Haaveena vauva 2025

Liityn ketjuun.

Kolmas lapsi (14 ja 16 vuonna) ja yrityskuukausi 1 menossa. Ikä 34.


Vuodesta 2016 ollut ehkäisy, kierukka, pillerit ja nyt viimeisin matalahormoninen kierukka.

Menkat tulleet koko ajan normaalisti säännöllisesti, mitä nyt ei yhtä runsaasti. Ennen ollut säännöllinen kierto myöskin.

Ekaa lasta yritettiin vuosi, yksi keskenmeno välissä vko 8, toinen taas tuli heti imetyksen jälkeisten ekojen menkkojen jälkeen.

Kierukka otettiin pois 24.7. Silloin kuulemma kaikki näytti hyvältä ultraajan mukaan ja sanoi, että heti vaan yrittämään.

Kuukautiset oli 16.7.

Jos ajatellaan, ettei mikään mennyt sekaisin hormonikierukasta ja ovulaatiotestini toimi, oli ovulaatio 27 tai 28.7. Toki 30.7. Tuli sen näköistä vuotoa, että periaatteessa olisi voinut olla silloinkin.

Leikitään, että 28.7. Oli kuitenkin oikea, joten nyt dpo 8.

Dpo 1-3 alaselkä, ristiselkä juili tosi kovasti. Varsinkin nukkuessa.

Dpo 4-5 jäätävä päänsärky lähes koko ajan. Alapäästä nippailee ajoittain.

Dpo 6-7 ruskeaa vuotoa, tosi vähän paperissa pyyhkiessä. Muuten en huomaisi.

Dpo 8, tosi vähän ruskeaa taas paperiin. Hermot todella kiireellä ja järjetön väsymys.

Voiko todella ekasta heti tärpätä?

Toki kaikki voisi olla myös kierron tasaantumisen merkkejä ilman ulkopuolisia hormooneja.

Mieli tekee kepposia, että ruskea veri olisi kiinnittymistä. Petipuuhat aloitimme oikein ja runsaasti oikeaan aikaan.

Dpo 9 ja dpo 10
Ei oireita, ei oikeastaan mitään. Selkää vähän juilii ja autossa tuli huono olo. Nälkä.

Testit kaikki negoja, kuviteltuja viivoja päässä
Ei mitään oireita. Ei rinnoissa, ei missään alapäässä. Kuivaakin tuntuu olevan.
 
Pitkästä aikaa päivittelen omia kuulumisia. Menkat on nyt kestäny 18 päivää, mut vihdoin ja viimein ne alkaa olla lopuillaan, enää vaan vähän tulee punasta pyyhkiessä😅 Ja sain ajan naistentautien polille pcos.n takia. Tosin aika vaan menee syyskuun lopulle, mut sillon on enää kuukautta vailla vuosi yritystä meillä takana. Yhtään plussaa tai haamua ei oo tässä aikana tullu. 😕 Jotenki sillon viime lokakuussa, kun jätin pillerit pois, ajattelin, et joulukuussa olisin jo viimeistään raskaana. No eipä elämä mee suunnitelmien mukaan😅

Mutta toivotan kaikille meille tasapuolisesti tsemppiä, oli kukakin missä kierron vaiheessa tahansa.❤
 
vierailija
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@possu. ★ 06/24 ★ 2.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

9.8.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 25/?
@possu. kp 24/25-30
@heltsuli kp 22/29
@Päivänsäde84 kp 2/26-29
@Min204 kp 2/23-30
@KolmattaKehiin kp 2/28-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@possu. DPO 9
@heltsuli DPO 7

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
 
vierailija
Dpo9 ja epätyypillinen tiputtelu on jatkunut tiistaista asti ja alkoi jo muuttua menkkojen alun tuhruiksi mutta katosi taas kokonaan 🤨 jossain elää vielä pieni toivo että ehkä plussa vielä tulisi, tuon tiputtelun ja yskiessä tuolevien repäisykipujen vuoksi, mutten aio enää testata ennen kuin menkat on myöhässä ja en oikeastaan usko plussaan. 🤪
/possu.
 
Dpo9 ja epätyypillinen tiputtelu on jatkunut tiistaista asti ja alkoi jo muuttua menkkojen alun tuhruiksi mutta katosi taas kokonaan 🤨 jossain elää vielä pieni toivo että ehkä plussa vielä tulisi, tuon tiputtelun ja yskiessä tuolevien repäisykipujen vuoksi, mutten aio enää testata ennen kuin menkat on myöhässä ja en oikeastaan usko plussaan. 🤪
/possu.
Voihan olla niin, että progesteronitaso on alkanut laskea, mikä on johtanut tiputteluun, mutta alkio onkin sitten kiinnittynyt ja progesteronin tuotanto lähtenyt nousuun, mikä on lopettanut tiputtelun.

