Hakutulokset

  1. R

    Maaliskuiset 2021

    En tiiä uskallanko hehkuttaa, mut pakko. Mul on ollu parempi olo nyt muutaman päivän. Ei oo lainkaan niin paljoa oksettanu tai etonut. Rennietäkin ottanut vain nukkumaanmennessä yhden ja eilen en sitäkään :D Tää aamu alkoi pusutellen ^^ mun pieni rakas tuli aamulla herättää antamalla kunnon...
  2. R

    Maaliskuiset 2021

    Meilläkin meni perjantaina ultra tosi hienosti! Pikkuinen oli päivälleen oikean kokoinen ^^ Ja tässä viikonlopun aikana onkin koko suku saanut tietää tulevasta vauvasta xD levisi kulovalkean tavoin. Mun porukat on ihan innoissaan. Anoppi sanoi haistaneensa jo aiemmin, mutta odottaneen meidän...
  3. R

    Maaliskuiset 2021

    @Mirella92 säkö kyselit siitä kutsukirjeestä ultraan? Siis mulla ekalla neuvolakäynnillä tehtiin ns lähete sinne ja heti tuli postissa aika ultraan ja myös kerrottu päivä, jolloin verikokeet täytyy ottaa. Ja ultraankin on vielä kuukausi aikaa. Huomenna aamulla on se varhaisultra. Ei millään...
  4. R

    Maaliskuiset 2021

    Meillä neuvolatäti sanoi, että aikasintaan hein koneella hän on kuullut sykkeet rv 10 jälkeen. Eli ei edes kokeile ennen. Mutta mua hän tais sääliä, kun pyysin uutta käyntiä ennen nt-ultraa ihan vaan pelkästään et kokeiltas sitä sykettä kuunnella. Niimpä hän antoi suoraan ajan ultraan...
  5. R

    Maaliskuiset 2021

    @Anahata ja @Puolu tää naapuri on siis sellanen kenen kans ollaan hyvissä väleissä ja keväällä oli puhetta et yritetään, joten helppo on arvata. @pikkutikkui viime raskaudessa kans miehel tuli selkeesti se valaistuminen raskauteen. Lähettiin sieltä ja mies innoissaan sykkeestä "sehän...
  6. R

    Maaliskuiset 2021

    Ja mulla on ollut nyt tosi kivan näköinen löysä mekko päällä. Ei auta löysät vaatteet ku se vatta vaan pullottaa. Kattelin vanhoja kuvia ni esikoista oottaessa vastaava vatta oli vasta rv 16 jälkeen.. Ja silloinhan se taisi olla jo ihan sitä vauvamasua Peikonpoikanen 6+5
  7. R

    Maaliskuiset 2021

    Kirjoitellaan nyt tännekin. Eli turvotus jo sitä luokkaa et mun mummu arvas jo masussa jtn olevan. Naapuri sanoo et näkyy jo, kuuluuko sykkeet.? Sit ite miettii et ku ei olla ees ekaan neuvolaan asti päästy.. Ei olla kerrottu vielä muille kuin mun kahdelle kaverille ja miehen veljelle, ja nyt...
  8. R

    Maaliskuiset 2021

    @Puolu mä kans panikoin viime raskaudessa varhaisultraan mennessä et jos en ookka raskaana xD Kävin aamujuoksulla ekaa kertaa raskauden aikana. Kaikkea muuta kuin hyvä olo jäi.. Syke oli yli puolen matkaa liki maksimissa ja halusin vain lopettaa. Jälkikäteen oksettaa ja aamupala ei uppoa.:sick...
  9. R

    Maaliskuiset 2021

    Joku kyseli, että selvitetäänkö sukupuolta..? Ajateltiin kyllä selvittää sitten myöhemmin, mutta taaskaan ei kerrota muille mitään ennen syntymää. Taino. Kyllähän sen jo tietää mikä sieltä tulee. Ja ekalla neuvolakäynnillä hyvin todennököisesti ei kuulu sykettä, mutta toiveet korkeella silti...
  10. R

