.
 
  • Rakkaus
Reactions: Cara-mel
vierailija
Älä vielä luovuta, aika harvalla taitaa näkyä yhtään mitään dpo10? ja mitä ikäeroon tulee niin ei ole käytännössä yhtään mitään väliä onko tässä tapauksessa 24 tai 25kk, vaan me vanhemmat (äidit...) keksivät omia raja-arvoja ja aiheutamme itsellemme stressiä Peukut pystyyn!!
Aina ei voi vaikuttaa lasten ikäeroon, voi vaan toivoa mieleistä ja katsoa minkä saa 🌻 Me ollaan oltu onnekkaita ja saatu lapset kolmen vuoden välein mikä oli toive 💕 Ei olisi silti haitannut jos olisi mennyt ylikin tai alle.
 
Dpo 10 ja kirkuvan valkoinen nega ei haamun haamua edes hyvällä mielikuvituksella, harmittaa! Oireita on mutta selkeästi kuviteltuja kaikki. Tai siis normaaleja tähän kierron vaiheeseen kuuluvia. Ei muutakun kesäkuisesta haaveilemaan, tuleva kierto on viiminen mahis alle 2v ikäerolla. Pitkä kierto ärsyttää nyt, kaikkea pitää odottaa aina niin kauan. Höh
Ymmärrän niin hyvin tuon ikäeroon liittyvän toiveen. Itsellä kesti toisen lapsen saamisessa paljon kauemmin kuin olisin toivonut tai kuvitellut. Kyllähän se silloin aiheutti surua ja haikeutta. Kun kakkonen sitten syntyi ja alkoi kasvaa, olin lopulta tosi iloinen useamman vuoden ikäerosta. Kakkonen oli huomattavan vaativa lapsi, ja olin niin onnellinen kaikesta siitä ajasta ja huomiosta, jota olin saanut antaa esikoiselle ennen pikkusisarusta. Kuitenkin heistä tuli ajan myötä läheiset ikäerosta huolimatta.

Myöhemmin sain myös kaksi lasta aika tarkkaan kahden vuoden ikäerolla. Heidän suhteessaan kyllä on jotain aivan erityistä, pääsevät tosi helposti samalle aaltopituudelle, jolle muilla ei olekaan mitään asiaa. Vihdoin olen tajunnut, mitä "kuin paita ja peppu" tarkoittaa, kun yksi roikkuu koko ajan toisen perässä ja muodostaa ikään kuin yhden kokonaisuuden. Mutta väitän, että vaikutusta on vähintään yhtä paljon heidän persoonillaan kuin ikäerolla. Ne vain sopivat harvinaisen hyvin yhteen.

Äitinä taas olen nauttinut eniten esikoisen lisäksi siitä vauvasta, joka syntyi viiden vuoden ikäerolla edelliseen. Oli jotain aivan mieletöntä päästä siinä vaiheessa kokemaan vauva-aika uudestaan niin pitkän tauon jälkeen. Ja kun ei ollut enää ensikertalainen, niin pystyi jotenkin olemaan vielä enemmän läsnä ja rauhallisempi.

Joten älä ihmeessä murehdi ikäerosta. Kaikki varmasti lopulta menee parhain päin. Ihania hetkiä nykyisen pikkuisesi kanssa!
 
Ymmärrän niin hyvin tuon ikäeroon liittyvän toiveen. Itsellä kesti toisen lapsen saamisessa paljon kauemmin kuin olisin toivonut tai kuvitellut. Kyllähän se silloin aiheutti surua ja haikeutta. Kun kakkonen sitten syntyi ja alkoi kasvaa, olin lopulta tosi iloinen useamman vuoden ikäerosta. Kakkonen oli huomattavan vaativa lapsi, ja olin niin onnellinen kaikesta siitä ajasta ja huomiosta, jota olin saanut antaa esikoiselle ennen pikkusisarusta. Kuitenkin heistä tuli ajan myötä läheiset ikäerosta huolimatta.

