Hakutulokset

  1. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    :love::love: Onnea plussista @Pilvilinna91 & @emmis! :love::love: Tervetuloa uusille. :) Ja moikka taas pitkästä aikaa. Mulla oli ja meni taas yhdet menkat, eikä kyllä ollut minkäänlaisia raskausoireita ennen menkkoja. Meillä menee välillä miehen kanssa aika paljon työajat ristiin ja se...
  2. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä en ota nyt näistä mun menkoista ihan selvää. Nyt kp3 ja vuoto on ollut suht runsasta. Ei ole muutoin ollut kipuja, mutta tänään vähän yhdessä vaiheessa "kirpaisi". Nyt vaan toivon, että nää menkat loppuisi pian. Onko teillä antaa ihan jotain punkkumerkki suositusta? :ROFLMAO: Jotain joka ei...
  3. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea @jenetsu. :love: <3 Hitto kun mä en pahemmin tykkää punkusta. (n):LOL:
  4. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4
  5. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi tänne pitkästä aikaa. :) Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille. :love: Mulla on ollut tosi kiireistä viime aikoina ja taidankin olla sellainen satunnaisten viestien kirjoittelija. Yritän kuitenkin kirjoitella tänne silloin tällöin ja välillä käydä ihan vaan lukemassa viestejä, jos en...
  6. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Korjaus edelliseen tekstiini; toi sovellus näyttää, että ois ovulaatio tänään. Vähän vaan mietityttää toi mun käyttämä sovellus, että onkohan se ihan pilipali-juttu. :ROFLMAO: Ehkä pitäis harkita sitä Flo'ta tai sitten ihan ovistikkujen hankkimista. Oon ollut niin stressaantunut ja väsynyt, että...
  7. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka taas pitkästä aikaa. :) Tervetuloa uusille, ja paljon onnea N93! :love: Mulla on ollut ihan jäätävä stressi viime aikoina ja siksi vauvajuttujen ajatteleminen on jäänyt viime päivinä vähemmälle. Kännykkäsovellukseni mukaan mulla ois mahdollisesti ovis huomenna. Toissa päivänä viimeks...
  8. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi tänne ja kiitos kaikille taas tsempeistä. <3 Tein sen testin torstaina ja negatiivinen se sitten oli. Vielä keskiviikkona elättelin toivetta plussasta, mutta torstaiaamuna ennen testin tekemistä olin ihan varma, että tulos on negatiivinen ja niinhän se sitten oli. Lauantaina sitten alkoi...
  9. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihanaa, @Tähtisilmä93! :love: Onnea! <3 Tervetuloa @Muro95! :) @Karla89 onpa erikoinen tulos, kannattaa tosiaan tehdä uusi. Toivottavasti tulee plussa. :love: Kiitos ihan mielettömästi tsempeistä. Ootte ihania!!! <3 :love: En tehnyt tänään testiä, koska oli jo muutoin vähän paska päivä...
  10. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei ole tosiaan menkat alkanu tänäänkään. Alkaa jo tuntua aika erikoiselta tämä, mutta rehellisesti sanottuna en vaan uskalla tehdä raskaustestiä vielä pariin päivään. Jos ei torstaina ala menkat niin sitten taidan tehdä. Ahdistaa vaan valmiiksi niin kovin, jos se tulos on negatiivinen. Olin...
  11. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka. :) Mä oon aatellut. että mielelläni ostan/hankin lapselle osan tavaroista käytettyinä. Etenkin vaatteita saa varmasti tuttavilta ja kirppiksiltä kans hyviä, etenkin kun vauvat kasvaa niin nopeasti ettei niitä pieniä vaatteita kovin kauaa käytä joten ovat hyväkuntoisia kirppiksillä. :)...
  12. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mun mies suhtautuu mahdollisiin raskausoireisiin tosi ymmärtäväisesti ja innostuneesti. Oikeastaan monesti on käynyt niin, että jos olen valittanut väsymystä tai jotain fyysistä oiretta, niin mies on siitä innostunut veikkailemaan, että oon ihan varmasti raskaana. :LOL: Edellisen kierron aikana...
  13. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea @miimape! <3 :) Tervetuloa uusille. Ja voihan :poop: kaikille joilla menkat alkoivat. :( Musta tuntuu todella, että niin alkaa mullakin huomenna. Ei siis tänään vielä alkanut, mutta nyt on valkovuoto just samankaltaista kuin mulla aina ennen menkkoja. Tänään on ollut vähän etova olo...
  14. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervetuloa joukkoon marrsipaani! :) Mä oon kans uusi täällä. Tätä keskustelua on niin ihanaa seurata, koska pystyn samaistuvan niin monien tuntemuksiin ja ajatuksiin. Muutenkin tuntuu, että aika saman henkistä porukkaa täällä. :) Mulla ei ole kuukautiset alkanut vieläkään. Kännykkäsovelluksen...
  15. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussasta ToukkaHaave87! <3
  16. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tsemppiä @voittamaton! :) Mulla nyt kp30 ja olin jo aamulla herätessäni ihan varma, että kuukautiset on alkanut, mutta ei ollut. Silti on koko ajan vahva tunne, että kohta alkaa.
  17. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @jenetsu Samankaltaisia oireita mullakin oli oletetun ovulaation aikaan. Lisäksi tuntui, että himotti koko ajan, hih. (y);) Mulla on koko illan ollut todella "menkkamainen" olo. Onneksi löysin kaapin kätköistä suklaata. Jatkuvasti olen käynyt vessassa tarkistamassa joko vuotaa, mutta ei niin...
  18. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moi! :) Mulla on ollut aina suht säännölliset kuukautiset, välillä jotain 1-2 päivän heittoja. Mulla on kännykässä kuukautissovellus ja sen mukaan mulla on nyt kuukautiset 2 päivää myöhässä. Edellinen kierto oli 26 päivää, yleensä mulla ollut samaa luokkaa, tai se 28 päivää. Enpä siis tästä...
  19. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos @Vesinokkaeläin. Ollaan siis samaan "tahtiin" yrittämässä. :) Mun kavereista ei kukaan nyt yritä vauvaa, tai no ei ainakaan mun tietääkseni. Tosin enpä ole itsekään tästä vauvan yrittämisestä kavereilleni puhunut, että ei sitä tiedä, vaikka joku kaveri yrittäisikin. Tuntuu kuitenkin vielä...
  20. P

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka! :) Täällä olisi uusi vauvahaaveilija joukkoonne. Mä oon 25v ja mies 28v. Vauvan yrittäminen aloitettiin heinäkuussa. Olin ihan tohkeissani yrittämisestä ja vauvakuumeilusta, ja olin jo lähes täysin varma, että olen raskaana, kunnes sitten menkat alkoi. Tein vielä "kaikelta varalta"...

Yhteistyössä