Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @viipulainen vielä! :love: Odotellaan raporttia!

Dpo8 ja aamulla tuli pyyhkiessä paperiin verta. Jos joskus on sopivaa kiroilla niin varmaan tässä kohtaa. Koska tuo tarkoittanee sitä että a. ei edelleenkään onnistunut ja b. hormonit on edelleen kuralla kun tiputtelee näin aikaisin ennen menkkoja. Ellei ne sitten ala jo nyt ja luteaalivaihe jää huimaan 8pv.

Eli ei näytä poppaskonstit tai stressin vähentäminen kovin nopeasti auttavan. Sori vuodatus, mutta nyt on taas sellainen olo että meidän perhe jää yksilapsiseksi. Eihän tätä kestä kenenkään pää :cry:
 
@viipulainen onnea :love::love::love:

Itse suosittelen lämmön seurantaa laitteella ehkäisynä esim Daysy. Oppii tuntemaan kiertosi ja antaa mahdollisina raskaaksi tulon päivinä punaisen valon (y) tietysti olettaen että jaksaa suojautua muulla tavalla hedelmällisinä päivinä. Itse käytin ehkäisynä 2 vuotta pillereiden jälkeen eikä käynyt vahinkoa. Nyt helpottaa kun tuntee oman kierron :) en ikinä palaa pillereihin vei halut 10 vuoden käytön aikana niin että ällötti ajatuskin seksistä. Sotkemalla yhden hormonin kehosta sotkee koko pinon :(

Vielä 4 yötä että alkaa testaaminen dpo 8 kohdalla :sneaky: Koska Viipulainen sait ekan viivan?
 
Onnea @viipulainen vielä! :love: Odotellaan raporttia!

Dpo8 ja aamulla tuli pyyhkiessä paperiin verta. Jos joskus on sopivaa kiroilla niin varmaan tässä kohtaa. Koska tuo tarkoittanee sitä että a. ei edelleenkään onnistunut ja b. hormonit on edelleen kuralla kun tiputtelee näin aikaisin ennen menkkoja. Ellei ne sitten ala jo nyt ja luteaalivaihe jää huimaan 8pv.

Eli ei näytä poppaskonstit tai stressin vähentäminen kovin nopeasti auttavan. Sori vuodatus, mutta nyt on taas sellainen olo että meidän perhe jää yksilapsiseksi. Eihän tätä kestä kenenkään pää :cry:
Miksei vois olla kiinnittymisvuotoa? Vai onks sulla ollu välivuotoja usein?
 
@pikkutakkutukka :love:
Ja voi piru, eihän vois olla mahista että olis kiinnittymisestä johtuvaa, vai onko sit selkeesti runsaampaa tiputtelua?:(

@VauvaHaaveilija89 dpo9 tuli silkkaa negaa. Dpo10 aamulla tuli jotain mutta skeptisenä oletin viivanpaikaksi, mutta testasin illalla ja sepä oliki ihan selvä haamu.:LOL: Siitä hailurasta viivasta on nyt 3pv aikana tullu ihan selkeä viiva vaikka ei viiva toki oo noissa 25mIU testeissä kontrolliviivan vahvuinen. Nyt on siis dpo13.:)
 
Miksei vois olla kiinnittymisvuotoa? Vai onks sulla ollu välivuotoja usein?
Voiko se tulla vielä tässä kohtaa? (n) Oon kuvitellu että tyyliin dpo 5 tienoilla... Tällästä viikko ennen menkkoja pari tippaa olevaa vuotoa oli viime kierrossa ja sitä ennen lokakuussa. Raskaustestin näyttäneet sen jälkeen kuitenkin aina negatiivista.

Ääh, oiskin kiinnittymisvuotoa! Nyt kuitenkin vajosin jo niin masisteluihin etten oikein jaksa uskoa mihinkään :unsure:
 
Voiko se tulla vielä tässä kohtaa? (n) Oon kuvitellu että tyyliin dpo 5 tienoilla... Tällästä viikko ennen menkkoja pari tippaa olevaa vuotoa oli viime kierrossa ja sitä ennen lokakuussa. Raskaustestin näyttäneet sen jälkeen kuitenkin aina negatiivista.

