Hakutulokset

  1. Z

    Lokakuiset 2018

    Onko teillä ollut kovia kipuja? Itellä eilisestä asti alavatsaa särkee _sietämättömästi_. Kipu on viiltävää ja repivää ja vas.munasarjalla tuntuu siltä, kuin se repeäisi. Kokoajan pelkää, että koska se vuoto alkaa ja se oli siinä..(n)
  2. Z

    Lokakuiset 2018

    Mä voisin myös liittyä sinne fb ryhmään :)
  3. Z

    Lokakuiset 2018

    Hei naiset! Kai itsekin uskaltaa liittyä mukaan. Viime viikon lauantaina digi näyttänyt "Raskaana 1-2":love: Laskettu aika ei ole varma, koska kierto ollut niin epäsäännöllinen, mutta lokakuuhun kuitenkin menee. La lokakuu/zumba224/24v/3lapsi/TYKS Tein äsken pc:n testin ja viiva ei ollutkaan...
  4. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei taas! Aikaisemmin kyselin ovistesteistä. Testailin pari päivää ja viivat vain vahvistuivat. Sitten haaleni melkein olemattomiin. Tiedä sitten, että oisko ovulaatio ollut jo nyt. Tissit kipeinä, menkkasärkyä alamahassa ja selässä sekä pahoinvointia ja lämmöt 37,3-38,0 välillä. Tosin, mulla...
  5. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mistä myöhäinen ovis(todennäköisesti) voisi johtua? Tänään kp21/27-28 ja ovistesti aika vahva. Pidentyyköhän mun kierto vai menikö mönkään tämä yrityskierto?
  6. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Antaako nuo mamin testit viivanpaikkoja? Tein testin, koska menkkakivut kovenee ja tissit kihelmöi urakalla. Kuukautisvuoto kesti 10päivää, joten tiedä häntä jos ovu ois tapahtunut siinä heti jälkeen ja se mennyt multa ohi. Ihan kuin testissä näkyisi jotain, mutta tulkitsen sen viivanpaikaksi...
  7. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hurjasti onnea ❤ toivottavasti viiva lähtee hienosti vahvistumaan Täällä ovista odotellaan, mutta oloja ei juurikaan ole. Ovistestit loppuneet. Menkkamaista kipua alavatsalla ja rintoja pakottaa, päänsärkyä ollut kolmena aamuna ja pahoinvointia. Taitaa jäädä ovis välistä tai sitten kierto venyy...
  8. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Liitynpä tänne teidän joukkoon, kauan jo lueskellut juttujanne :) Eli täällä kolmas lapsi haaveissa, aikaisemmat ovat 2010&2012 syntyneet. Ehkäisykapseli poistettiin 16.11.17 ja nyt tullut kahden kuukautiset sen jälkeen. YK2 meneillää nyt. Viimeiset menkat alkoivat 3.1. ja ovista...
  9. Z

    Asperger

    Voisitkohan ensin kokeilla mennä vaikka hänen luokseen? Asseja on niin erinlaisia. Miksi häntä on vaikea saada tapaamiseen?
  10. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apuja kyselisin, vaikkakin jo taidan tietää vastauksen. Eilen illalla sain r-testiin haamun ja pari tuntia testin jälkeen hulahti housuihin verta. Vuoto on todella runsasta, alamahaan ja selkään särkee ja nivuset huutaa hoosiannaa. Onko nyt käynyt niin, että yritystä ollut mutta ei vain ollut...
  11. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea kaikille plussanneille! Kovin olen teitä seuraillut, mutta joulustressi + muutto toiselle paikkakunnalle pitänyt kiirusta ja ahdistusta. Viime viikolla sain adhd-diagnoosin ja huh että helpotti. Elämä on yhtä kaaosta ja mitään ei pysty tekemään. Nyt alkaa kroppa ja pää tasoittumaan taas...
  12. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kierroista en osaa mitään sanoa. Ehkäisykapselin aikana vuotoa oli kokoajan. 2-3 viikkoa kuukaudessa ja pahimmillaan 2kk putkeen vuosin kuin hana Nyt eilen ja edellispäivänä tikutetti ovisplussa, eilen illalla muuttui jo negatiiviseksi. Jännää! Mulle iski eilen iltapäivällä järkyttävät...
  13. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei kaikki! Olen muutaman kuukauden ajan seurannut tätä keskustelua ja nyt päätin sitten uskaltaa laittaa itseni tänne myös (y) Olen siis 24vuotias, opiskelija, kahden ihanan lapsen äiti(2010&2012) ja nyt miehen kanssa kolmatta haaveissa:love: mulla ollut ehkäisykapseli vuoden ja poistatin sen...

Yhteistyössä