Töihin vanhempainrahakaudella

Sunnuntaisin voi olla töissä ilman, että vanhempainrahaan tulee muutoksia. Vanhempainvapaa tippuu minimiin, jos on arkisin&lauantaisin töissä. Siis minimi niiltä päiviltä kun on ollut töissä, muilta päiviltä saa normaalit tuet. Mä oon ollut töissä aina kun olen vain päässyt, päivällä ei ole ollut väliä. Tosta isäkuukaudesta mä en tiedä...
 
kirjoitat vain päivät milloin olet ollut töissä paperille ja viet kelaan.sunnuntaita ei tarvitse merkata ollenkaan.jos on yövuoro vaikka la-su niin silloin on ollut la töissä sunnuntaita ei tarvitse ilmoittaa.niitä ei kiinnosta muu kuin päivien lukumäärät.niin takautuvasti ilmoittaa niille:)olipas epäselvästi kirjotettu toivottavasti sai selvää.itseviime viikolla ilmoittelin päiviä.
 
okei! mun vanhempainpäivä raha on 37e. paljonko on se minimi?

Eli saan vapaapäiviltä 37e ja työpäiviltä minimin...? nykyinen maksupäivä on 21-23.pvä, muuttuuko ne maksupäivät sit? onko joku päivä mihin mennessä ne työpäivät pitää ilmottaa, kun tässä kuussa maksupäivä on 21.pvä...?

Kiitos paljon teille tiedoista. huomenna sit selviiä vielä kelassa, jos ne ei huijjaa mua.
 

Yhteistyössä