Ääh, oiskin kiinnittymisvuotoa! Nyt kuitenkin vajosin jo niin masisteluihin etten oikein jaksa uskoa mihinkään :unsure:
Keskimäärin alkio pyrkii kiinnittymään kohtuun dpo6-12, eli aivan täysin mahdollista. Aikaisempiakin kiinnittymisiä tottakai tapahtuu, mutta tuo välimaasto on se tavallisin. Hedelmöittynyt munasolu kuitenkin matkaa vähintään dpo3 asti, monesti dpo4 asti, munanjohdinta pitkin kunnes pääsee kohtuun ja sen jälkeen etsii kiinnittymispaikkaa seuraavat 3-7vrk.:)
 
@viipulainen Jännityksellä odotan kertomusta miehesi reaktiosta!:LOL:
@Nadine88 Sulle toivotan myös ekstra Tsemppiä tärppäämiseen tälle kierrolle(y)
@pikkutakkutukka Mulle tuli kans heti mieleen,että olisko kiinnittymisvuotoa(n) Toivottavasti on!

Mä aloin tikuttamaan jo ovista kun niitä tuntemuksia on ollu tässä. Aika hentoa viivaa näyttää vielä, joten ei taida ihan lähellä vielä olla kuitenkaan.
Toinen muksu kipeenä tänään, joten mun iltasuunnitelmat vaihtuukin pienen potilaan hoitamiseen. Tilasin jo tarvikkeita mun jättipeiton kutomiseen,joten viikonloppu taitaa mennä hyvin sen ja kuumepotilaan kanssa.
 
Oon ihan:cry: täällä:D

Tajuttoman vaikeeta ku mies on tossa 2m päässä ja mulla on salaisuus.:ROFLMAO: Tajusin just et mun täytyy myös vannottaa mies pysymään hys hys vähintään niin että oltais päästy nt -ultraan asti turvallisesti.:D Kuopuksestahan se meni huutelemaan koko suvulleen kun oli vasta rv4+5:rolleyes: en ihan arvostanut.:LOL: Nyt haluisin tehä julkistamisen tyylillä mikäli sinne saakka vaan päästään.:D
 
@kirpsakka tervetuloa kerhoon! :ROFLMAO:

Kävin aamulla nyt vihdoin labrassa mittauttamassa ne keltarauhashormonitasot, joita gynekologi syksyllä suositteli. Eli jos ei ole kiinnittymisvuotoa niin ainakin näkee mustaa valkosella miltä hormonit näytti nyt.

Nyt jo hieman ihmismäisempi mieli kun pääsi tänne vähän avautumaan! Mielettömiä asiantuntijoita kyllä täällä. Gyne ei maininnutkaan syksyllä mistään kiinnittymisvuodon mahdollisuudesta, vaikka onhan se joskus ihan hyvin voinut olla sitäkin.

Vattuteetä nyt sitten vaan naamaan ja koitan rauhoittua. Ei pieni positiivisuus ehkä ois pahaksi meikäläiselle :rolleyes: Matkalla labrasta kotiin kerkesin kyllä jo käydä koko elämänskenaariot taas läpi adoptio ja sijaisperhemahdollisuuksineen. Ehdin esim jo pohtia voitaisko adoptoida kehitysvammainen lapsi ja mitä sijaisvanhemmuus tarkottais biologisen lapsen kehitykselle. Jooo.... ehkä meen nyt ihan pikkusen asioiden edelle. :D Kärsivällisyys ei oo koskaan ollut mun vahvuuksia.

@viipulainen en tajua miten pystyt olemaan sanomatta mitään! Aikamoista mielenhallintaa (y)

Ja tosiaan verta tuli aamulla paperiin hailakan punaisesti, sen jälkeen ei vielä ole tullut ainakaan lisää. Eli so far so good, kai...
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Ai paha tuo suvulle huutelu ennen ku ees rv 5 mittarissa :unsure:. Onneks meni kaik hyvin :love:!

