Hakutulokset

  1. Möörtsi

    Lokakuiset 2018 <3

    Aa vitsi sori @viipulainen ja @ahmis ! Mä käyn täällä niin harvoin nykyään! :(
  2. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eiliset testit :') Tänään 6+1 <3
  3. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ja @viipulainen sekä @pikkutakkutukka ei mullakaan tullut alkuun muita oireita kuin väsymys, ummetus ja turvotus. Vasta rv 5 alkoi tissit kipeytyä ja rv 6 hajut alkoi ällöttää ja yhtenä aamuna tuli oksennus. Nyt rv 7 menossa ja vatsa on turvonnut pallo ja tissit kipeät sekä ruoka välillä etoo...
  4. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Meillekin povaa tyttöä, saapi nähdä :D Poikaa enemmän toivotaan. Mies kyllä sanoi, että on alusta asti tiennyt vauvan olevan tyttö. Jännää :X3:
  5. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hokkuspokkukset ja talletukset :D Jos muistatte niin meillähän meni tärppikierto aiiiivan puihin kun miehellä oli vähän liikaa paineita peittojen alla. Eli meillä jäi talletukset pelkästään 5 päivää ennen ja 2 päivää ennen ovulaatiota! Hokkuspokkuksista sen verran, että mulla oli käytössä...
  6. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Lokakuisia suuri määrä tulossa! :D Ihanaa! Liittykäähän Facebookkiin lokakuisiin. :) Minulta saa ainakin ohjeita, kuinka sinne pääsee :love:
  7. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Suosittelen kaikille kyllä todella Pregcheckin liuskoja! Itselläni ei herkät testit näyttänyt mitään ja pc:ssä pärähti toinenkin viiva dpo11.
  8. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä tein joka päivä siihen asti että oli tasavahvat viivat :D Sen jälkeen vielä kaksi digiä tehty. Tänään muuten tuli 3+ digin näytölle. :) Tänään 5+4. :barefoot::love::love:
  9. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    @viipulainen Mä kuolen mun tisseihin! Nyt tiiän kun varoittelit tästä et mitä meinasit.. Tää on ihan kauheeta. Perkele jos nää sais irti nii ottaisin ja laittaisin pakastimeen :cry::alien:
  10. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Siellä nähdään :love: Tällä hetkellä levitellään toistemme turvotusvatsakuvia ryhmän puolella :ROFLMAO::ROFLMAO: Kaikilla kunnon pömppövatsa. Jouduin itsekin tilaamaan jotkut farkkulegginssi-mammahousut kun ei vanhat housut mene enää kiinni/puristaa mahasta aivan jäätävästi. o_O
  11. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    @viipulainen Liitytkö meidän Facebook-ryhmään? :) Siellä on hyvä porukka!
  12. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    MITÄ MITÄ MITÄ! Voi onneaaaa! :love::love: Kannatti näköjään tulla pitkästä aikaa täällä käymään! :love: Pääsetkö lokakuisiin vielä?
  13. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ruohonjuuri.fi :)
  14. Möörtsi

    Toiveena vauva 2017-2018

    Suosittelen geleetä! Tai siis sitä hunajaa. ;) Mä kerkesin yhen purkin kuningatarhyytelö-hunajaa vetästä ennen plussaa. :)
  15. Möörtsi

    Lokakuiset 2018

    Mä voisin liittyä sinne fb-ryhmään, laitoin viestiä :) Lenkkeilin tuossa tunnin eka koirien ja sitten hevosen kanssa, kyllä on tukala olo alavatsassa kun niin paljon vaatetta oli päällä ja painoi vatsaakin. Kyllä on hankalaa :LOL: Ei taida ratsastamisesta tulla enää mitään.. Onko täällä muita...
  16. Möörtsi

    Lokakuiset 2018

    @ahmis Niiin myöhään varaat neuvolaa, kuinka pystyt! :D Minä täällä varannu jo ennen ku menkat ees myöhässä :LOL::LOL: Ja tervetuloa nyt ;)
  17. Möörtsi

    Lokakuiset 2018

    Meillä toiveena poika, mutta ei mitään hajua kumpi sieltä olisi tuloillaan :) Ehkä sitten kun masu kasvaa ja pystyy kuvittelemaan vauvan :love: Äitiyspakkauksen julkistamista odotellessa!
  18. Möörtsi

    Lokakuiset 2018

    Meillä alkaa hankinnat ihan nollasta :D Voi, en malta oottaa että pääsee pikkuisia vaatteita ostamaan :* Oon haaveillut isosiskolla olevista vaunuista jos ne saisin käytettynä ostaa ;)
  19. Möörtsi

    Lokakuiset 2018

    Täällä alkaa leffaviivat olla :love: Tänään piti viimeistään alkaa menkat, nyt saa huokaista helpotuksesta :LOL:
  20. Möörtsi

    Lokakuiset 2018

    Jep, nippailu tuntuu niin hyvä ettei lässytä vatsalle ja sit taas pian miettii että eihän nyt meillä voi mennä raskaus kesken, vai voiko.. Hieman aaltoilevaa täällä juu-u :rolleyes::rolleyes:

Yhteistyössä