aloe vera atoopikolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iina

Jäsen
06.07.2004
75
0
6
hei.meillä poika10kk, on ihotyypiltään atoopikko.kokeiltiin monia perusvoiteita, sekä kortisooneja kuureina.eikä sillonkaan ihoa saatu hyvään kuntoon.kun sukulaisemme suositteli aloevera ceeliä niin kokeilimme ja nyt kuukauden käytetty ja atooppi iho on parantunut kokonaan.ostettiin sitä ceeliä koti myyjältä,eli suosittelen kovasti. rasva oli tarkotettu kuivalle iholle.aurigonpolttamiin,hyttysen pistoihin eli se on tosi monikäyttöstä.

Mistähän sitä sais? Meillä poika 7kk tosi paha atoopikko.Iho pysyy vaan kortisonilla kurissa ja heti kun pitää taukoa niin lehahtelee tulipunaisena, taukoa kun pitäis siitä kortisnista pitää, mut kun ei voi meillä. En keksi enää mitään "ihme rasvaa" .Olen välipäivinä kokeillu punaisiin kohtiin bepanthenia ja sinkkirasvaa tuloksetta. :'(

meillä on ollut for ever living products aloeita ja ostettu myös jälleenmyyjän kautta. löytyisiköhän googlella listaa tai jotain tietoo?

On ihan mielettömän hyviä ja tallvella myös joimme koko perhe monta purkkia aloeta, niin me aikuiset kuin lapset 1,5v ja vajaa 3v silloin. Ihot pysyi kaikilla tosi hyvinä, mulla oma akne iho kuohahti noin viikon juomisen jälkeen mutta sitten rauhoittui,eli mehu puhdisti hyvin sisältäpäin. Rasvoja ollaan myös käytetty useampia ja tosi hyvin tepsii vaikka välillä noilla muksuilla on iho kuin santapaperia ja haavoillla asti.

Nyt maaliskuisen etelänreissun jälkeen käyttö on ollut satunnaista ja tarvekin väheni reissun jälkeen.

Se harmi noissa aloeissa on että ovat sairaan kalliita ja koska eivät ole apteekkitavaraa niin ei saa senttiäkään vakuutukseen. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 21:20 Adaliina kirjoitti:
Minä laitoin yks ilta atoopikkopojalle, mutta aamulla nahka hilseili. Ajattelin ettei ole tarpeeksi rasvaista. Ehkä pidempiaikainen käyttö auttaisikin.

Laitoitko aloe geeliä? Se ei oikeastaan hoida vaan rauhoittaa ärtynyttä ihoa ja saattaa näyttää hilseilevältä iholta hetken päästä kun sen muodostama 'kalvo' lähtee irti.

Meillä on ollu aloe lotionia ja samoin aloen ja mehiläisvahan yhdistelmä rasvaa joka todella tehokasta kuivaan iihoon, oiskohan nimi olllu propolis tms... =)

ottakaahan sähköpostiini yhteys, niin kerron miten saatte kätevästi erittäin kuivalle iholle soveltuvaa aloe vera propolis-voidetta, gellyä ja geelijuomaa sekä muita korkealaatuisia aloe vera-tuotteita!

aloeverapostia@luukku.com

Minun kautta saa myös aloe vera tuotteita, eri kuin forever....
Muutamia eroavaisuuksia tuotteisiin löytyy =)
Minullakin paljon hyviä käyttökokemuksia moniin eri sairauksiin mm. ummetus, haavainen paksusuolentulhdus, allergiat yms.
Ottakeepa yhteyttä, paikasta riippumatta ;)
anselmiina2@luukku.com
Voin sitten kertoa tarkemmin, myös tuotteiden erot eri valmistajiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mistähän sitä sais? Meillä poika 7kk tosi paha atoopikko.Iho pysyy vaan kortisonilla kurissa ja heti kun pitää taukoa niin lehahtelee tulipunaisena, taukoa kun pitäis siitä kortisnista pitää, mut kun ei voi meillä. En keksi enää mitään "ihme rasvaa" .Olen välipäivinä kokeillu punaisiin kohtiin bepanthenia ja sinkkirasvaa tuloksetta. :'(

selvitäppä lapsen allergiat,kuulostaa aika pahalle. lehahtelu viittaa allergiaan,
katso www.histamiini.com

Yhteistyössä