Minä pidän kans peukkuja @pikkutakkutukka ja kiinnittymisvuoto, dpo8 on varmaan juu yleisin kiinnittymispäivä. Sieltä countdowntopregnancysta luin et dpo7 oikeastaan ees aikaisin mahdollinen, toki nyt jollain voi tarrata aiemminkin mut varmaan aika harvoin.

Miä väitän edelleen et tunsin sellaista kummallista porailutuntemusta dpo8 ja dpo10 sain vielä ihan puhtaan negan. Toivotaan että siellä olis joku tarttun kyytiin ja siitä ois johtun minivuoto :love:!
 
Ai paha tuo suvulle huutelu ennen ku ees rv 5 mittarissa :unsure:. Onneks meni kaik hyvin :love:!

Minä pidän kans peukkuja @pikkutakkutukka ja kiinnittymisvuoto, dpo8 on varmaan juu yleisin kiinnittymispäivä. Sieltä countdowntopregnancysta luin et dpo7 oikeastaan ees aikaisin mahdollinen, toki nyt jollain voi tarrata aiemminkin mut varmaan aika harvoin.

Miä väitän edelleen et tunsin sellaista kummallista porailutuntemusta dpo8 ja dpo10 sain vielä ihan puhtaan negan. Toivotaan että siellä olis joku tarttun kyytiin ja siitä ois johtun minivuoto :love:!
No äläpä, olin ihan jotta "MITHÄÄÄÄ??" kun sanoi että on kertonu omalle suvulleen.:whistle:

Ja mikäli tää yhtään helpottaa piinailijoiden mieltä, niin mullahan alko jomottelut vasta dpo10 kun tein sen ekan haamun illalla. Sitä ennen aivan niitä normaaleja oviksen jälkeisiä tuikkasuita mitä joka ainoassa kierrossa ollu enempi ja vähempi. Voin laittaa mun lämpökäyrät tähän näkösälle vaikka 2 viimesintä nega kiertoa ja sit tää josta nyt arvuutellaan mihin etenee.:D Eihän ne sillain oo valideja muille tuollain itsellään, että mitään lukemia ei voi verrata ihteensä, mutta onhan niitä kiva analysoida.:LOL:
 
@pikkutakkutukka jotenkin noi sun ajatukset kuulostaa tutuilta. Mä olin aivan varma ettei tässä ees kroppa koskaan enään lankea raskaaksi ja mietin että mitäs sitten, jos näin nyt on. Mut aina sieltä jostain mönki se pieni positiivisuuden hitunen että pääs ylös taas.
Ja oon aika ylpee itestäni et oon ollu suu kii koko aamun nyt. Kohta mies häippäsee ja voin ottaa sillain tyynesti tän päivän.:ROFLMAO: Illalla sit kunnon ylläri sekoilut.:LOL:
Ehkä täs on se että tämä olis se viimeinen lapsi, niin haluan tehä kaikki tällain huolellisesti.:D:giggle:
 
Mahtavaa @viipulainen Onnea!!!!
Omaa napaa sen verran että olen nyt tulkinnut nuo kuvittelemani raskausoireet menkkoja edeltäväksi tilaksi. Tänään rupes meinaan tuleen punasta, toistaiseksi vielä vain pyyhittäessä. Viimeks oli sama, tein testinkin silloin, mutta parin päivän päästä tuli sitä ruskeeta tuhrua. Koskaan aikaisemmin ei ole tällaista oireilua ollut. Nyt kuitenkin positiivista että kierto hieman pidentynyt kun oli tuossa pari kertaa 14 päivää ja nyt tuli 18 päivää
 
Vitsi mä haluaisin olla kärpäsenä katossa ku viipulainen kertoo miehelleen :D

ON: eipä oo ennen ollu näin vahva viiva ovistestissä kp8 ku mitä tänään. Mikä lie superovis tulossa. :eek: vielä ei oo kuitenkaan alkanu polttelu ja jomotus jotka alkaa muistiinpanojen mukaan aina noin 6 päivää ennen ovista :ROFLMAO: viime kierrossa ne alkoi kp10 eli kyl pian odotettavissa. Eilen tuli geler royale ja tänään pre seed:cool: millä annostuksella viipulainen käytit tota pre seediä?
 
