Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2020

    moi! hirmusti onnea kaikille uusille! :love: tuo olikin mulle kans uusi tieto, ettei noita chiaa, hamppua ja auringonkukan siemeniä saa käyttää; nää kaikki kuuluu mun normaaliin ruokavalioon. :unsure: kahvia juon aamulla pienen kupillisen. enempää ei oo tehnyt mieli, eikä välillä mene tuokaan...
  2. H

    Syyskuiset 2020

    Ymmärrettävästi huolestuttaa, mutta toivottavasti kaikki kuitenkin olisi hyvin. :unsure::love: Jippii! Mäkin varasin eilen varhaiseen ultraan ajan, ja se on jo huomenna. :eek: toki siellä ohjeistettiin varaamaan viikolli 7+ mutta toivottavasti mun 6+6 huomenna riittää.
  3. H

    Syyskuiset 2020

    Heips, meillä mies oli heti testiä kurkkimassa mun kans. Sitten samana päivänä meille paukkas kylään anoppi ja miehen sisko, ja olin hieman sekaisin onnesta ja varmaan vähän shokissakin, kun tää alkoi ennen ensimmäisiäkään menkkoja kierukan jälkeen, että tulis siinä sitten heti heille...
  4. H

    Syyskuiset 2020

    ei ole, mutta kannatan. Kätevämpää keskustella facessa! Ketkä haluis mukaan, jos sellanen perustettais? :)
  5. H

    Syyskuiset 2020

    Mulla on ollut oireina loputon ja taukoamaton jano, olen koko ajan vesipullo saatavilla, yölläkin. Lisäksi armoton väsymys, palelu ja aavistuksen arat rinnat. Hieman on ajoittaista matkapahoinvoinnin kaltaista oloa ja turvotusta, etenkin illalla. Pahoinvointi on pienempää kuin edellisissä...
  6. H

    Syyskuiset 2020

    Olen Mäntsälästä. Mistä sä terkemmin ottaen olitkaan? :)
  7. H

    Syyskuiset 2020

    @jokuvakn206 mun on ollut muutamana yönä vaikea nukahtaa ja pysyä unessa. Mietin jo, että vissiin uuden sängyn/patjan hankinta edessä, jos siitä johtuu, mutta että raskauskin voi tietenkin vaikuttaa. Ei tullut mieleeni, koska edellisistä raskauksista en moista oiretta muista. Päivällä sitten...
  8. H

    Yhdellä munatorvella raskaaksi

    Hei Toisen munajohtimen poistaminen ei pienennä raskauden mahdollisuutta. Kun munasarjoja on kuitenkin jäljellä kahdet, ne tuottavat saman määrän munasoluja kuin ennen johtimen poistoakin. Poistetun johtimen luona sijaitsevasta munasarjasta kypsyvän munasolun on vain kuljettava hieman pidempi...
  9. H

    Syyskuiset 2020

    14.9 höpsykkä, 4. lapsi, HUS Hyvinkää Onnea tuoreille plussaajille! :love: Mulla on takana kaksi synnytystä ja nämä molemmat näkyivät haamuina dpo9-10. Aloin tätä nyt testaamaan dpo7 lähtien ja dpo9-10 sain raskauskeijun onestepiin läpivalaistessa näkyvän haamun. Oon noista kuullu just niin...
  10. H

    Haaveena vauva 2020

    @Hypsy oi kun olisi nyt todellinen haamulainen :love:
  11. H

    Syyskuiset 2020

    :love: positiivinen shokki! Olin dpo1-7 täynnä varmoja raskausoireita ja tunsin voimakkaasti raskautuneeni. Dpo8-11 testasin negat ja vaivuin epätoivoon. Lakkasin ajattelemasta koko asiaa. Valmistauduin siihen, että seuraava kierto jos ei onnistu, niin joudumme ehkä siirtämään vauvapuuhat...
  12. H

    Haaveena vauva 2020

    @niinaj91 tsemppiä lämmittelyyn! (y) 2010 vauvan jälkeen mulle nousi välittömästi vauvakuume, joka vain paheni vuosi vuodelta. Nykyisen mieheni kanssa aloitimme suhteen 2011 jouluna, ja hän oli silloin sitä mieltä, ettei välttämättä edes halua biologisia lapsia. Vuosien lämmittelyn jälkeen ja...
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    jep, ja tää tuli heti näkyviin. Vielä tän jälkeen tunnunut ja selkeytynyt kuivuttuaan. :eek::geek:
  14. H

    Haaveena vauva 2020

    Ei jumankuikka, mä hetken mielijohteesta tein ton viimesen raskaustestin tuolta kaapista.. ajattelin että teen sen huomenna aamulla, koska lähden sitten takaisin opiskelupaikkakunnalle ja voin sitten sanoa varmasti miehelle, että tää kierto oli tässä... niin siinä näkyy aivan selvä viiva! En...
  15. H

    Haaveena vauva 2020

    En oo jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Kaikenlaista tohinaa jatkuvasti. Vielä ei ole uusi kierto alkanut mutta toivo on kyl mennyt. Tein negatestin dpo11, petyin ja kaikki oireetkin sitten katosivat. :( Meillä on taloudellisesti haastava tilanne mikäli lasten ikäero kasvaa yli kolmen vuoden, joten...
  16. H

    Haaveena vauva 2020

    Hihii, tää tän aamuinen dpo8 kuivuttuaan :sneaky: pelkkää piinaa ja pakko kiduttaa itteensä näillä. Huomenna aamulla taas :whistle: Sori tämmönen yöllinen omanapa ennen nukkumaan menoa. :oops:
  17. H

    Haaveena vauva 2020

    mä oon maailman malttamattpmin testailija. Nytkin tekisi mieleni tehdä iltatesti, jos siihen jotain tulisi. Aamutestistä voi läpivalaisemalla erottaa viivanpaikan. :D o_O tuntuu tänään, että ”oireita” on vähemmän kuin eilen. dpo8 ja aika matelee.
  18. H

    Haaveena vauva 2020

    @Babyfever1 Onnea! :love: Onpa hyvin ehtinyt muutamassa vuodessa unohtaa, mitä tämä piinailu on. Jatkuvaa olojen tunnustelua. Aamulla eto ja ällötti, päivällä paleli, lenkillä pienet rinnat tuntui todella raskailta ja illan ollu kipeän tuntuiset. Ja tää tunne, ettei voi olla muuta kuin...
  19. H

    Haaveena vauva 2020

    @mincha bongasin sut tuolta marraskuiset2017 :love: että mehän ollaankin jo vanhoja tuttuja.
  20. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä kyl näen haamulaisen näissä. :love: @RUSKA82 sullakin kyl näkyy tos dpo9ssä haalea. o_O Mä en saa ladattua kuvaa omastani kun puhelin ilmottaa että liian suuri tiedosto. Ei siinä varmaan mitään näkynytkään. :LOL:

Yhteistyössä