Hakutulokset

  1. K

    Syyskuiset 2020

    Viikot vierii ja maha kasvaa Muutto on viikon päästä ja stressaa jonkun verran.. Niskasärky ei hellitä vaikka hierontaa oon saanu. hankintoja oon tehny.. vaatteita oon saanu kassikaupalla. Isot hankinnat kaikki vielä tekemättä. Sitteri on ostettu. Nyt saan miehen kaveriksi kaupungille...
  2. K

    Syyskuiset 2020

    @NassuRessu sulle on viestiä
  3. K

    Syyskuiset 2020

    Niin , kävin eilen neuvolassa ja sydänäänet kuunneltiin siellä ekaa kertaa.. sokeri olleet hyviä ja verenpaineetkin!! Jesh! Huomenna ferritiinin kontrollilabrat. Jännittää. Oon ollu aika väsy. Kotikoulun veto verottaa kovasti. Muutenkin tämä korona pelottaa ja mietityttää. :/
  4. K

    Syyskuiset 2020

    Kirjotteleeko tänne palstaan enää kukaan vai onko kaikki siirtyny faceen? mä aattelin et oisin vaan täälä mut ei täälä paljon seuraa oo et kaippa määki väännyn sinne faceen? Miten se nyt sitten tehään.. mä oon niiiin surkee näissä jutuissa t. Möhömaha 17+3❤️
  5. K

    Syyskuiset 2020

    Koronasta.. mietityttää kovasti. Perheessä riskiryhmään kuuluva. Nyt vielä uutisoitu siitä että lontoossa korona tarttunu vastasyntyneeseen. Huhtikuun alkuun suunniteltu matkakin peruttiin Kieltämättä vähän hirvittää mitä tuleman pitää... Olossa ei kummempia. Ensiviikolla poliaika sokerien...
  6. K

    Syyskuiset 2020

    käy kurkkaa kanta.fi. Siellä pitäs olla myös vastaukset.
  7. K

    Syyskuiset 2020

    Huippua! mulla heitti kaikki arvot häränpyllyä Nyt mittailen 3x viikossa tsiljoona kertaa päivässä ja ensi viikolla ä.polille kuulemaan tuomio Arvot olleet hyviä nyt että en usko että tarvii inskaa tms. Mut katsotaan. mä ootan vain niitä pikku potkuja❤️ Ihan ku oisin jotain pientä jo...
  8. K

    Syyskuiset 2020

    Oi, enpäs oo koskaan tästö kuullu ja meillekin jo kuudes tulossa mutta ihana jos näin.. hän oli villillä tuulella ja tuuletteli paikkoja
  9. K

    Syyskuiset 2020

    No nyt se tapahtu... meinas lähtee lapasesta Kävin kaupassa pikkumimmin kanssa ja mehän ostettiin tutteja, pikku tuttipullo, pikku niistäjä ja maidonkerääjät. Kirppikseltä löysin pari mieluista bodyä, kolmiohuivi ja metsolan ihana nauhapipo Miehelle lykkäsin kuvia niin sydämiä vaan sain...
  10. K

    Syyskuiset 2020

    Täälä eka lääkärineuvola takana. Sain radiin mittarit ja seurantavihkosen. Damn. siellä se sintti taas näky heiluvan kovasti ruudulla ja sydän pumputti❤️ verenpaineetkin korkeat mutta kotona olleet hyviä. Eipä kummosempia.. K ja sintti 13+3
  11. K

    Syyskuiset 2020

    minä olin satavarma et meille tulee poika! Mutta typyhän se❤️ Yks päivä tosin luin siitä että monilla ollu ”himona” raikkaat jutut ja tyttö tullu ..
  12. K

    Syyskuiset 2020

    Tarpeellisena olen pitänyt myös maidonkerääjää. Sen aion nytkin hankkia heti ensitilassa. kävin hipelöimässä hörsyläpyllyhousuja äsken mutta en vielä ostanut Käytiin lasten kans kattomassa uusin heinähattu ja vilttitossu. Söin poppareita ihan himona. mulla syöminen on ollu tosi heikkoa nyt...
  13. K

    Syyskuiset 2020

    meillä mietinnässä petite cherien vaunut.. mä oon niihin jotenkin nyt ihastunu. Samoin sitteriin sama merkki. häkkisängyksi haluaisin sellaisen jossa laita laskettavissa... istuin autoon..aina ollu gracon telakka mut nyt en tiedä mitä haluan.. Kauhea polte ois nyt ostella kaikkea vaatettakin...
  14. K

    Syyskuiset 2020

    hb kun ei liity ferritiiniin millään. minullakin hb 131 mut ferritiini 17. Mutta hyvä jos tutkivat kilpparit
  15. K

    Syyskuiset 2020

    Huomenta! näitä viestejä läpi lukiessani tunnen olevani onnekas pahoinvoinnin suhteen, en oo kertaakaan oksentanu raskauksien aikana. Voimia teille jotka tästä kärsitte <3 mä kävin pitkästä aikaa kävelemässä ulkona. Ihana aurinkoinen pakkasilma! Ootteko miettiny jo tulevia hankintoja? Tai...
  16. K

    Syyskuiset 2020

    matala ferritiini aiheuttaa tätä myös.
  17. K

    Syyskuiset 2020

    Meille tulee terve TYTTÖ vauva❤️ Määä en kestä❤️ oon niin onnellinen
  18. K

    Syyskuiset 2020

    ei hyvä sullakaan. Alle 30 on vakava raudanpuutos.
  19. K

    Syyskuiset 2020

    paljonkohan sen ferritiinin pitää olla että saa suoneen veren? Minulla se viimeksi 17. Oon syöny rautaa nyt et kuukauden päästä katsotaan miten noussu vai onko ees noussu.. :/
  20. K

    Syyskuiset 2020

    sokerirasituksessa istuskelen. Karmeen makunen litku. Mulla oli ennen raskautta varsinkin leuassa kauheesti näppyä ja finnejä ja nyt ollu tosi vähän. olo ei ole hehkeä, vaan väsynyt kun olen nukkunut niin huonosti. Jännitys on kova huomisesta❤️ Mutta jaksan toivoa että meidän sintti voi...

Yhteistyössä