Hakutulokset

  1. I

    auttakaa. mikä biisi ja laulaja tämä on?

    niin biisi on englanninkielinen ja laulaja on mies, nimi on joku dave tai daniel..muuta en tiedä..haluaisin tietää biisin esittäjän ja itse biisin nimen..olkaa niin kilttejä ja auttakaa jos vain tiedätte jotain tästä kyseisestä biisistä. oon kuullu tämän useaan otteeseen soivan radio novalla...
  2. I

    Koirista kysyttävää

    onko 8v koira jo ikäloppu?
  3. I

    voiko viedä enää kauan?

    puolitoista viikkoa ollut kiittettävää menkkasärkyä, totaalista väsymistä, kovaa limaista vuotoa, kolmatta päivää voimakasta painetta lantion alueella hyvä kun jaksaa kävellä mihkään enää edes kotona ja kaksi edellis päivää kovaa vihlontaa kun pää painaa lantioluihin..muutenkin on jo kuukausia...
  4. I

    taaperon seksualisuus

    Auttakaa nyt hyvät ihmiset. Meidän 1v5kk tytär on alkanut hinkkailemaan itseään ja mä en tiedä miten suhtautua asiaan. En haluaisi, että hän omaksuisi noita taitoja ainakaan vielä. Itse olen kuulemma ollut samanlainen. Onko aiheesta mitään kirjallisuutta saatavilla tai jonkinlaisia ohjeita...
  5. I

    matkustaminen

    Olemme lähdössä alle vuoden ikäisen kanssa prahaan. Mietin et mites siellä voi liikkua taksilla, pitääkö ottaa turvaistuin mukaan. Löytyykö sieltä ruokia ja hyviä vaippoja kaupoista. Onko siellä lastentarvike liikkeitä. Jos joku on ollut niin olisi kiva kuulla miten lapsen kans on mennyt...
  6. I

    House

    Onko yhtään parantunu se sarja teidän mielstä? MUn mielestä ei olekaan niin hyvä se päähenkilö kuin olis luullut
  7. I

    ekat askeleet

    Ihme juttu meiän plikalla (kohta 1wee), mut hänellä tuo kävely on taantunut. Ennen hän innoissaan käveli äidiltä isille tai päinvastoin. Nyt tulee itku, jos hänet laittaa "kävelyharjoituksiin". Onko muilla kokemusta? Neiti opetteli hienosti menemään kyykkyyn ja siitä pääseekin kivasti...
  8. I

    Laihuus ongelmana??

    Heippa! tässä viestejä lukiessani tuli ilmi sellanen seikka, että hirveen monet clomien popsijat viittaavat olevansa ylipainoisia ja uskovat laihduttamisen auttavan lapsen saantiin.. no, mullapa asia on toisinpäin ja olis kiva tietää onko muita samanongelmaisia?? eli mulla lähinnä ongelmana...
  9. I

    aloe vera atoopikolle

    hei.meillä poika10kk, on ihotyypiltään atoopikko.kokeiltiin monia perusvoiteita, sekä kortisooneja kuureina.eikä sillonkaan ihoa saatu hyvään kuntoon.kun sukulaisemme suositteli aloevera ceeliä niin kokeilimme ja nyt kuukauden käytetty ja atooppi iho on parantunut kokonaan.ostettiin sitä ceeliä...
  10. I

    THÄNK JUUUUU!!!;)

    Se joka laittoi sen oma tekoisen karvanpoisto vahan tänne,se todellakin toimii,juuri testasin!!JIHUU!!! :D :D :D
  11. I

    hoitotuki

    on kukaan saanut kelalta myöntävää päätöstä hoitotukea kun on atoopikoksilääkäri todennut?
  12. I

    molluskat/ontelosyylät

    hei.onko kenenkään lapsella ollut molluskoja.käytittäkö niihin jotain voiteita ym...kiitti
  13. I

    Mirenasta painonnousua?

    Onko kokemuksia ,mulla ollut Mirena ja paino noussut kokoajan vähitellen?
  14. I

    syyhy

    tietääks kukaan onko syyhyn hoitoon mitään lääkkeitä/voiteita raskaana oleville.yleisesti käytettävä lääke nix on kielletty raskaana olevilta.nyt tässä mietin kun lapsi on ollut päiväkodissa missä ilmennyt syyhyä..ja nyt kannattis hoitaa ennaltä ehkäsynä meidänkin perhe,ettei vaan tulis.mut olen...
  15. I

    Rankka ero

    "Pakko" kirjoittaa tänne ja avautua, kun ei viitsi ystäville jatkuvasti valittaa.. Lopulliset eropaperit allekirjoitettiin viime viikolla ja siitäkös helvetti alkoi. Ollaan asuttu erillään jo vuosi, ja kuvittelin miehen sopetuvan eroon sinä aikana, puhui vielä marraskuussa, että kun lopulliset...
  16. I

    Kauhea äiti uhkailee...

    Siis minä. Meillä on yritetty pitää kuria, mutta lapset hyppii silmille, ollaan oltu liian lepsuja. ´Nyt päätin etten anna periksi, kun lapsi riehui ja sylkäisi ja uhkasin ottaa juuri ostetun lelun pois. Sanoin, että palautan sen kauppaan, ja nyt tässä mietin että oikeastiko meinaan...
  17. I

    marjapiirakka

    laittakaas ohjeita marjapiirakoista,joihin tulee kermaviili täyte päälle
  18. I

    Harrastajateatteria Hesasta

    Tahtoisin ruveta näyttelemään, mutta mitään kokemusta ei ole. Onko kellään tietoa tämmöisistä harrastajateattereista?
  19. I

    kotoisin kyllä

    Heips! Kelpaako, että on ollu kotoisin Kangasalta? Ollaan varmaan oltu koulukavereita Pikkolasta... Nykyään asustelen Tampereella.
  20. I

    2.v

    minkä pituisia teidän kaksi vuotiaanne ovat?

Yhteistyössä