Hakutulokset

  1. N

    mitä nyt

    Sain ns."ilmaisen loman" eli en maksa majoituksesta yhtään mitään,ainuastaan ruoka ja muut kulut kustannan.Ihanaa.. mutta pyysin mukaani äitiä joka ei osaa päättää montako lasta ottaa (hänellä on niitä 3kpl) mukaansa.Lähtöön on enää reilu viikko ja tekisi mieli sanoa etten halua ketään heistä...
  2. N

    Viikonloppujuopottelu!

    Heippa! Mulla ja mun miehellä menee ihan mukavasti ja hän on tyttärellemme hyvä isä. MUTTA hän juo joka viikonloppu ainakin toisena iltana yleensä aamuun asti kotona. Nyt kun tyttö alkaa ymmärtämään asioita enemmän (kohta 1 vee), en haluaisi että kotona heilutaan humalassa. Itse en juo kuin...
  3. N

    Jäykkäkouristusrokotteesta...

    Hei! Oman lapsen kohdalla on tullut aiheelliseksi miettiä jäykkäkouristusrokotetta, koska on alkanut konttaamaan ja kävelemään. Luin jostain, että pelkkää tetanusrokotetta saa vielä jostain noin 200 eurolla, mutta mistä? Tarkennan, että lapseni ei ole saanut mitään rokotteita elämänsä aikana...
  4. N

    Seinäjoelta tai lähialueelta?

    Eli löytyiskö pienten äitejä Seinäjoen ympäristöstä? Olis kiva saada mammaseuraa ja uusia ystäviä! Mulla itellä 8kk tyttö.
  5. N

    Nyt se on tehty!

    Tänään aamulla soitin perheasiain neuvottelukeskukseen ja varasin minulle ja miehelleni ajan. Jos nyt saisi selvitettyä asioita, jotka teettävät riitoja joka päivä ja erityisesti minulle pahaa oloa. Vuoden avioliiton jälkeen ollaan tässä tilanteessa... Löytyykö muita, jotka ovat selvitelleet...
  6. N

    Rohkaisua?

    Kaipaisin muilta vanhemmilta rohkaisua rokottamatta jättämiseen. Olen päättänyt mieheni kanssa jättää jotkin rokotteet antamatta tai ainakin myöhentää niiden ajankohtaa, mutta tuntuu, että lähipiiri ja vähän vieraammatkin pitävät meitä ääliöinä. Lastamme ei calmetoitu, koska pidän sen...
  7. N

    Rintakumin käyttö

    Heips! Mulla on nyt viikon ikänen vaavi, ja ollaan jouduttu käyttämään rintakumia imetyksessä, koska tytsy ei saa rinnastani otetta kunnolla, tai sitten tyyli on väärä. Kuitenkin imee tosi hyvin kumin kanssa. Oon yrittäny tarjota rintaa ilman kumia kovaan nälkään ja jo hieman syöneenä, mutta...
  8. N

    Tilastoja?

    Onko kukaan törmännyt sellaisiin tilastoihin, joissa kerrottaisiin esim. tubisairastuneiden määrä eriteltynä rokotettuihin ja rokottamattomiin? Kansanterveyslaitoksen sivuilla oli oikein hyvä tilasto, mutta sinä oli kaikki samassa läjässä. Antaa mielestäni valheellisen kuvan. Kiitos jo etukäteen!

Yhteistyössä