Tee ihmeessä uusi testi! Kuulostaa aika samalta kuin oma edellinen onnistunut raskauteni. Koko ajan juoksin vessassa katsomassa, että no joko menkat alkaisi ja stressasin, että mitkä vaihdevuodet oikein iski, kun ei niitä kuulu. Ei tullut mieleen, että voisin olla raskaana kuin vasta menkkojen jo ollessa ehkä viikon myöhässä. Ja silloinkin tuli ihan hailakka plussa.Me ollaan toivottu miehen kanssa jo yli vuosi että raskautuisin. Joka kk on saanut pettyä.. Kierto on ollut säännöllinen ja kellontarkka, kp 22-24. Nyt se on 27/22-24. Menkkaoireita on ollut jo viikon, jokapäivä vatsan jomottelua, viimeksi eilen illalla ja sanoinkin miehelle että aamulla varmaan menkat alkaa. Ei alkanut, ainakaan vielä. Tein testin samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa, ko negahan se oli. Nyt mietin että en uskalla enää tehdä uutta testiä jos sekin on nega ja sitten alan miettimään että mikähän mulla on sitten vikana. Olen puhunut siskoille joiden kanssa puhutaan ihan kaikesta. Ne oli vain että joo, olet jo sen ikäinen (35v kohta) että sulla on alkanut vain olemaan vanhuuden merkkejä että kierto pitenee ja tulee häiriöitä. Sekin laitto masentamaan.. Nyt vain odotan että teenkö uuden testin ja milloin? Olen jo miettinyt otanko yhteyttä lääkäriin..
Mä olen ymmärtänyt, että kierto lyhenee eikä pitene iän myötä, olenkohan käsittänyt väärin. Näin on tapahtunut myös itselleni, joskin nämä uusimmat kierrot kuopuksen jälkeen ovat olleet jotain ihan muuta. Mutta silloin, kun itselläni säännöllinen kierto oli aikaan ennen kahta nuorimmaista lasta, niin kyllä se vaikutti olevan lyhenemään päin, oviskin saattoi tulla heti menkkojen jälkeen.