Heippa,
Olen seuraillut tätä ketjua taustalla, ja voisin liittyä mukaan. Toisaalta koen, että perheemme on hyvän kokoinen näinkin, mutta sydämessä on silti kaipaus mahdollisista uusista pikkuisista. Ja kun kuitenkin seurailen kiertoa, niin olisi helpottavaa jakaa havaintoja vaikka sitten teidän kanssa.
Itselläni käynnistyi kierto kuopuksen jäljiltä toukokuussa. Sen jälkeen uusia menkkoja ei kuulunut, ja tein raskaustestejä aika ajoin. Lopulta 6,5 viikon päästä sain haalean positiivisen ja siitä vajaan viikon päästä vahvemman testituloksen. Raskaus meni kuitenkin kesken, vuoto alkoi 12 päivää ekan positiivisen tuloksen jälkeen.
Keskenmeno tapahtui laskennallisesti siihen aikaan, kuin kuukautiset olisivat voineet tulla, jos olisi ollut kaksi 28 päivän kiertoa. Vuoto oli kuin normaali kuukautisvuoto sekä määrältään että muutenkin, ei erityisiä kipuja tms.
Tästä parin viikon päästä olin tunnistavinani ovulaation, tosin ilman mitään testejä ym., ja muutaman päivän haarukalla. Siitä viikon päästä oli yhden päivän ajan etova olo. Ja taas siitä noin viiden päivän päästä samaa pahoinvoivaa oloa, ja jälleen pari päivää myöhemmin. Se tuntui aika lailla raskauspahoinvoinnilta, ja kun menkatkaan eivät olleet alkaneet aikaisimman ovis-arvion mukaan, olin jo varma raskaudesta.
Mutta sitten vuoto kuitenkin alkoi myöhäisimmän ovis-arvion mukaan. Olin tosi yllättynyt, mutta sitten luin, että pahoinvointi voikin olla pms-oire. Ei ole itselläni ennen ollut. Nyt toinen kiertopäivä menossa, ja vuodon määrä on aivan järjetön, kuin synnytyksen jälkivuoto konsanaan. Tein tänään raskaustestin, koska mietin, oliko taas keskenmeno, kun vuoto on näin hurjaa, mutta se oli kyllä puhdas negatiivinen. Nyt jännittää, mitä seuraavaksi tapahtuu.