vauvan liikkeet loppumetreillä???

onko muilla ollu niin että siinä 38-39 viikolla ollu tosi hiljasta ja sit yhtäkkiä alkaa kova myllerrys??

neuvolassa just 38+5 sanoin ettei juurikaan liiku muuta kuin kääntyy että tuntuu tuolla alamahassa ja joskus huitasee ja potkasee mutta harvemmin...kuitenkin niin että joka päivä vähän...
sitten samana ehtoona tuo alko pelaan potkunyrkkeilyä itteensä vastaan kun makoilin sohvalla....
mikä sen nyt sai noin liikkeelle vai kuuliko mokoma että sanoin hiljasta olevan...sen jälkeen meinaan on menty ihan päivälläkin kiitettävään tahtiin...vai yrittääkö se kaivautua tuolta "lapioimalla" pois?? :eek: ;)
 
Kiinnostaa muakin tämä asia.

Itse olen viikoilla 41+1, ja vauva on ollut jo monta viikkoa hieman vaisumpi. Tosin liikkuu kyllä hyvin sillon kun innostuu. Tässä nyt h-hetkeä TODELLA kärsimättöminä jo odotellaan, ja viime yönä heräsin tenavan mielettömään riehumiseen! Ihan jotain käsittämätöntä. Tuli mullekin mieleen, et meinaako kersa tosiaan kaivautua musta ulos jotain omituista reittiä pitkin vai mikä on homman nimi...
 
just...että ei siis ole kellään mitään konkreettista sanottavaa...on se silti hyvä että muilla tekee samaa.

esikosta en muista millasta oli ne loppumetrit mut tää on nyt ainakin tällästä..
välillä tuo pitää niitä loppubileitä ja välillä on ihan rauhassa mutta selvästi huomaa eron siihen mitä oli pari viikkoa sitten...

no eipä ole tuota vielä ulos näkyny tulevan ja malttamattomana odotan että koska tulee...sais jo tulla.... :whistle:
 
Meidän esikoistyttö oli loppuvaiheessa niin omissa oloissaan et jouduin kerrankin käymään sydänkäyrässä viikonloppuna noin lähetteellä...eikä sielläkään meinanneet saada liikkumaan tarvittavaa määrää...välillä piti juoda appelsiinimehua ja sen sellasta...itse en kokenut minkään olevan pielessä et ihan kohtuullisesti liikkui joka päivä johonkin aikaan...
Tämä uusi tulokas tuntuisi olevan enemmän menevä....
 
menossa nyt 38+3 ja täällä pidetään myös ihan mielettömiä bileitä! varsinkin, jos erehdyn syömään jäätelöä... B) välillä on pari päivää rauhallisemmin ja sitten taas alkaa myllerrysjaksot. saapa nähdä mitä reittiä loppujen lopuksi ulos tulee.. =)
 

Yhteistyössä