    Maaliskuiset 2021

    Mulla on täysin toimiva vastaus tuohon unikaveriongelmaan. Ole itse se levottomampi osapuoli! :ROFLMAO:Toimi meillä. Alle puolivuotiaana jo nukkui paljon mieluummin omassa sängyssä, vaikka aina välillä on kiva nukahtaa äitin kainaloon. Nykyisin tulee vain aamulla naaman eteen ilmoittamaan et ois...
  11. R

    Maaliskuiset 2021

    Meillä on kyllä mukava äitiysneuvolan th. Viime raskaudessa otettiin vesirokon vasta-ainetestit samalla. Kai se on jollai tavalla oleellisempi kuin ferritiini, mut eiköhän se suostu tähänkin. Mulle kirjoitettiinkin jo mielialalääkkeet unettomuuteen esikoisen ollessa noin 3-4kk. Mutta mulle tuli...
  12. R

    Maaliskuiset 2021

    Mulla on enemmänkin ongelmia ollut unen laadussa ja nukahtamisessa. Esikoinen on nukkunut aina hyvin yöt, minä taas en ole osannut nukkua enää lapsen tultua. Oon kans miettiny tota ferritiiniä, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi mennä lääkäristä sitä kinuamaan. Äitini alkuvuonna pyysi...
  13. R

    Maaliskuiset 2021

    Mähän oon muutenkin tän väsymyksen kans ihan raato ja nyt iski joku flunssa vielä päälle. Esikoinen on ylienerginen ja mä haluan vaan nukkua, mut ei voi mitään ku jätkä ei halua päikkäreitä nukkua.. Tänään oli pakko pitää hetki silmiä kiinni ja antaa toisen häärätä itekseen sen aikaa...
  14. R

    Maaliskuiset 2021

    Onko muut huomannu jo unenlaadussa muutoksia? Mä oon nyt viime yönä ja tänään päikkäreillä vaipunut niin syvään uneen, etten muistanut sen olevan edes mahdollista. Esikoisen synnyttyä alkoi itsellä niin hirveät uniongelmat, joten tämä on luksusta ^^ Mutta haluaisin myös ne viime raskaudessa...
  15. R

    Maaliskuiset 2021

    Mä olin viime raskaudessa niin väsyny koko ajan alusta loppuun. Heti jos oli vapaata tai lomaa niin 14h yöunet ja päälle parin tunnin päikkärit. Joka päivä. Ja silti väsytti.. :sleep: Töissä ainoa, mistä muut arvas mun olevan raskaana ennen isoa vatsaa oli juurikin se väsymys. Ja lyhyempi pinna...
  16. R

    Maaliskuiset 2021

    Heippa hei! Liityn hätäisesti mukaan nyt jo. Eilen tuli eka haamujen haamu dpo10 ja tänä aamuna oli selkeästi jo nähtävissä viiva. :love: Laskettu aika 18.3. ja toinen lapsi kyseessä. Esikoinen on ylienerginen ja vauhdikas kohta 1v10kk poika. o_O Isimiehelle kerrotaan vasta tänään myöhemmin...
  17. R

    Satakunnassa odottavia?

    Hei! Kyselisin Satakuntalaisia odottajia. Itsellä on esikoisen la syyskuussa ja olisi kiva tutustua lähellä oleviin samassa tilanteessa oleviin ihmisiin. Elikkä siis mammakaveri hakusessa ☺️
  18. R

    Syyskuiset 2018

    Ehkä uskallan tänne jo ilmoittautua, kun testikin oli vahvistunut edellisestä :) ensimmäinen lapsi kyseessä, joten huomaa pienen paniikin yrittävän välillä huudella korvaan :unsure: onneksi täällä on kokeneempiakin joukossa mukana :ROFLMAO: Oireista en oikein osaa sanoa, koko viikon on...

Yhteistyössä