Hyvä toki itse herätellä toivoa muissa, kun itse samassa DPO9:ssä olen menettänyt myös toivoni, koska lämmöt droppas sellaiselle tasolle että odottaisin menkkojen alkavan about heti (mikä outoa näin aikaisin) ja aikainen testi nega. Muuten oireeni olisivat aika täydelliset: erittäin eläväisiä unia, viluttaa, ei kramppeja, alavatsan pientä pistelyä ja väsyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna voisi hyvinkin olla ovis (kp11, lyhyt kierto). Arvatkaa kahdesti olenko pyöräillyt paljon tänään, hikoillut ja ilmeisesti ollut huonot pikkarit pyöräilyyn kun paikat sen verran arat... 🫣 Pitää katsoa pystyykö vauvantekohommiin kunhan tuo esikoinen nukahtaisi 😁
 
Dpo9 ja epätyypillinen tiputtelu on jatkunut tiistaista asti ja alkoi jo muuttua menkkojen alun tuhruiksi mutta katosi taas kokonaan jossain elää vielä pieni toivo että ehkä plussa vielä tulisi, tuon tiputtelun ja yskiessä tuolevien repäisykipujen vuoksi, mutten aio enää testata ennen kuin menkat on myöhässä ja en oikeastaan usko plussaan.
/possu.
Saatoin olla liian hätäinen! Nimittäin tuli joku impulssi tehdä uusi testi sen jälkeen kun tiputtelu (dpo6-8) loppui ja pysyi 24h poissa jajajaja

Saa nähdä lähteekö tämä tästä tummumaan, mutta SE ON PLUSSA. 😱😍😍
 
Saatoin olla liian hätäinen! Nimittäin tuli joku impulssi tehdä uusi testi sen jälkeen kun tiputtelu (dpo6-8) loppui ja pysyi 24h poissa jajajaja

Saa nähdä lähteekö tämä tästä tummumaan, mutta SE ON PLUSSA. 😱😍😍
Ihan selkeä plussa. Onneksi olkoon!😍
Hyvä kellonaikakin, onneks en ole ainoa joka tota harrastaa🤣

Mulla täysin tyylipuhdas nega herkkään testiin nyt aamulla. Ei oireita, DPO 11 tai 12. Menkat pitäisi alkaa 2-3 päivän päästä.

Tänään olisi yhdet juhlat enkä tiedä uskallanko nauttia alkoholia. Mitä itse tekisitte?

Voinhan olla raskaaksi tulossa tai olla tulematta. Testit kyllä negoja. Lähtökohtaisesti ajattelin tehdä oharit, koska muuten tämän arvaa (minä juomassa limppaa kun muut viiniä ei toteudu never) VAIKKA EI ole edes mitään arvattavaa.
 
Mä oon tehny päätöksen, että elän niin kuin en olisi raskaana kunnes toisin todettu. En todellakaan jättäis juhlat väliin sun tapauksessa. Övereitä en muutenkaan harrasta enkä jaksa uskoa että vaikkapa pari drinkistä rv 3 on mitään haittaa - siinä kohtaa ei ole edes yhteistä verenkiertoa. Voi kuitenkin kestää jopa vuosia ennen kuin tärppää niin siinähän menee mielenterveys jos aina asennoituu siihen että raskaana tässä ollaan puolet ajasta :)
 
vierailija
No jes! Todellakaan ei kannatta heittää kirvestä kaivoon ennen kuin kiinnittyminen edes keskimäärin tapahtuu. Onnea matkaan
Totta! Luotin vaan liikaa siihen etta oon plussannut esikoisen dpo7 niin tämäkin menis saman kaavan mukaan 😄 viiva om lähtenyt tummumaan ja edellisestä raskaudesta tuttu hengästyminen on palannut. Tissit on kun kumipallot ja vatsaa nippailee, joten ainakin vaikuttaa tällä hetkellä lupaavalta 🤞

/possu.
 
Totta! Luotin vaan liikaa siihen etta oon plussannut esikoisen dpo7 niin tämäkin menis saman kaavan mukaan viiva om lähtenyt tummumaan ja edellisestä raskaudesta tuttu hengästyminen on palannut. Tissit on kun kumipallot ja vatsaa nippailee, joten ainakin vaikuttaa tällä hetkellä lupaavalta

/possu.
Hengästyminen ollut mullakin oire heti plussan jälk!

täällä dpo 4, pissattaa kokoajan, väsyttää normaalia enemmän ja vaimeaa menkkajomoa. Ei vielä tunnetta suuntaan eikä toiseen … ens viikon aikana selviää miten kävi!
 
  • Tykkää
Reactions: ToiveikasToivoton
Ihanaa, että joillakin on positiivisia uutisia! Onnea😊

Luulin pari päivää sitte, et menkat loppuu, mut ei loppunutkaan. Yhen päivän ajan ne oli lopuillaan, mut sen jälkeen taas alko normaalin voimakkaana. Ja jatkuu edelleen. En tiiä sitte, et millon loppuvat😢 Kyllä se oma keho taas osaa yllättää😵💫
 
Ihmettelen kans miten jokainen kierto osaa edelleen yllättää. Tänään DPO11 ekat menkkatyyliset krampit, aiemmin niitä on ollut vaihtelevasti koko luteaalivaiheen. Tällä kertaa oon tuntenut pistelyä ja kutittelua, aiemmin en juurikaan. Koko ajan semmoinen olo, että vuoto alkaa, minkä muistan esikoisesta ennen plussaa. Ja syke koholla. Muuten voisin kuvitella et nyt oon raskaana, mut lämmöt käyneet niin selkeästi baselinen alla pari päivää, ettei se ole yhtään todennäköistä. Uusi kierto varmaan parin päivän sisällä :/
 
vierailija
Täällä olisi kp12 eikä tietoakaan ovulaatiosta. Tosin viimeksikin se oli vasta kp26 ja menkat tuli jämptisti dpo14. Vähän ärsyttää tämä pitkä kierto, kun osa ehtii kiskoa 1,5 siinä missä itse ehtii yhden. 😂 No, seuraavat kaksi menee harakoille anyway kun mies on töissä, eli toiveet on suunnilleen juhannusvauvassa 2026. 😂

Onnea possu♥
 

Yhteistyössä