Hakutulokset

  1. S

    Perhepedistä turvallinen?

    niin ja aamuisin kun mieheni lähtee töihin hän nostaa lapsen omaan sänkyyn.
  2. S

    Perhepedistä turvallinen?

    meillä menee ensin nukkumaan omaan sänkyyn ja sitten kun herää otan perhepetiin yleensä ollaan jo siinä vaiheessa myös itse sängyssä. Meidän poika kun ei pysy siellä vaikka on millaiset tyyny/peitto viritelmät niiden läpi tullut kaksi kertaa.
  3. S

    Paljon nukkuva vauva....

    soitin tänään lääkärille ja sanoi et ei oo normaalii jos puolivuotias nukkuu 17h päivästään. huomenna mennään sitten yksislääkärille ottaa labroja.
  4. S

    Paljon nukkuva vauva....

    Apuva onko muilla samallaisia nukkumatteja?? Poikani 6kk siirtyi omaan huoneeseen kolme yötä sitten ekan yön nukkui normaalisti 12h unet toisena nukkui 14tuntia ja nyt edellis yön 15h. eikä hän syö enä yöunilla. miksei hän itse herää jo nälkään. olen kahtena edellisenä yönä herättänyt hänet...
  5. S

    APUJA! Asunnon sijainti, esim. Kivenlahti Espoo

    itse asun pienen pojan 6kk kanssa kivenlahdessa. asukaspuisto on kiva paikka. vauvvoille ja äideille 2 kertaa viikossa oma musiikkijuttunsa. kirkolla on esikoisen saaneiden kerho,tosi kiva. musiikkiopiston muskari kivenlahdessa. ja paljon pienten lasten äitejä joten tervetuloa joukkoon:)
  6. S

    Kokemuksia Pikku Delfiineistä tai Helsingin Vauvauimareista?

    hei meillä on ainkin positiivisiä kokemuksi pikkudelfiineistä allergiatalossa. uinti hyvin ohjattu,selkeät ohjeet,ei liikaa lapsia yhdessä ryhmässä ja ihanat puitteet.voin suositella!!!
  7. S

    "Luomuapua" kakan tulemiseen

    meillä kova vatsaiselle auttoi neuvolan vinkki:) 5kk poika ja ei allergia riskiä. keltainen kiiwi. meillä ainakin toimi. saa isosta kaupoista.
  8. S

    Töihin äitiysloman jälkeen..

    ei mene minkään kakkosportaan mukaan jos olet vero prosenttiin laskenut sivutulot!!!!!!!!!
  9. S

    Millainen uimapuku vauvauintiin?

    uimavaippoja saa hyvinvarustetuista kaupoista ihan libero merkkisiä ovat.
  10. S

    Millainen uimapuku vauvauintiin?

    meille annettiin helsingissä uinti ohjeeksi että kaikilla oltava "painijan" malliset uikkarit ja jokaisella oltava myös vaippa! tämmöiset ohjeistukset saatiin me.
  11. S

    Töihin vanhempainrahakaudella

    kirjoitat vain päivät milloin olet ollut töissä paperille ja viet kelaan.sunnuntaita ei tarvitse merkata ollenkaan.jos on yövuoro vaikka la-su niin silloin on ollut la töissä sunnuntaita ei tarvitse ilmoittaa.niitä ei kiinnosta muu kuin päivien lukumäärät.niin takautuvasti ilmoittaa...
  12. S

    tutteli omneo jauhe

    asun kivenlahdessa:)jos laitat mailiini tilinumerosi niin maksan 7,40? tilillesi niin jos sitten laitat postitse tulemaan:)sohvitarvainen@hotmail.com ellei treffata jossain sitten.aivan mikä on helpoin sinulle?
  13. S

    tutteli omneo jauhe

    missä päin asut?miten saisi toimitettu?paljonko haluaisit niistä?
  14. S

    tutteli omneo jauhe

    käytetään:)espoossa päin.
  15. S

    espoo/helsinki äipät

    hei olen pienen pojan äiti espoosta.en tunne muita äitejä täältä seudulta.olisi kiva saada kahvi/kävely/juttu/puisto seuraa. jos olet samassa tilanteessa niiin tavattaisiinko:)?
  16. S

    apua ummetukseen

    minulle neuvottiin myös neuvolassa että on syötävä ulostus lääkkeitä että ummetus ei ole hyväksi etenkään raskaus aikana. totta annoksen oikee löytäminen on vaikeeta mut parempi et tulee ku ei:) hauskat kakka keskustelut mut vaiva on kauhea kyllä. tsemppiä kaikille vaan vaivaan:) toivotaan et...
  17. S

    apua ummetukseen

    jos on todellinen ummetus on ihan sama vetääkö luumuja vai mitä niin se ei auta!!!
  18. S

    apua ummetukseen

    saa moniakin...melkein kaikkia saa käyttää raskaus aikana. on ulostetta lisääviä ja suolen toimintaa nopeuttavia. menee hakemaan apua jos vaivaa. ikävä vaiva!
  19. S

    Poppakonstit käyttöön!!!

    ei kai sellasta oikee ole. ite oon kuullu reipas lenkkeily,piimä lakut ja juuri ne kolme s:ää:) ei oo kyl mikää toiminu. itselläni oli laskettu aika jo 24.2 et vois kyl jo rupee tulemaan:) tsemppiä odotukseen!!
  20. S

    koti niksit synnytyksen käynnistykseen?

    Kaikkea sitä on kuullut itse. Millä sais muka synnytys potkua.Kolme s:ssää, piimä ja lenkkeily:) mitä te ootte kuulleet oisi hauska kuulla näin kun alkaa itsellään h hetki lähestyä:)

Yhteistyössä