Onnittelut
@burkei ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti Millä perusteella sulla todettiin toi PCOS?
Ite ollu täällä viime aikoina tosi hiljanen, kun kesälomalla olin mökkeilemässä ja siellä ei toiminut netti, niin putosi vähä kelkasta ja sen jälkeen oli jotenki helppo olla vähemmän aktiivinen. Varsinkin, kun koko ketju oli aika hiljanen sillo. Jospa sitä nyt jaksais taas aktivoitua.
Toho lista-asiaa: Ite tykkään siitä, että pystyy kattoo/palauttelee mielee just, millo yritys alotettu ja monesko lapsi ja millane kierto, mut onha se listan päivittäminen "työlästä", kun on näitä kirjautumisogelmia yms. Itseäni häiritsi se, että jossain vaiheessa melkein kaikki kirjoitukset tuli vierailijoilta. Nyt tähän näyttää olevan tullut muutos .
Oma tilanne lähinnä turhauttaa, kun mun mielestä selkeästi "vika" mus, mut ei pahemmin apuja viel saatu. Yksityinen lapsettomuuslääkäri näkee hyvät mahdollisuudet onnistua ilman hoitoja, kun saatii mun testosteronitasot viitearvoihin, niin pitää viel 3 kiertoa mennä ilman apuja. Ja viittas myös puhelussa vähä siihe malliin, että ovulaatioinduktiosta tuskin on hyötyä. Nyt meil on tullu täyteen se miehen 3 kk nikotiinittomuus ja nyt oottelen, että yksityinen laittais lähetteen julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin. Muute oisin pyytänyt lähetettä heti julkisen kautta, kun kriteerit täyttyy, mutta ajattelen, että se yksityinen ehkä osais mainita kaikki oleelliset asiat. Oon kuiteki jo yksityisen kautta edistänyt paljon asioita. Onko joku aikaraja, jonka puitteissa pitäs saada joku yhteydenotto tai lääkäriaika siitä lähetteen tekemisestä, tietääkö joku?