Hakutulokset

  1. R

    onko muil kokemuksia

    Onko teil kokemuksia siitä kun rakkaan mieli järkkyy, miten selvisitte meil isi ollu 2 viikkoo sairaalassa vointi vaihtelee melkein päivittäin kaipaus hirvee toisen syliin tuntuu niin loputtomalta :( :heart:
  2. R

    äkkiä apua

    taitaa olla kysymykses alkoholismi vaik ei tietenkää myönnä ite
  3. R

    äkkiä apua

    Mua rupee ottaa päähän ku ukko vaa haluu hillua pitkin kaupunkii joka toinen päivä ja kaikkein tärkein asia on kalja meil t 2.5 v ja mun pitäs yksin hoitaa likkaa en jaksa
  4. R

    etsin ystäviä vantaalta

    tääl ois kans itä- vantaa aippä iskä la t2.5v
  5. R

    Hammaslääkärin vastaanotolla tehty lupaus

    mul oli pikkunen tauko tos lääkäris käynnis n.5-6 v kärsin jonkinmoisesta pelosta mut ihme kyl ei ollu ku 8 reikää yks juuri piti poistaa ja viel ois eessä kahden viisauden hampaan poistoa käyn ihan kunnalisella kerta n.34e/kerta :headwall: Ainiin se lupaus oli et ei enää ikinä sokeria jos näin...
  6. R

    yskä

    Mä oon käynny nyt viikon välein ja menny vaa terkkariin suoraa päivystäjälle ku peijakseen ei pääse virka-aikana ku pää kainalossa asutaa vantaalla :headwall:
  7. R

    yskä

    kauanko teil muil on kestäny yskä pahimmillaan meijän neiti on yskiny ja rohissu koht 3 viikkoo mitää ei löydy sanotaa vain et virus tauti neidiltä otettiin kyl verikoe müt siel ei löytyny mitään kaikki oli ihan normaalil tasolla tuntuu vaa et se pahimmillaan tuketuu limaan :ashamed:
  8. R

    apua

    Tosiaan on kokeiltu koht 3kk neiti pitää sitä leikinä
  9. R

    apua

    Millä saa 2v jäämään yksin sänkyyn nukkumaan ettei tarvis oottaa et se nukahtaa :headwall: :o
  10. R

    pännii

    mua pännii toi mun avo ku se menee miten sitä huvittaa tänäänki vain piti käydä"parilla" töiten jälkeen vaan sen takii ku sitä tressaa kaikki asiat ei haittais et kävis sillon tällön mut kun nyt esim joka perjantai ja kun sanon et viimeset rahat on siinä niin sano vaan et omatpa on rahat ja mun...
  11. R

    Lapsen puhe

    Kiitos kyl on parempi ja luottavaisempi olo nyt likka ottaa näköjään aikansa nyt tulee tättä= tässä Änna kun haluaa jotain ättä siinähän niitä onkin ja tutista ollaan luovuttu ihan kokonaan eikä olekkun mennyt viikon verran niin neiti nukahtaa pehmolelujensa kanssa :) :whistle: :whistle: ;)...
  12. R

    perhepäivähoitaja vai tarha

    Riippuu myös lapsen iästä meil tyttö 1v.8kk niin mielestäni pph parempi
  13. R

    Pph ilmoitti, että lapset ulkoilevat vain hyvällä säällä

    Meillä pph sano kanssa tutustumis käynnillä et hän kyl ulkoilee lasten kans vaikka sateella koska lapsista tulis levottomia esim. keskiviikkona kun satoi niin ne oli hetken aikaa ulkona mut heti kun rupes jytisemään niin sit mentiin sisään ja meidän neiti nukkuu hoidossa p-unet ulkona ja meil...
  14. R

    Sängyn vaihto

    Minkä ikäisenä olette vaihtaneet lapsenne ns. tavalliseen sänkyyn ja minkälaiseen miten opetitte nukkumaan :heart: onko lapset putoillut kuinka korkea laita
  15. R

    Lapsen puhe

    Unohdin kertoa et Neiti aloitti 1.8 perhepäivähoidossa 3 päivää viikossa kyllä hän ymmärtää puhetta ja tuo tavaroita jos pyytää ja aamusin kun lähdetään hoitoon niin tuo kengät käteen et nyt mennään mut kun neuvolassa vaan tuntuu et sieltä kasataan paineita :( :ashamed:
  16. R

    Lapsen puhe

    :o :'( Kuinka paljon teidän 1.7v ikäisillä on sanoja ja kuinka paljon tän ikäsen pitäisi osata puhua, Meil neiti just tän ikänen ainoo sana mikä tulee selvästi on ättä ja sen tajuan mitä se tarkoittaa pitäisikö olla huolissaan? :headwall:
  17. R

    MITÄ TEHDÄ????

    Tytön kummi menee namisiin elokuussa ja medät n tietty kutsuttu mut epäröin et ottaako neiti mukaan vai ei häät on Länsi-Suomes ja tapahtuu vast iltapäiväl ja siihen päälle viel juhla asutaan vantaal ajo tapahtuu viel samana iltana takas ku ei oo mahdolist yöpyä. :$ :o :o :ashamed:
  18. R

    Tiistai tiimi

    Terve Hyvin menee sulla Snappis... Itse en edes uskaltautunut vaakalle...Luen pääsykokeisiin ja stressaa, joten olen syönyt niin paljon lohtusuklaata ja lakuja, että olo on kuin porsaalla... Ensi maanantaina, kun saan tuon kokeen pois päiväjärjestyksestä, otan itseäni niskasta kiinni... Mietin...
  19. R

    Tiistai tiimi

    Hei Saako tulla mukaan? Olen kolmen pojan 4-,6-ja 7-vuotiaat äiti. Raskauksien jälkeen minullekin jäänyt tuo muutama kilo, joka näkyy mahassa... Nyt helmikuussa sain keskenmenon ja lisäsi suklaan syönnin pilviin...lohtusyömistä... Nyt ajattelin aloittaa muutaman kilon pois hävittämisen, jotta...
  20. R

    vauvan liikkeet loppumetreillä???

    Kiinnostaa muakin tämä asia. Itse olen viikoilla 41+1, ja vauva on ollut jo monta viikkoa hieman vaisumpi. Tosin liikkuu kyllä hyvin sillon kun innostuu. Tässä nyt h-hetkeä TODELLA kärsimättöminä jo odotellaan, ja viime yönä heräsin tenavan mielettömään riehumiseen! Ihan jotain käsittämätöntä...

Yhteistyössä