Myöhemmin sain myös kaksi lasta aika tarkkaan kahden vuoden ikäerolla. Heidän suhteessaan kyllä on jotain aivan erityistä, pääsevät tosi helposti samalle aaltopituudelle, jolle muilla ei olekaan mitään asiaa. Vihdoin olen tajunnut, mitä "kuin paita ja peppu" tarkoittaa, kun yksi roikkuu koko ajan toisen perässä ja muodostaa ikään kuin yhden kokonaisuuden. Mutta väitän, että vaikutusta on vähintään yhtä paljon heidän persoonillaan kuin ikäerolla. Ne vain sopivat harvinaisen hyvin yhteen.

Äitinä taas olen nauttinut eniten esikoisen lisäksi siitä vauvasta, joka syntyi viiden vuoden ikäerolla edelliseen. Oli jotain aivan mieletöntä päästä siinä vaiheessa kokemaan vauva-aika uudestaan niin pitkän tauon jälkeen. Ja kun ei ollut enää ensikertalainen, niin pystyi jotenkin olemaan vielä enemmän läsnä ja rauhallisempi.

Joten älä ihmeessä murehdi ikäerosta. Kaikki varmasti lopulta menee parhain päin. Ihania hetkiä nykyisen pikkuisesi kanssa!
Tämä viesti oli jotenkin aivan ihanan lohduttava ❤ Yli 4v ikäero tulee täällä, jos toinen joskus onnistuu. 3 vuoden eroa toivottiin. Ihastelen aina, jos bongaan 4 tai 5 tai jopa 6 vuoden ikäeroja. Isoilla ikäeroilla saa nauttia kunkin lapsen seurasta pitkään, eikä kaikki vaiheet tapahdu rytinällä. On varmasti helpompi äitinä selvitä kaikista ekan/ekojen lapsen itsenäistymisen askelista, kun nuoremmalla/nuoremmilla on niihin vielä aikaa 😊
 
  • Tykkää
Reactions: merin
Caramelille iso kasa myötätuntoa ja virtuaalihaleja Miten jaksat?

Omaan yritykseen tuli pieni tvisti,jälleen kerran. Nöyränä saan todeta että joku aikaisemmin oli oikeassa ja minä väärässä: ovistesti näytti tänään plussaa. Kp 18. Kun aina aikaisemmin ollut kp 11+-1päivä. Eli tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: myöhäinen ovis ja aaaaivan liian lyhyt l-vaihe (25 päivän kierrolla 7 päivää kun dr google kertoo että 11 päivää on minimi) tai yhtäkkiä selvästi pidentynyt kierto (väh 25>30). Mulla aina ollut selvästi alle sen neljä viikkoa. Jos jollain on kokemusta jommastakummasta vaihtoehdosta (myöhäinen ovis/raskautuminen lyhyellä lutaalivaiheella tai yhtäkkiä pidentynyt kierto) niin kuulen mielelläni.
Kiitos ❤
Vaihtelee olo ja tunteet, varsinkin kun en vuoda enää eikä ole kipuja. Sidettä käytän ihan muodon vuoksi, jonkun verran tullut ruskeaa verta (?)..
Alkuviikosta on ultra, niin saan tietää mitä on tapahtunut.
 
Älä vielä luovuta, aika harvalla taitaa näkyä yhtään mitään dpo10? ja mitä ikäeroon tulee niin ei ole käytännössä yhtään mitään väliä onko tässä tapauksessa 24 tai 25kk, vaan me vanhemmat (äidit...) keksivät omia raja-arvoja ja aiheutamme itsellemme stressiä Peukut pystyyn!!
totta! 🫶🏼 eihän sillä merkitystä olekkaan muutakun omassa päässä🙈 nyt dpo 12, oik alavatsaa nippaillut pari päivää, jopa tuolta lähempää nivusta, nyt särkee selkää. Vielä ei oo punasta näkynyt mutta eiköhän tänään. Jos ei niin jännällä huomena testiä! Mulla on synnytyksen jälk alkanut kk dpo 8- dpo 12, eli jos pitenee niin toisaalta sekin hyvä? Vaikka muuten en tietenkään haluaisi että kierto venyy.
 