Vitsi mä haluaisin olla kärpäsenä katossa ku viipulainen kertoo miehelleen :D

ON: eipä oo ennen ollu näin vahva viiva ovistestissä kp8 ku mitä tänään. Mikä lie superovis tulossa. :eek: vielä ei oo kuitenkaan alkanu polttelu ja jomotus jotka alkaa muistiinpanojen mukaan aina noin 6 päivää ennen ovista :ROFLMAO: viime kierrossa ne alkoi kp10 eli kyl pian odotettavissa. Eilen tuli geler royale ja tänään pre seed:cool: millä annostuksella viipulainen käytit tota pre seediä?
Hehee, mä tässä tehtailen korttia sille. Pitää käydä ostaa sille joku leivos vielä.:LOL:

Mä käytin sitä niin, että kun alko tuntumaan niitä tuttuja ovis oloja, mut ovislimoja ei kauheena ollu, laitoin 2g sillä asettimella. Sit ku mulla oli se ke-to välisen yön avautuminen aiheesta talletukset ja oma tuotanto oli jo hyvällä mallilla, laitoin sen loppuviikon ajan vaan 1g asettimella. Eli ehin käyttää sitä 4 kertaa. Sunnuntaina, eli dpo1, en laittanu enään. :D Ja siis meillä kun on tää lapsi arki, ni mä tiedän melkeen kellon tarkkuudella millon mulla käy tuuri.:LOL: Eli laitoin sen about 15min ennakkoon eikä mies kyllä tajunnu mitään. Laittaessa se on vähän viileää, mut tosiaan ennakkoon ku laittaa niin ei sitä mitenkään kyllä itekkään osannu eritellä siitä omasta tavarasta.:D:giggle:
 
Täytyypä kokeilla tuota sovellusta myös. Milloin lämpöjä mittailit? Aamuisin?

Ja lisäsin sut nyt plussanneisiin! :) Ihana kortti!

Vadelmanlehtitee juotteko kupin päivässä, te jotka juotte?
Kiitos ja kiitos myös korttikehuista.:giggle:

Joo aamuisin mitataan kun kartoitetaan kiertolämpöjä. Ei mielellään kainalosta, suustakin mitattuna voi ilmetä isoja heittoja, alakerrasta kaikkein varmin, mutta moni mittaa alkuun ainakin suusta, jännä juttu.:LOL:
Eli mittari viereen makkariin ja ennen ku nousee aamulla edes ylös tai tekee mitään, niin mittaus. Ovistahan tolla oikeestaan metsästetään, mutta jos ennättää pidempään mittailla (kuukausia) niin niistä näkee usein myös menkkoja ennakoivat lämmön muutokset, mikäli kuuluu siihen ryhmään, jolla se keltarauhasen surkastuminen alkaen n.dpo10-11 (jos luteaalivaihe on sitä keskiverto 14-15vrk mittaista) vaikuttaa lämpöihin. Mulla se sahaaminen ylös ja alas on alkanut monesti dpo11-12 ja siitä oon jo tienny että menkat alkaa.

Ja mä join yleensä 1 kupin. En muista miten paljon niissä kauppojen valmissekoituksissa sitä lehteä on, mut mä käytin sitä pelkkää lehteä ja teepalloon sitä laitettiin n.1tl./2dl vettä.:)
 
Ihana idea tuo kortti!

Mä oon juonu 1-2 kuppia tuota clipperiä. Ja tilkan punaviiniä :)

Tuli tuosta viipulaisen ”raskaana 1-2” testistä mieleen et hauskaa miten en ekaa kertaa raskaana ollessa yhtään ymmärtänyt mitä toi tarkoittaa. Olin ihan pihalla mun kuukautiskierrosta, saatika jostain ovulaatiosta :ROFLMAO: Ilmankos menin varhaisultraan iiihan liian aikaisin. Sunnuntaina. Mehiläiseen. Hah! Se oli halpaa se.
 

Yhteistyössä