vatsan temppuiluihin minä oon juonu valion luumu-rusina soppaa päivittäin.. ja jostain luin vinkin että joka aamu syö kiivin niin vatsa toimii.. visibliniä oon ite joskus yrittäny syödä mut en tykänny
Niin inhottava vaiva
tiedän tunteen myös. Meinasin röjähtää kun mun sisko oli ilmoittanu fb:ssä että meillä on syntyny vauva ennenkö ite oon kerinny ilmottaa.
mä oon ootellu nyt et millon tulee eka kysymys vahinkoraskaudesta kun tämä on meille kuudes... tiiättekö mitä, mä varmaan lyön sitä kysyjää! miehelle...
joo ja kyllä niistä olisi sanottu jos häikkää olisi ollut❤️
Siksi en itsekkään mee sinne omakantaan että en tee omiatulkintoja
Minä kävin ke verikokeissa ja pe jo uusinnassa.
meillä tuli ne omakantaan pari päivää verikokeessa käynin jälkeen. En kyl itte oo kattonu mut se hoitaja sano. Samoin tulee nää nipt tuloksetkin.. en uskalla mennä katsomaan.. odotan soittoa niin saan selkeöt vastaukset enkö sävellä ite mitä sattuu..
Kiitos!
NIPT otettiin heti perjantaina ja on 99% tarkka. Jos jotain positiivista niin tiedetään loppuviikosta kumpi meille tulee❤️
ajatukset on niin sekaisin ja oon todella itkuherkkä..
Mies kannustaa ja tukena ja on kuulemma 100% varma että vauva on terve. Minä toivon parasta ja pelkään...
Täällä itketty eilinen ja tämäkin päivä ollut aika tuskaa... kävin niskapoimu ultrassa ja turvotus oli 2,6mm. Veriseula hälyytti ja 1/13 suhteella down lapseen. Kävin uudessa verikokeessa ja loppuviikosta selviää onko meidän vauva terve ja sukupuolikin saadaan tietää. Niin tuskaa tämä...
Täälä jännätään keskiviikon niskapoimu-ultraa.. nyt tullut sellainen olo et onkohan siel masus ketään kun ei oo edes sydänääniä vielä kuultu.
Viikonloppu meni väsymyksen kourissa... vapaa päivä ja tämä aurinko piristää niin kummasti
k ja sintti 11+2
Jännä miten erilailla kaikkialla toimitaan..
mä meen ensviikolla niskapoimu-ultraan ja siitä suoraan käskettiin varata labra-aika. Siihen seulontaan ja muihinkin kokeisiin mitä nlan kautta otetaan.
@Babyfever1 ❤️ pahoitteluni
väsy väsy väsy!
K ja sintti 10+ 5
Mää täälä stressaan kans omiani. Painellu mahaa mut en löydä kohtua. Kyllä odotan kuudetta ja siksipä paniikki on vieläkin suurempi nyt oon painellu ja painellu niin nyt on vatsa kipee Noh mä oon kyl lihonu viime raskaudesta aikasta lailla et veikkaan sen vaikuttavan. Ja mun kohtu on vasemmalle...
@Etikkainen kyllä se on normaalia et nippailee Rinnat täällä myös turpoilleet...pitää lähteä hommaamaan semmosia sporttiliivien oloisia liivejä kun painaa ja en tykkää ollenkaan olosta kaarituellisten kanssa.
@Piiu87 tervetuloa mukaan!
Minkälaisia vaunuja teillä on jos on jo valmiina...
Tervetuloa uusille
Huomasin tuossa että on tullut jo lokakuisten ketjukin tuonne
Ekasta neuvolasta oli ollut puhetta..
minä kun kävin niin valmistauduin 1-2h kun näin luin netistä että menis.. noh, mä olin puolessa tunnissa ulkona. Meillä tosiaan 5 lasta ja niiden tiedot kirjattiin ylös ja...
@Kattungar pahoitteluni❤️ Voimia❤️
Huonoista yöunista.. mä nukahdan hyvin mutta pätkittäin nukun välillä tai sitten herään klo 5-6. Ja sitten ei enää nukutakkan..
Tuskastuttaa tää flunssa.. ei oikein tohdi mitään lääkkeitä käyttää ja kaikki mitä olen ajatellut et ois hyvää niin niissä lukee...
@Sannuliini* pahoitteluni! Voimia ❤️
@m@mmutti tuplaonnea❤️❤️
Meillä suvussa kaksosia ja aina saanu jännäten mennä ultraan.
Niskapoimu-ultraan tuli jo aika ja se on 19.2. Ja sitten vielä perään verikokeet.
Tosin mulle tuli myös rakenneultraankin jo aika mää en jaksais oottaa. Moniko aikoo...
THL.fi oli listaa et mitään ns. Öljysiemeniä ei sais syödä, mut esim jos leivän seassa on niin ei vaarallista. Chia, hamppu, pellava, pinja, kurpitsa, auringonkukka ja unikinsiemet.
Mulla edellinen 2014 niin oon ihan pihalla näistä muutoksista. Mutta tuo oli ihan järkytys ettei saa syödä ollenkaan tänään kyllä syön vielä oon himoinnu pandan valkosuklaa-salmiakkisuklaata niin kauan et on ihan pakko.
Tervetuloa uusille minunkin puolestani!
@jokuvakn206 toivottavasti kaikki ok!
itselläni kamala turvotus. Maha on kuin ois viimesillään.
perjantaina olisi eka neuvola se vähän jännittää! Menen sinne yksin kun mies töissä ja kun ei se nyt uutta asiaa meille ole