Aina ei voi vaikuttaa lasten ikäeroon, voi vaan toivoa mieleistä ja katsoa minkä saa Me ollaan oltu onnekkaita ja saatu lapset kolmen vuoden välein mikä oli toive Ei olisi silti haitannut jos olisi mennyt ylikin tai alle.
Ei tietenkään haittaa! Tämä just että saahan sitä toivoa vaikka mitä, mutta harvoin nämä jutut menee niinkö itse toivoo. Ja aina sitten jälkikäteen miettinyt että meni just niinkö piti!
 
  • Tykkää
Reactions: merin
Ymmärrän niin hyvin tuon ikäeroon liittyvän toiveen. Itsellä kesti toisen lapsen saamisessa paljon kauemmin kuin olisin toivonut tai kuvitellut. Kyllähän se silloin aiheutti surua ja haikeutta. Kun kakkonen sitten syntyi ja alkoi kasvaa, olin lopulta tosi iloinen useamman vuoden ikäerosta. Kakkonen oli huomattavan vaativa lapsi, ja olin niin onnellinen kaikesta siitä ajasta ja huomiosta, jota olin saanut antaa esikoiselle ennen pikkusisarusta. Kuitenkin heistä tuli ajan myötä läheiset ikäerosta huolimatta.

Myöhemmin sain myös kaksi lasta aika tarkkaan kahden vuoden ikäerolla. Heidän suhteessaan kyllä on jotain aivan erityistä, pääsevät tosi helposti samalle aaltopituudelle, jolle muilla ei olekaan mitään asiaa. Vihdoin olen tajunnut, mitä "kuin paita ja peppu" tarkoittaa, kun yksi roikkuu koko ajan toisen perässä ja muodostaa ikään kuin yhden kokonaisuuden. Mutta väitän, että vaikutusta on vähintään yhtä paljon heidän persoonillaan kuin ikäerolla. Ne vain sopivat harvinaisen hyvin yhteen.

Äitinä taas olen nauttinut eniten esikoisen lisäksi siitä vauvasta, joka syntyi viiden vuoden ikäerolla edelliseen. Oli jotain aivan mieletöntä päästä siinä vaiheessa kokemaan vauva-aika uudestaan niin pitkän tauon jälkeen. Ja kun ei ollut enää ensikertalainen, niin pystyi jotenkin olemaan vielä enemmän läsnä ja rauhallisempi.

Joten älä ihmeessä murehdi ikäerosta. Kaikki varmasti lopulta menee parhain päin. Ihania hetkiä nykyisen pikkuisesi kanssa!
ihana viesti 🫶🏼näin just se menee. Mä olen ajatellut että nämä viimiset olisi mukava saada pienellä ikäerolla,semmonen ”parivaljakko” mutta nämä jutut menee just niinkö menee ja kuuluu mennä. Meillä myös kahden lapsen ikäero melkein 5v ja se vauva-aika oli todella erityinen! Melkein sai kokea uudelleen sen ensimmäisen kanssa vauvakuplailun 🫶🏼🥰isommat auttoi, oli päivisin koulussa ja itse sai keskittyä pienimpään
 
  • Tykkää
Reactions: merin
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Listaan tehdään päivitys postauksena kerran viikossa maanantaisin. Kuka vain voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

19.8.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 35/?
@Päivänsäde84 kp 12/26-29
@Min204 kp 12/23-30
@KolmattaKehiin kp 12/28-33
@haaveillen kp 9/26-30
@heltsuli kp 3/29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO



★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
 
Huh, tänään ilmeisesti DPO 1 ja typerä mieli on hyvin toiveikas vaikka tiedostan, että menkat todennäköisesti alkavat viim. DPO7 kun meni niin myöhään tämä ovulaatio. Uusi viikko ja kohti uusia pettymyksiä! 😁 Mulla vaan joku typerä idea etten haluaisi kesävauvaa tai aivan loppuvuoden vauvaa. Jos on vara valita. Miten ihminen voikaan olla niin tyhmää että pelkää sekundaarista lapsettomuutta ja samalla takertuu epäollennaisiin yksityiskohtiin 🫣 mutta nyt olis mahdollisuus toukokuiseen ..
 

Yhteistyössä