Hakutulokset

  1. N

    kierukan vaihto

    Jännittää ihan hirveesti kierukan vaihto. Mulla on ollu kuparikierukka reilun 1½ vuotta ja koska kuukautiset pitkät ja usein niin lääkäri suositteli vaihtamaan hormoonikierukkaan.. Nyt jännittää kun otetaan samalla vanha pois ja heti laitetaan uus tilalle, et sattuuks se :/ Kuparikirukan...
  2. N

    Kuparikierukka ja silti raskaana?

    Kai pitää mennä varmuuden vuoks ostaa raskaustesti, mutta kysympä silti jos jollain olis kokemusta... Voiko kuukautiset tulla vaikka onki raskaana ja ehkäisynä siis kuparikierukka? Mulla on viimeset viis päivää ollu kokopäiväisesti ällöttävä olo ja kuukautisten väli ollut pidempi ku...
  3. N

    Kuparikierukka ja silti raskaana?

    Kai pitää mennä varmuuden vuoks ostaa raskaustesti, mutta kysympä silti jos jollain olis kokemusta... Voiko kuukautiset tulla vaikka onki raskaana ja ehkäisynä siis kuparikierukka? Mulla on viimeset viis päivää ollu kokopäiväisesti ällöttävä olo ja kuukautisten väli ollut pidempi ku...
  4. N

    Paluu harkinta-ajan jälkeen

    Onko ketään, joka olisi palannut entiseen suhteeseen, avioliittoon, harkinta-ajan jälkeen ja suhde on toiminut sen jälkeen? Entä te jättäjät, onko lähtö perheestä kaduttanut, kuinka kauan? Kuinka jätetty puoliso on suhtautunut eroon/paluuseen? Tunteet sekaisin, ajankohtaista on.
  5. N

    Uusi onni

    Täällä on puhuttu vaikka kuinka paljon pettämisestä ja syyllisyydestä ja siitä, kertoako vai ei. Mutta onko kenellekään käynyt niin, että ihastumisen/rakastumisen ja mahdollisesti pettämisen jälkeen onkin uusi onni löytynyt oikeasti ns. salarakkaan kanssa?
  6. N

    Turvonneet häpyhuulet..

    Aina yhtä hyvältä tuntuu et ei voi muuta sanoa kuin :D Ukko vois tulla useamman kerran päivässä töistä :p
  7. N

    Rakas poikamme

    "Iisakki" sai kasteessa nimekseen Leon Samuel. Isosiskon virkaa hoitaa Ada Inez Sophie. Lapsistaan ylpeät vanhemmat Matilda ja Thomas
  8. N

    Brio Tridem -ratas

    Kokemuksia!!! Käykö tämä ratas ihan vastasyntyneelle ja saako siihen kiinnitettyä kantokopan (pehmeän)?
  9. N

    Saako kotihoidontukea ja lomarahaa päällekkäin?

    Olisi tarkoitus palata töihin elokuun lopussa. Siihen asti olen hoitovapaalla. Kesälomat on pidettävä 30.9 mennessä. Jos otan kesäloman jo nyt elokuulle eli saan elokuulta palkkaa työnantajalta niin periikö Kela kodinhoitotukea pois siltä kuulta? Kun vien lapsen hoitoon niin voiko sen aloittaa...
  10. N

    Palautuuk kohtu sekton jälkeen?

    Mulle jälkitarkastuksessa terveyskeskuksen nuori vt. naislääkäri sanoi että kohtu ei palaudu sektioin jälkeen, kun ihmettelin hänelle asiaa ja kysyin että onko kohtuni palautunut. Joku tällä palstalla sanoi hälle sanotun että 90% palautuu eka kuukauden aikana. Jälkitarkastushan tehdään vasta...
  11. N

    Palautuuko kohtu sektion jälkeen?

    Mulle jälkitarkastuksessa terveyskeskuksen nuori vt. naislääkäri sanoi että kohtu ei palaudu sektioin jälkeen, kun ihmettelin hänelle asiaa ja kysyin että onko kohtuni palautunut. Joku tällä palstalla sanoi hälle sanotun että 90% palautuu eka kuukauden aikana. Jälkitarkastushan tehdään vasta...
  12. N

    seksi tuntuu kipeältä

    Onko kohtalotovereita? Minulla on seksi tuntunut kurjalta ja kipeältä jo parisen vuotta. Alavatsakipujen takia kävin sitten lääkärissä ja todennäköisesti endometrioosi jyllää. Tämä siis aiheuttaa kipua myös yhdynnässä. Miehen kanssa riitoja on ollut tästä asiasta monenlaisia. Loppujen lopuksi...
  13. N

    Millaiset on hyvät kaksostenrattaat?

    Hei! Perheeseemme syntyy huhtikuussa vauva ja esikoinen on silloin noin 1v 4kk. Kaksostenrattaat olisi saatava ja olemme ajatelleet ostaa käytettyinä ja myydä taas eteenpäin kun tarpeettomiksi jäävät. Esikoisella on ollut käytössä Emmaljungat ja ne ovat olleet todella hyvät! Emmaljunga ja Brio...
  14. N

    äidit seinäjoen lähistöltä

    hei.olen kahden pienen lapsen kotiäiti ja olis kiva tutustua muihin äiteihin.olisi kiva saada kahvittelu,ostos yms seuraa. ilmoitelkaa itsestänne niin tavataan. =)

Yhteistyössä